Ik ook hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s niet waar trouwens. Ik hou van BBQen omdat dat zo gezellig en leuk eten is
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Chocotoff zo uit de zak is ook verrukkelijk.![]()
Daarom had ik er idd ook maar 2 gehaald, eerst eens kijken of ze wel lekker zuur zijn, anders hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik houd van minneola'sAls ze maar goed zuur zijn. Ik vind zoete mandarijnen ook niet echt lekker, hoe zuurder hoe beter. Dus die leg ik na aankoop direct in de koella, zodat ze niet zoeter kunnen worden.
Ik heb me best ingehouden vond ik, ik heb er maar 5 opgegeten nog. Maar dat was uit tijdnood, ik moest zooooo veel was ophangen, dus snel 5 dingen opgevreten en daarna die was doen. En toen ik klaar was zag ik in de la nog 2 pakken cakemix liggen die op moesten (de weggooidatum kwam in zicht), dat was van die cakemix waar alleen water aan toegevoegd hoeft te worden. Dus ik heb een tulbandvorm gepakt (een die ik nog nooit had uitgeprobeerd, een hele mooie van Kaiserguss), zodat ik het tegelijk erin kon doen. Een pak sinaasappelcake en een naturel, dus die heb ik gemixt en er nog wat citroenaroma doorgedaan. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Heeeeeeeeeerlijk.
Ik haal dat soms zo van 'dan kan ik gedoseerd snoepen' maar uiteindelijk is zo'n zak heel rap leeg!
Ja zo doen wij het als we op vakantie zijn ook. 2 pittertje voor de groente enzo en dan de bbq voor het vlees, maar hier ruimen we dat ding toch eig. vaak meteen weer op dus dan vin ik het zo'n gedoe om hem steeds tevoorschijn te trekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe heel vaak griekse gehaktschijven maken en op de bbq grillen, dan pitabroodjes in de oven bakken. Sla in je broodje, burger erbij, tzatziki erover. Dan ben je wel aan het BBQ`en maar niet alleen vlees en sauzen aan het eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Damn.... ik moet toch echt dichterbij Groningen gaan wonen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |