Ik doe het licht welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik beperk me wel tot het schrijven van het script voor GF.
Gaan we nu tegelijk de bestsellerlijsten bestormen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:14 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Jammer, ik kan vandaag weer niet aan mijn boek werken. Kutbaas.
Ik denk niet dat we in eenzelfde lijst staanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we nu tegelijk de bestsellerlijsten bestormen?
Wat schrijf jij dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we in eenzelfde lijst staan
Over koffiebonen.quote:
Nou beschrijf je 90% van de fokkersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
in vaktermen zijn het mensen met een complexe meervoudige handicap, in gewone mensentaal kun je het beste omschrijven als volwassen mensen met het geestelijk niveau van een baby tot een jaar
Maar is het van jou wetenschappelijk of fictie? Ik houd me qua schrijven namelijk vooral bezig met fictiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
En toch denk ik dat we een geheel andere doelgroep hebben
Wetenschap. Over het onderwerp in die vorm is er nog niets, en de vraag is er. Ik wil graag meewerken er aan, dus ben bezig met een "auditie". Het is een reeks met een vrij aparte stijl van schrijven, vandaar dat je ook een auditie moet doen. Ze willen niet een droog, saai boekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is het van jou wetenschappelijk of fictie? Ik houd me qua schrijven namelijk vooral bezig met fictie.
En mijn theeblaadjesverhaal komt er dus echt... speciaal projectje waar ik verder nog even niets over zeg.
Heel andere doelgroep inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wetenschap. Over het onderwerp in die vorm is er nog niets, en de vraag is er. Ik wil graag meewerken er aan, dus ben bezig met een "auditie". Het is een reeks met een vrij aparte stijl van schrijven, vandaar dat je ook een auditie moet doen. Ze willen niet een droog, saai boek
Dat moet het wel worden jaquote:
Frutsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heey Dndiek![]()
![]()
Damart![]()
![]()
Nijnsel![]()
![]()
![]()
Pheno![]()
![]()
Marcb![]()
![]()
Aarti![]()
Sjohwan![]()
![]()
Klonk![]()
OA![]()
![]()
Ja, heb je ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
Dat moet het wel worden ja.
Ik heb het geloof ik al eens vaker aangekondigd hier. Maar in het najaar kunnen jullie de resultaten wel lezen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |