quote:
Mijn favoriete videoclip van hem, boven Thriller.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:53 schreef Bevin het volgende:
Heuj OP
Vind Smooth Criminal zó tof, luister hem nu weer, maar mag niet meer zo hard, anders gaat de buurchinees klagen![]()
Dat zei ie zelf ja?quote:
Wel een hele goede inderdaad, vind hem vooral live heel goed, die choreografiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Mijn favoriete videoclip van hem, boven Thriller.
De huishoudster is schuldigquote:
Hmmm.. Deventer moordzaak deel twee. Misschien weet Maurice de Hond wie de dader is.quote:
'Annie are you okay, are you okay Annie?'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wel een hele goede inderdaad, vind hem vooral live heel goed, die choreografie
Ik vind dat 'glijden' over het podium, ná de lean, zo strak om te zien en dan probeer ik het thuis altijd na te doen, maar tevergeefsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
'Annie are you okay, are you okay Annie?'
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef belsen het volgende:
Ik heb even 60 slowchatberichten verwijderd en genote. Gelieve hier mee te stoppen, anders gaan we 's avonds sluiten.
Ik hoop ook van harte, duim duim, dat het voornamelijk alleen de rehearsals zelf worden. Dat is nog niet duidelijk, maar ongetwijfeld krijgen we daar de komende maanden meer over te horen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:12 schreef veuvje het volgende:
Heeft iemand een idee over hoe die film eruit gaat zien of wil iemand zijn wensen erover kwijt?
Wordt het alleen maar filmpjes over de rehersal of gaan ze er een heerlijk zoetsappigverhaal aan vast plakken?
Wie weet wat mij betreft mag het alleen wel de filmpjes dat is toch de reden waarom ik er heen zou gaan....de laatste beelden van Michael!
Vet en waarschijnlijk ook vaag.....Hoe denken jullie er over?
Van Internet:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?
En wat is precies slowchat, kan iemand mij dat uitleggen?
Even kijken of ik een note heb.![]()
Nee dus.![]()
Okee thanks. Hmm. Ja. Nu ist duidelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Van Internet:
'Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts... '
![]()
Sluiten in de avonduren is een beetje overdreven overigens, maar goed.
Kappen DrDentz dus met je onzin.![]()
Zie boven en een beetje hoort erbij, maar een pagina vol over een of ander privéfilmpje lijkt me toch wel onnodig in een dergelijk topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ben je streng, belsen. Alsof slowchat hier in dit topic over MJ zovaak voorkomt...volgens mij niet?
En wat is precies slowchat, kan iemand mij dat uitleggen?
O, sorry, nu wel.quote:Even kijken of ik een note heb.![]()
Nee dus.![]()
Whahaha...whatever, hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Zie boven en een beetje hoort erbij, maar een pagina vol over een of ander privéfilmpje lijkt me toch wel onnodig in een dergelijk topic.
[..]
O, sorry, nu wel.
Ah dacht even dat je dat niet doorhad. Tis ook een goeie kort maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:56 schreef Rnnz het volgende:
Dit is in Kuala Lumpur opgenomen ^
@ Robijn: ja, weet ik.. ik moest een TT verzinnen en ik was even niet creatief op dat moment, dus vandaar.
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef DrDentz het volgende:
Dat er op de eerste foto een lid van The Village People staat is geen slowchat, maar relevante informatie.
Hou maar op met bespreken wie er in de Smooth Criminal video figureert, anders heb je straks weer een paar notes te pakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef Bevin het volgende:
[..]
Heb je die pic nog gezien die ik gepost had? Volgens mij was het die gast.
Hey goede tipquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef FP128 het volgende:
check google en youtube met "Michael Jackson bad performances"
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shitquote:
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor, maar eerst hoorde je bijna niemand meer over hem en nu ie dood is wordt je dood gegooid met van die gemaakte plaatjes en shit
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat zie je ook aan de topics hier in MUZ. Voor zijn dood was het altijd veel rustiger. Laat staan voor de aankondiging van This Is It!
Hoe betrouwbaar is deze site?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:34 schreef Anonymousz het volgende:
http://wonderwall.msn.com(...).story#m=MOAi8QxEsWF
Geen ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is deze site?
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet alleen in Muz gebeurt, maar overal ter wereld. Vergeet niet dat MJ op muzikaal gebied de laatste 8 jaar niet zoveel meer gedaan heeft. Mensen gaan door met hun leven en natuurlijk weten ze wie MJ is, maar hij speelde niet echt meer een rol, enkel uit zijn glorieuze verleden.
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Bevin het volgende:
Ja tuurlijk, mensen die hem niet kenden en nu wel door de aandacht is logisch. Maar ik heb meer tegen de mensen die eerst op hem afgaven en pedo etc noemden en nu opeens doen alsof ze de grootste fans zijn en die types zie ik iets te veel nu
Mijn smaak is het ook niet, maar ieder zijn meug he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dan moet ik nu allemaal van die plaatjes gaan zien van "king of music" en weet ik wat allemaal nog meer?? Als ie dat al was, dan was ie dat dus voor zijn dood ook al, maar toen zag ik ze (hier) niet..?!?!
Vind ze nog lelijk ook
Maar hij was geen pedofiel. Hij was gek op kinderen, omdat die onschuldig waren, en hij zijn jeugd tussen kinderen wilde inhalen. (dat kan natuurlijk niet, maar hij deed zijn best). Alleen waren er zat mensen die dat niet snapten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan toch ook een pedofiel geweest zijn, én mooie muziek gemaakt hebben. Wie zegt dat pedofielen niet kunnen componeren.
Kan me niet bommen, hij is vrijgesprokenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Jij weet ook niet wat zijn geaardheid was.
Psies, geen bewijs. Nu weer over zijn muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Een pedofiel hoeft niet perse aan kindjes te zitten hè. Een vrijspraak betekent alleen dat er daarvoor geen bewijs was.
Hmm, ze zeggen zoveel...maar ik zal eens extra goed naar de tekst luisteren. Euh...en wat dan nog, als het over LaToya zou gaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Sommigen zeggen dat het over La Toya gaat.
Ik heb laatst die phone conversaties met die Glenda (deel 1,2,3 en 4) goed beluisterd. (en gelukkig valt het ook te lezen, want soms is het niet te verstaan). Daar kom je veel van MJ's verleden te weten, vind ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Nou niks, maar gewoon, een stukje algemene ontwikkeling.
Jaaaa het is gewoon eng, whaha. Bij die docu met Bashir doet ie ook al zo goed een Engels accent na.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan Joseph goed imiteren hè? "We could work out a contract.."
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:06 schreef Shitney het volgende:
He hallo allemaal,
Ik kom even buurten, ik zag dat Robijn hier ook zit. Bovendien wou ik even zeggen dat ik vandaag een slechte MJ-dag heb, en dat past niet zo in SHO denk ik. Dus doe ik het maar even hier.![]()
Ik heb een kleine terugslag geloof ik, ik vind het ineens weer heel erg.
Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ach.. het er moeilijk mee hebben heb ik niet echt meer, daar ben ik een man voor laten we maar zeggen.Echter had ik een paar dagen terug wel zoiets van: 'Kut, hij is er echt niet meer'.
Ja heb het gelezen, maar van wat voor site komt dat nou weer...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
En LaToya heeft de harde schijven waar zijn nieuwe tracks op staan gepikt!
Niet boos worden? Ik ben woest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nahhh dat heeft niks met man/vrouw te maken...misschien meer met- ik weet dat Shitney ook wat ouder is- dat wij em lang hebben meegemaakt. En nie boos worden, das een feit.
En die laatste zin: ja dat bedoel ik...vlagen.
Pfff wat een gedoe weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
La Toya has 'missing' Michael Jackson songs?
Over 100 unreleased songs are believed to be in sister's possession
Michael Jackson's sister La Toya is believed to be in possession of over 100 unreleased tracks by the self-style king of pop, according to reports.
Jackson is strongly rumoured to have recorded tracks with artists including Black Eyed Peas' Will.i.am, Akon and Ne-Yo, though it is unclear whether any duplicates of songs were made. Will.i.am has confirmed that he does not own copies of the Jackson material he appeared on.
After his death in June, Jackson's manager Frank DiLeo said that the singer's family had quickly removed his belongings from his rented California mansion.
"They backed up trucks, removing everything," Billboard.com quotes DiLeo as telling Rolling Stone. "They thought Michael owned it all, so they took even the rented furniture."
DiLeo also revealed that he thinks La Toya Jackson had picked up the computer equipment containing her late brother's unreleased songs.
He added that lawyers working on behalf of Jackson's estate are trying to recover the tracks.
Some "sensational" tracks included on the hard drives were allegedly recorded in Jackson's '80s heyday, according to the manager.
http://www.nme.com/news/michaeljackson/46546
Fijn is dat. Ik hoop dat er niets mee gebeurt. Als de Jacksons die songs op de een of andere manier kwijtraken kan ik me niet voorstellen wat de wereld met ze gaat doen.![]()
Iedereen wil die nummers horen.
Ikke niet hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
Ach, dat ik een vrouw ben zal er ook wel mee te maken hebben. Ik moet zeggen dat ik al een week of wat af en toe op buitenlandse sites fans dingen zie posten en dat ik dan denk mens, stel je niet zo aan, het was je vader niet, dus ik ben er ook al een tijdje vrij nuchter onder hoor. Ik ben zelfs meestal heel vrolijk als ik ergens dan weer MJ muziek hoor schallen, dan denk ik: ha, maar ik ben lekker al mijn hele leven fan!
Maar vandaag had ik ook ineens dat ik dacht wacht effe, ik zie hem wel elke dag en hoor al weken zijn muziek, maar dat is omdat hij dood is. Hij is gewoon echt dood! Alsof het kwartje nu pas echt valt. hij lijkt zo springlevend dat ik het af en toe vergeet.
Maar misschien zijn het wel gewoon hormonen. Daar hebben wij vrouwen namelijk weleens last van.
Ahaa, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef DrDentz het volgende:
According to Quincy Jones from "Bad: Special Edition", there was a meeting among the three. In the meeting, Jackson played "Streetwalker" first, and Dileo was not impressed. But Dileo started to dance when "Another Part of Me" came on. This is what eventually put "Another Part of Me" onto the album.
Tja.
Ahhahaha, gekke Dentzquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lees ook mijn posts in andere topics, als je nog meer wilt leren over diverse onderwerpen.
Inderdaad, las dat Smooth Criminal eerst de cut ook niet zou halen, maar goed dat ze die er toch op hebben gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zou het niet op Bad komen omdat het uit de film Captain EO komt. Quincy Jones besloot daarna uiteindelijk dat hij het nummer toch op de plaat wilde hebben, in plaats van Streetwalker.
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef Robijn1961 het volgende:
Wat vinden jullie nou. Was hij niet, op de rehearsals, magerder dan anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |