Hij heeft inderdaad een sexy stijl hihi. Bij de opticien kan je hem bestellen! En in de meest random winkels hebben ze ze ook wel liggen in allemaal kleuren, ik heb mijn zwarte weg gegevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, hij heeft een sexy stijl. Waar haal je die brilll? Ik kan die niet vinden, ook al heb ik er nog niet naar gezocht.
Hij straalt seks uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik ben zo'n sufkut geweest om een gedeelte van hun b-sides te downloaden en dan net dit nummer niet te doen, dan krijg je gekut of zo.![]()
[..]
Ik heb nooit gesnapt wat er aantrekkelijk aan hem is.
Weggegeven is één woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een sexy stijl hihi. Bij de opticien kan je hem bestellen! En in de meest random winkels hebben ze ze ook wel liggen in allemaal kleuren, ik heb mijn zwarte weg gegeven
Care.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weggegeven is één woord.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n bril voor op Sziget gekocht, 3 euro.
don't stop we're in bat counrtyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weggegeven is één woord.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n bril voor op Sziget gekocht, 3 euro.
Ik zou haar zo hard doen.quote:
Ja, die broek is echt leukquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind z'n broek leuk.
Verleidelijk, maar nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes: http://www.flabber.nl/web(...)n-potje-airsoft-2544
Nee, die laatste is omdat je zo lekker bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die broek is echt leuk.
Krijg ik nou ook al notes, omdat ik vraag waarom ik een note krijg?
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die broek is echt leuk.
Krijg ik nou ook al notes, omdat ik vraag waarom ik een note krijg?
Vandaar al die notesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die laatste is omdat je zo lekker bent.
Als je drugs smokkelt is Hongarije een behoorlijk "bat counrty".quote:
Iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgen
Gewoon trekken en dan gaat hij in 1 keer open.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel zo'n broek met een knopen-gulp, die zijn zooooo kut om open te krijgen
ik heb zin om het met jou te kijken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
IQM, ik heb zin om HIMYM op dvd te kijken.
De 720P is betere kwaliteit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
daar kopen is ook geen aanraderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je drugs smokkelt is Hongarije een behoorlijk "bat counrty".
Ik herken die broeken. Allemaal van g-star zo'n beetje... de knopen is het enige jammere want de broeken zelfs zijn mooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd. Ik snap niet dat sommige mannen broeken van die knopen hebben. Echt doelloos
.
Wat mij betreft wordt er helemaal niet aan drugs gedaan. Maar goed, die gast waarmee ik ga heeft wat in z'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit.quote:
ok, i resoect that maar dan geef ik jetoch een tip voor de bestwil van die gast, koop alleen vertrouwd, geen oostblok of balkan gastenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er helemaal niet aan drugs gedaan. Maar goed, die gast waarmee ik ga heeft wat in z'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit.
HIMYMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vandaar al die notes.
Hij wil het dus vanuit hier in z'n schoenzool meenemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, i resoect that maar dan geef ik jetoch een tip voor de bestwil van die gast, koop alleen vertrouwd, geen oostblok of balkan gasten
lolquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://tedmosbyisajerk.com/
Wtf.
Dit is zo gaaf!
Dat nummer duurt 20 minuten.quote:
In welke aflevering werd die website genoemd trouwensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://tedmosbyisajerk.com/
Wtf.
Dit is zo gaaf!
s03e14.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In welke aflevering werd die website genoemd trouwens?
In het screenshot dat ze daar laten zien zijn er 510005 hits, en nu zijn ze bij 510036quote:
Dat viel mij ook al op, bij mij staat hij op 510007.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In het screenshot dat ze daar laten zien zijn er 510005 hits, en nu zijn ze bij 510036![]()
Hij telt namelijk wel
Bij mij staat er AOBCD8663. echt wtfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Ah, na het trashen van de cookies begint ie weer bij 510007
Nee dat is de site van Victoria.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij mij staat er AOBCD8663. echt wtf
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij wil het dus vanuit hier in z'n schoenzool meenemen.
Het schijnt dat je in dat Afrikadorp wel aardig wat kan halen, geen aanrader? Alleen van Nederlands oid?
Ahh, inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Ah, na het trashen van de cookies begint ie weer bij 510007
Tja, dat zeg ik ook tegen hem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks meenemen, nl-ers worden meestal streng gecheckt, haal idd bij nl-er, duitsers of engelsen
jullie gaan met de auto?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad.
[..]
Tja, dat zeg ik ook tegen hem.
Hoe medeplichtig ben ik dan?
Ik bedoel, ik heb geen zin om voor zijn zooi in de problemen te komen.
Nee, gelukkig niet.quote:
ja idd, als hij dan toch zo nodig mee wil nemen, laat hem dan de sjit ergens verderop neerleggen iig niet bij jullie op op zijn minst niet bij jouw bagagequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Met de trein. Een klein risico misschien, maar als je gepakt wordt ben je wel flink de lul in dat soort landen.
Daar zie ik hem ook nog wel voor aan.quote:
ik snap dat ook niet helemaal waarom jij iemand in gevaar brengt moet brengen met jou behoeftequote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar zie ik hem ook nog wel voor aan.
Ik realiseer me net dat ik in elk geval nooit met hem met de auto naar het buitenland moet gaan.
Vandaag aan de telefoon: "Gast, ik heb echt geen zin dat je zooi mee gaat nemen, het is het risico niet waard."
"Ja, maar ik ben een risicoman..."
Echt owwh!!!1 En dan niet alleen wiet, neejoh, gelijk ook pillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |