wat is tm mailadres van jack?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef e-wok het volgende:
Jack ook maar eens een mailtje gestuurd, kijken of het gaat lukken. (mbt pouch voor creative zen)
Hij lijkt niet hetzelfde maar heeft dezelfde functiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef luciano het volgende:
Heeft iemand DEZE http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149 ooit besteld ?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij lijkt niet hetzelfde maar heeft dezelfde functie![]()
Maar jij bent van plan om in een donker bos te crossen?Ik ben ooit een keer iemand tegengekomen met ook nog een stel lampen op zijn helm, wat komt daar nu aansjezen met een muur van licht
![]()
Ik weet al dat wapens en nep merken niet besproken mogen worden ja , maar waar valt deze ***** dan onder ? Wapens ? ( en idd , ik zag dat 43 inclusief was )quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
@ luciano,het maakt eigenlijk niet uit hoe je betaalt ik klik altijd geloof ik standard chekout aan
en *****: er mag hier niet over gepraat worden alleen jij wilt van die van 37 dollar nemen maar bekijk die van 43 dollar eens die schijnt (leuke woordspeling) veel beter te zijn
verder mag je hier niet over praten op dit forum
Op de gril van je auto doen, denken ze dat d'r een politie auto langskomt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Deze besteld:
[ afbeelding ]
EN deze zijn al geinstalleerd
[ afbeelding ]
Had al het idee dat dat beter zou zijn. Als ik vragen heb hoor je het wel van me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef mtchel112 het volgende:
nou deze laser valt niet onder de nederlandse wet, je mag volgens de wet geen lasers bezitten boven de 1Mw deze is denk ik iets hoger dan de 1mW je kan me PMen maar dan houden we er in dit topic over op
Voor de stadquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:12 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stads atb, doe er alleen maar mee in de stad fietsen hoofdzakelijk, maar ik wil buiten gezien worden ook ZELF wat zien die enkele keer dat ik op een wat donkerder fietspad fiets , dus ...... ga ik voor BIG![]()
1) Other Thoughts: This is NO light for the City. Oncoming traffic gets glared ;-)
2) Other Thoughts: This is the first bicycle light I have used that elicits complaints from people on the street. I light to grab the attention of cab drivers but the hostility of pedestrians is a bit too much
Like i said , i wanna go for BIGGGGGGGGG
( ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij door een vandaal verrot getrapt wordt of gestolen ( de lamp OF de battery pack ..... )
Zaklamp is leuk voor een fixed small point , maar als ik op een wat donkerder fietspad fiets, dan is het toch erg prettig ( vind IK ) om een lichtbundel voor je fiets te hebben van pakweh een metertje of tien, en de kanten " een beetje " verlicht ! Zal wel een fiasco worden deze aankoop inderdaad qua diefstal etc , maar hé , ik wil er ook bij horen , en onnodige meuk kopen. En als ik iets koop , dan koop ik ook gelijk GOEDE meuk !quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voor de stad![]()
Volgens mij heb je niet helemaal in de gaten hoeveel 900 lumen is![]()
Dit is echt zonde van je geld, je bent voor 15 euro klaar met een prima zaklamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |