Ja! ik ga zo even een modje PM'enquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Drie van tien vind ik ook wel een goed plan Cat!
Ik heb maar heel weinig spulletjesMaar ik ga vanavond verder zoeken!
Muizel, doe je het zoals Elies zei? Dus eerst openen eerder, dan meteen dicht en om 14.00 uur weer open?
Zetten wij er wel in dat je 's avonds terug bent!

quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
14.00 uur!
Speciaal voor MissBliss [afbeelding]
En dat vind ik wel een goeie Muis!

Gewoon net zoals in andere V%A topics denk ik. Je hebt de (verplichte) vraagprijs mensen gaan bieden en beginnen vaak veel lager. Als jij op een gegeven moment vind dat dat voldoende is dan verkoop je het aan die persoon. Het gebeurd dus ook wel dat de biedingen over de vraagprijs heengaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
ik zat me net af te vragen bij het maken van een kraampje
hoe zit het nu, we hebben een prijs, die prijs word geboden is t dan verkocht?
dus de eerste die bied wint? of gaat t om t open laten staan van bv n week en degene die t hoogste bied heeft gewonnen?

De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Zo, de kraampjes van mij en Re staan klaar in kladblok

ff kijken of alle codes en tags werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'

Ja ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne ook al, maar dan in word. Ik heb hem ook al geproefdraaid door op preview te klikken bij 'nieuw topic'

Ik zie luid en duidelijk een euroteken staan hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dan staan er ineens rare enters in, dus ik moet hem morgen wel nog even aanpassenEn het ¤ teken komt ook niet mee
Huh, hierboven staat het ook al niet, waarom kan ik geen eurotekens posten?

Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb bij mijn kraampje gezet dat de prijzen 'vanaf' zijn. Hoger bieden mag altijd.![]()
Als mensen lager bieden kijk ik per artikel of ik dat het geld waard vind. Ik ga mijn spullen ook niet voor een prikkie verkopen natuurlijk.

Ik ook! Maar niet in de preview dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie luid en duidelijk een euroteken staan hoor.

vanaf prijs dus...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon net zoals in andere V%A topics denk ik. Je hebt de (verplichte) vraagprijs mensen gaan bieden en beginnen vaak veel lager. Als jij op een gegeven moment vind dat dat voldoende is dan verkoop je het aan die persoon. Het gebeurd dus ook wel dat de biedingen over de vraagprijs heengaan.
Hier is het echter wel na een week gebeurd dus.

verrek hier doet ie t in de preview ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook! Maar niet in de preview dus [ afbeelding ]

nee, vraagprijsquote:

ja ok, maar wanneer beslis je dan nu of iemand het heeft, is dat bij de eerste die de vraagprijs bied?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, vraagprijs
het staat mensen vrij om te bieden, of zelfs te overbieden, maar zet gewoon een vraagprijs neer, anders wordt het 1 grote rotzooi

kan, of je zegt ik wacht tot [datum en tijd], degene met het hoogste bedrag krijgt 'm.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar wanneer beslis je dan nu of iemand het heeft, is dat bij de eerste die de vraagprijs bied?

en dat zou ik niet al te lang laten duren btw, ervaring leert dat potentiele kopers dan alsnog afhakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan, of je zegt ik wacht tot [datum en tijd], degene met het hoogste bedrag krijgt 'm.

Goed dat je het zegt, ff editten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag dat trouwens? Dat bieden vanaf? Ik dacht dat er een vraagprijs moest zijn? Of word dit pretty much als hetzelfde gezien?

Dat mag toch he?quote:Vraagprijzen zijn vanaf... en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |