kneusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
klacht:kut auto's
2eklacht:ik wil ook een auto
Een groter drama kan je niet over je afroepenquote:
Das nou het probleem de plaats die me toegewezen is door verkoper is de ruimste , ok ook de plaats die het verst weg ligt .quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:11 schreef JumpingJacky het volgende:
Gewoon de aangewezen parkeerplaats pakken en als ze moeilijk gaan doen, de splitsingsakte erbij pakken en die andere claimen, dan draaien ze vanzelf weer bij.
Tja, je kunt er natuurlijk niets van zeggen, maar dan loop je het risico dat de wettelijke eigenaar van jouw plaats zich een keertje meldt. Plus dat je dan misschien problemen krijgt met de mensen die tot dan toe al die tijd op jouw wettelijke plaats hebben gestaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef benzje het volgende:
[..]
Das nou het probleem de plaats die me toegewezen is door verkoper is de ruimste , ok ook de plaats die het verst weg ligt .
Dus als ze later moeilijk gaan doen en ik ga een andere claimen ga ik er qua parkeerplaats op achteruit.
Het punt is niet dat ik bang ben om een plaats kwijt teraken , maar wel die plaats die ik nu aangewzen kreeg .
Wat is er zo n drama aan om een splitsings akte aan te laten passen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een groter drama kan je niet over je afroepen
Als ik me niet vergis, moet dat notarieel gebeuren. En moet iedereen er mee instemmen. Dus één dwarsligger en je bent nergens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef benzje het volgende:
[..]
Wat is er zo n drama aan om een splitsings akte aan te laten passen?
Het moet idd notarieel gebeuren. Maar die akte is opgesteld uit gegevens, en die zijn dus kennelijk fout overgenomen. Die kan (moet) de notaris die de akte verzorgd heeft gewoon voor je aanpassen. Iedereen instemmen is niet nodig. Het gaat hier om een (eigendoms) feit, niet om persoonlijke wensen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, moet dat notarieel gebeuren. En moet iedereen er mee instemmen. Dus één dwarsligger en je bent nergens.
Correct me if I'm wrong.
Ik ging er vanuit dat de akte fout was. Dat leek me aannemelijker dan dat de plattegrond en de bewoners fout zitten. Als de akte niet fout zit dan valt er niets aan te passen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef benzje het volgende:
Tja das de vraag he
Heeft de notaris een fout gemaakt of hebben de VVE en de bewoners het fout.
Als iedereen erniet mee hoeft in testemmen kan ik het dus laten aanpassen zonder dat de andere bewoner ( die dus mijn plek heeft ) ermee instemt?
Dat lijkt mij wel raar.
Dat de mensen die altijd op zijn parkeerplaats hebben gestaan problemen gaan krijgen bedoel je. TS heeft daar gewoon recht op. Vroeg of laat komt er toch wel een jankzak die om zijn eigen parkeerplaats gaat huilen, dus dan is het voor iedereen alsnog verkassen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:51 schreef D. het volgende:
Plus dat je dan misschien problemen krijgt met de mensen die tot dan toe al die tijd op jouw wettelijke plaats hebben gestaan.
Wat heeft dit te maken met de vraag van TS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:02 schreef jitzzzze het volgende:
Wees blij dat je een parkeerplaats hebt, zeiksnor.
Ik moet iedere avond 'vechten' voor een plekje.
Nou, dat hij niet zo moet zeuren. Maar gewoon de plaats gebruiken die de vorige bewoner al 9 jaar gebruikt. Mocht dat ooit wijzigen (wat ik me niet voor kan stellen) dan heeft TS nog altijd een andere parkeerplaats.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met de vraag van TS?
De vraag is of de splitsingsakte verkeerd is opgesteld of dat de bewoners in het verleden onderling hebben 'geruild'. In het eerste geval ben ik het met je eens: dan moet de notaris de fout herstellen. In het tweede geval gaat het wel om persoonlijke wensen. Dan zul je toch met de hele meute naar de notaris moeten voor een wijziging.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet idd notarieel gebeuren. Maar die akte is opgesteld uit gegevens, en die zijn dus kennelijk fout overgenomen. Die kan (moet) de notaris die de akte verzorgd heeft gewoon voor je aanpassen. Iedereen instemmen is niet nodig. Het gaat hier om een (eigendoms) feit, niet om persoonlijke wensen.
Dus als jij in A'dam een P-plaats krijgt toegewezen zodat je niet meer hoeft te vechten, accepteer jij het ook als er een ander gaat staan die begint te schelen en schreeuwen dat je maar een ander plekje moet zoeken omdat hij daar al jaren heeft gestaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat hij niet zo moet zeuren. Maar gewoon de plaats gebruiken die de vorige bewoner al 9 jaar gebruikt. Mocht dat ooit wijzigen (wat ik me niet voor kan stellen) dan heeft TS nog altijd een andere parkeerplaats.
Dus, niet zeiken en gewoon de oude gebruiken.
Nee, tuurlijk niet. Maar in goed overleg kan je er gewoon uitkomen. In plaats van allemaal papieren gelul met splitsingaktes en huishoudelijk reglementen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus als jij in A'dam een P-plaats krijgt toegewezen zodat je niet meer hoeft te vechten, accepteer jij het ook als er een ander gaat staan die begint te schelen en schreeuwen dat je maar een ander plekje moet zoeken omdat hij daar al jaren heeft gestaan?
Het gaat erom wat koopt TS en heeft ie recht op navordering van hetgeen in de akten staat.
Het gezeik begint op een gegeven moment toch. Misschien als TS het wil verkopen. Hij heeft gelijk dat ie het nu uitgezocht wil hebben.
Dat 'drama' zag ik dus ook aankomen, omdat ik er vanuit ging dat de splitsingsakte correct was opgesteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, moet dat notarieel gebeuren. En moet iedereen er mee instemmen. Dus één dwarsligger en je bent nergens.
Correct me if I'm wrong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |