quote:The reindeer (Rangifer tarandus), also known as thewhen wild in North America, is an Arctic and Subarctic-dwelling deer, widespread and numerous across the northern Holarctic
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou isquote:
Dat zijn een hoop namen die ik niet kenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Grobbel het volgende:
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou is
bigshadow +1quote:
Vorige week gezien op Supersonic in Birmingam. Afsluiter op zondag en tot mijn verbazing geweldig live, niet verwacht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:12 schreef Grobbel het volgende:
Eén van de hoogtepunten van de Affaire, en sowieso één van mijn favoriete acts.
Hij doet z'n naam in ieder geval eer aan: dan heet je al Dick en dan ben je ook nog zanger van The Dictatorsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan Snaith is inderdaad van Caribou. En ze moesten hun naam veranderen vanwege Handsome Dick Manitoba, de lul. Maar Caribou is
Wie?quote:is the super group combining some of Scotland's musically creative as well as some of indie rock's finest to emerge during the late '90s. All hailing from the city that brought Travis, Primal Scream, and Texas to the U.K. music forefront,
boasted similar testimonies to their native land and swooning swan songs surrounding drink and daydreams. It's merely an experiment -- musical mayhem captured during ten days in a studio ...
Op plaat leuk, niet super bijzonder maar live staat het als een huis, stukken heavier maar vooral super dansbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Z het volgende:
Caribou is een prima band.
quote:My Bloody Valentine deelt gratis oordoppen uit.
De, volgens eigen zeggen, Loudest Band On Earth My Bloody Valentine gaat tijdens hun optredens oordoppen uitdelen. De fabrikant van de oordoppen is sponsor geworden de de Brits/Ierse band. Gitarist Kevins Shields hoopt met de actie gehoorbeschadiging te voorkomen bij de fans van zijn band. Zelf heeft Fields al jaren lang last van een suizend oor. Zangeres Belinda Butcher liep eerder een oorperforatie op tijdens een optreden van My Bloody Valentine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |