Ijsmaker zou ik inderdaad niet bestellen als je hem ooit nog wilt hebben. Sold out op de DealExtreme betekent vaak dat het uit het assortiment is, en waarsch. ook niet meer terug komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef sam93dor het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6956 Idem dito
Okee dan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ik heb die (http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21504) star projector thuis staan, de lichtopbrengst is niet erg geweldig, je kamer moet helemaal donker zijn voor een goed effectZe roteren ook niet, alleen bij de optie met de gekleurde leds veranderen de kleuren van de sterren wel, ik maak binnenkort een video
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef neo2000 het volgende:
Je vergelijkt een dure laser met een vouwdoosje met daarin een lampje?
Ik maak er alsnog 20 euro verlies opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Chuphinh het volgende:
Ik hoop het wel aangezien ik zag dat je het al weer wilde verkopen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn guitarplectrums van Suntecstore zijn binnen!
Erg snelle site. Mijn spul was binnen 1 a 2 dagen verzonden en na 5 dagen thuisNadeel is dat de site wat onoverzichtelijk is.
Plectrums zien er goed uit en heb effe gespeeld, ze spelen wel fijn
Hier wat brakke webcampics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Suntekstore mag ook in de OP
http://www.suntekstore.com/
Wat vind je hier nou grappig aan dan?quote:
NO SHIT!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:38 schreef zlakto het volgende:
Ik neem trouwens niet aan dat ze echt Jack en Rachel heten, klinkt veel te westers.
Dan weet jij het dus ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef t1m0k het volgende:
Sorry, ik weet het ook niet, ikweethetookniet.
Als je een ticket hebt gemaakt bij DX kon je wel eens lang moeten wachten, misschien zou je het eens bij DP moeten proberen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan weet jij het dus ook niet![]()
Zojuist maar even een ticket gemaakt voor DX
en een link naar taobao erbij wat ik hebben wil
alleen bij taoboa gaan die schoenen maar tot mt 44en ik wil 46
![]()
enfin even wachten dus![]()
truste
Laat me raden, gisteren heb je nog belletje trek gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef mtchel112 het volgende:
als dat in zn oog komt:P
lijkt me wel is lache om met zon slingshot van die dobbelstenen tegen iemand te schieten,
of zon fitness bal zon hele grote tegen een fietser aangooien:p
laatst een emmer water tegen iemand aangeflikerdmooie tijden
Hij heet ook geen Jack, dat is z'n engelse naam, hij heet Pengquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:38 schreef zlakto het volgende:
Binnenkort maar even een horloge halen van taobao, heb Rachel al gemaild.
Ik neem trouwens niet aan dat ze echt Jack en Rachel heten, klinkt veel te westers.
En zal het eigenlijk wel om 1 persoon gaan, of zullen alle daar werkende Chinezen zichzelf gewoon Jack noemen
Naja, alle Chinezen die met westerlingen werken. Opzich wel tof, je eigen naam uitkiezen,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
NO SHIT!
Dat doen trouwens alle Chinezen.
Goed ideequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je een ticket hebt gemaakt bij DX kon je wel eens lang moeten wachten, misschien zou je het eens bij DP moeten proberen?
Dat is dan wel weer een coole naam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:20 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij heet ook geen Jack, dat is z'n engelse naam, hij heet Peng
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:04 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je een ticket hebt gemaakt bij DX kon je wel eens lang moeten wachten, misschien zou je het eens bij DP moeten proberen?
quote:
Ik zal morgens eens kijken, ze zijn (nog) wel super klein dus er valt weinig te zien op een foto.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Dionysiou het volgende:
Hahahahahha monkeybrain hij is uitgerust kreeg net een email van hem!
Kan je fotos van je zee apen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |