quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe verbeter je je start dankzij een verplicht trainingskamp waar je van wegblijft
Wat? Door de anabolen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:21 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Gay hier gewoon nog wat inhoudt bij de eerste passen. Z'n spieren staan zo'n beetje op knappen als alle verhalen kloppen.
quote:
Inderdaad.. dit is niet eens ontspannen meer... Dit is chillenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef Marcoss het volgende:
Niet te geloven hoe relaxed die Bolt loopt
Geniaal gewoonquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef Marcoss het volgende:
Niet te geloven hoe relaxed die Bolt loopt
Niet als je zo'n ongelofelijke kutstart hebtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat meen je niet ?
Ik keek naar de bundesliga
Dacht dat is appel en eitje
De man van Dibaba doet ook al niet mee...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste baanfinale nu, 10K vrouwen. Defar de favoriete bij afwezigheid van Dibaba.
Je zou daardoor maar de mat missen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet als je zo'n ongelofelijke kutstart hebt![]()
![]()
Pff je zou die polstok maar tegen je bakkus aankrijgen
Lornah is/was geblesseerd en van Hilda weet ik het niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef Szura het volgende:
Wat is die Abeylegesse toch lelijk![]()
Waarom doen "onze" Kiplagat en Kibet eigenlijk niet mee?
Kiest voor de weg aan het einde van dit jaar. Halve marathons en vast ook nog wel een hele marathon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef Szura het volgende:
Wat is die Abeylegesse toch lelijk![]()
Waarom doen "onze" Kiplagat en Kibet eigenlijk niet mee?
Ik snap er nooit iets van bij die Afrikanenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Szura het volgende:
De Turkse eruit
En daar weten we het, of Kenia, of Ethiopië
Waarom dringen die Keniaansen de kop niet op aan zo'n Ethiopische![]()
"Ja man, kan niks aan doen"quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel weer grappig dat interview met Martina op NOS, echt zo'n maf accent heeft die gast.
Maar wel sneu dat ie er uit ligt
Good times.. met mijn ik-kijk-op-mijn-horloge-en-doe-het-gordijn-open-stoottechniekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:29 schreef Szura het volgende:
7,25 kilo ja die kogel![]()
Wij gooiden vroeger met 1 of 2 kilo en nog kwam je nog geen 10 meter ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |