Gewoon het betreffende boek/CD/DVD/etc. even zoeken op marktplaats of markzoeker bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen spullen verzamelen en richtprijzen bedenken! Hoe bedenk je richtprijzen?Ik heb werkelijk geen idee wat ik voor een boek of een cd moet vragen

Oeh taart.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard snap ik het! Ik bied drie (3) taarten aan, per stuk, met foto's erbij hoewel elke taart natuurlijk uniek is. En drie bezorg/afhaalmogelijkheden
. Ik ga vandaag of morgen boodschappenkosten per taart uitrekenen om richtprijzen op te baseren.

Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh taart.
Doe je ook iets met chocola? Ik ben echt een wijf op het gebeid van chocola.

quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:28 schreef iteejer het volgende:
Zes tassen over hebben... Je weet dan al gelijk dat het om een vrouw moet gaan

Kan gebeuren he, als je weer es ergens een paar tassen gekocht hebt blijkt wel es dat je per ongeluk een dubbele hebt aangeschaft. Sympathiek dat ze die dubbele exemplaren dan beschikbaar stelt voor een dierenactiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:!
Ik WIST dat er zo'n reactie van een man ging komen!

Het zijn geen dubbele, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kan gebeuren he, als je weer es ergens een paar tassen gekocht hebt blijkt wel es dat je per ongeluk een dubbele hebt aangeschaft. Sympathiek dat ze die dubbele exemplaren dan beschikbaar stelt voor een dierenactie(er van uitgaande dat betreffende tas niet zelf ooit ook een dier was)

Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me even iets af... Ik heb een boek en dvd die er echt letterlijk als (gloed)nieuw uitzien.
Moet ik dan alsnog een foto ervan plaatsen, zelfgemaakt, of gewoon een plaatje van internet ervoor gebruiken?
Werkt altijd beter als je echt ook zélf laat zien dat je product nieuw is toch? Of kan ik het laten zitten? Heb het zo druk vandaar de vraag of het moet...![]()

Mag van mij ook best een plaatje van internet zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vroeg me even iets af... Ik heb een boek en dvd die er echt letterlijk als (gloed)nieuw uitzien.
Moet ik dan alsnog een foto ervan plaatsen, zelfgemaakt, of gewoon een plaatje van internet ervoor gebruiken?
Werkt altijd beter als je echt ook zélf laat zien dat je product nieuw is toch? Of kan ik het laten zitten? Heb het zo druk vandaar de vraag of het moet...![]()

Ik zou dat meer met kleding of bv meubels hebben, dat ik het graag zou willen zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms niet

Ja dat dacht ik ook, omdat het een boek en dvd betreft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat meer met kleding of bv meubels hebben, dat ik het graag zou willen zien.
Als een DVD maar zonder krassen is en een boek zonder kreukels en er netjes uitzien is het eigenlijk al gauw goed. Vooral omdat je van de DVD behalve van de hoes toch niet echt een foto gaat maken.
Maar op zich heb je wel gelijk

Dat is idd een goed punt, ik heb een tijd terug wel eens wat dingen via MP gekocht, "als nieuw" stond er bij, zelfs 2e hands was nog een te positieve titelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het moet niet, maar je hebt kans dat users er wel om vragen om het met eigen ogen te zien, want wat voor de 1 nieuwstaat is is dat voor de ander soms niet

Spacecake?quote:

1 chocolade met roomboter graagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
In combinatie met een tas extra voordelig.

Als ik het te koop zet, breng jij dan het winnende bod uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]

quote:
ik ben nog steeds op zoek naar spacecake, ik meld me aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:17 schreef iteejer het volgende:
[..]

Ik zit te denken aan sieraden, moet een beetje makkelijk in envelopje passen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Er mogen meer artikelen per kraampje! Da's juist leuk denk ik!
Wat heb je o.a. als ik vragen mag? Dan kunnen we samen een passende TT bedenken voor je kraampje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |