abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71660218
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou waar staat je auto ik wil wel een dopje indrukken kijken of het disproportioneel geweld wat jij en ook anderen hier tegen willen gaan gebruiken door de rechter jullie in dank gaat worden afgenomen of dat ik gewoon met flinke vergoeding krijg en jullie opgezadeld worden met een aantekening (wat vroeger strafblad heette)
Aannames aannames.
Waar heb ik het over toepassen van geweld? Quote me en maak maak mijn dag.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef kitao het volgende:

[..]

Ja , gladiatoren spelen zit ik niet op te wachten.
Je kunt ook een race maken met radiobestruurde wagens , levert dezelfde knowhow op en kost geen gebroken schedelpannen zoals bij Massa.
Jij niet, kennelijk legioenen andere mensen wel want het is nogal lucratief.
Iedereen die er dus van houd is een onverantwoorde lul.

quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef Kabolter het volgende:
Maar waarom geen oldtimers aanvallen?
Daar valt toch veel meer winst te behalen?
Die zuipen ook flink en qua filters en vervuilende goedjes staan die denk ik nog hoger aangeschreven.
Zelfde als met houtkachels. Je wilt niet weten hoeveel kuub er daarbij door heen wordt geknald.

Of is dat een stukje nostalgie waar ze gevoelsmatig qua ideologie weer naartoe willen?
Als ik een oldtimer zou hebben de zou worden afgebroken met dit motief neem ik de reactie bovenin dit bericht terug en pas ik wel buiten proportioneel geweld toe. Helemaal als het er 1 is waar ik al weet ik hoeveel jaar alles in zit te steken.
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

Ook met milieuvriendelijke brandstoffen kunnen dat soort races best gehouden worden. Volgens Wikipedia wordt er in een deel van de autosport al bio-ethanol gebruikt omdat dat zelfs beter (!) schijnt te werken dan reguliere benzine.
Boeiend, het blijft onnodige co2 uitstoot in de atmosfeer en dat is immers het argument van het moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')