abonnement Unibet Coolblue
pi_71764918
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm iemand nog een idee om hala battle tokens te farmen op lvl 80? Zat te denken aan lvl 1 aan maken en ff in Ally trade spammen voor iemand om samen mee te werken. Maar was die change al live?

@Shaq zin om IoC Allstar te doen samen van de week?
Misschien.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:22:21 #202
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71765425
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Misschien.
phluphy for president!
pi_71770319
W T F

6 augustus
quote:
Hello rabilt,

This e-mail notification is in regards to a World of Warcraft account that has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please click here to contact Blizzard Support.

You have successfully merged the following World of Warcraft account:

DjDayV1989

into the following Battle.net account:

x***@yahoo.com
x***@yahoo.com? Say what

6 augustus
quote:
Following several reports of disrupting the in-game chat, we have issued the World of Warcraft account DJDAYV1989 a 3 hour suspension and issued the account a new password
7 augustus
quote:
Following several reports of disrupting the in-game chat, we have issued the World of Warcraft account DJDAYV1989 a 3 hour suspension and issued the account a new password
8 augustus
quote:
Following repeated incidents of this account being reported of disrupting the in-game chat, we have suspended the World of Warcraft account DJDAYV1989 until such time that account ownership can be verified.

In order to regain access to your account, please send us a mail including the following:

Account Name: The account name you are using to login.
CD Key: original WoW game CD-key (we cannot accept Expansion CD keys).
Your Secret Question and Answer.
Name: the full name that the account was created with.
Address: The address information given when the account was created.
Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created.
Ik ben al bijna 1 week niet online geweest?
En hoe wil ik mijn CD-Key geven? Ik heb WoW online gekocht via Manage Account...
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:21:17 #204
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71770462
Je bent gekeylogged. Scan je computer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71770486
Hoe bedoel je?
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:25:18 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71770576
Iemand is (waarschijnlijk met een keylogger) achter je password gekomen en heeft aan die warnings te zien je account gebruikt voor goldseller spam of zoiets.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71770602
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand is (waarschijnlijk met een keylogger) achter je password gekomen en heeft aan die warnings te zien je account gebruikt voor goldseller spam of zoiets.
Volgens mij krijg ik mijn account niet terug door de computer te scannen...
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:30:24 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71770758
Nee maar je kunt wel zorgen dat het niet weer gebeurt .

In het vervolg minder dubieuze sites bezoeken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71770785
Ok, maar is er iemand die weet wat ik moet doen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:33:08 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71770872
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71771097
Original CD-Key

Die heb ik dus niet
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:47:14 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71771353
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Original CD-Key

Die heb ik dus niet
Waarom niet ? Dan heb je een probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71771895
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet ? Dan heb je een probleem.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hoe wil ik mijn CD-Key geven? Ik heb WoW online gekocht via Manage Account...
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:44:38 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71773019
Dan krijg je alsnog een key, in je mail. Heb je die mail niet meer?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71775731
Het laatste mailtje ken ik en is 100% niet echt. 't E-mail adres dat gebruikt wordt lijkt op die van blizzard maar je kunt op hun site en in hun emails teruglezen dat Blizzard nooit vraagt om je wachtwoord en/of cd-key of iets waarmee je het kan achterhalen. (Secret question) Dus verwijder de mailtjes direct en kijk in het vervolg eerst van wie je ze krijgt voordat je zomaar je wachtwoord opstuurt. Check even of de andere emails wel van Blizzard waren. Dan zit je nog steeds in de problemen, moet je even aantal wachtwoorden en geheime vragen veranderen en contact opnemen met Blizzard.

[ Bericht 36% gewijzigd door drumstickNL op 10-08-2009 23:13:58 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71776184
Of heb je al wat gestuurd?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 23:37:41 #217
34726 Fratz
Max
pi_71776862
een guildie van me is deze week ook al gehacked. je hoort het toch vaak hoor.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:40:39 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_71776962
Mailtje is nep, blizzard blokkeerd je account meteen en zegt contact op te nemen via hun site (form) en niet via mail.

Meteen maar even m'n char spammen hier
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&cn=Aldinea
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:41:58 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71776999
'Gehackt worden' kan eigenlijk niet, in 99% van de gevallen is het een geval van eigen schuld. Dubieuze links naar websites, vage mails etc etc. Zelfs Curse.com had er last van. Als het om WoW websites gaat moet je gewoon helemaal niets vertrouwen.

Of koop een authenticator .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71777648
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
Of heb je al wat gestuurd?
Domme mensen verdienen het gewoon.
pi_71777974
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
Mailtje is nep, blizzard blokkeerd je account meteen en zegt contact op te nemen via hun site (form) en niet via mail.

Meteen maar even m'n char spammen hier
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Venture+Co&cn=Aldinea
drop mining en pak enchanting (voor ring enchants)
Every war is different, every war is the same.
pi_71779182
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
Het laatste mailtje ken ik en is 100% niet echt. 't E-mail adres dat gebruikt wordt lijkt op die van blizzard maar je kunt op hun site en in hun emails teruglezen dat Blizzard nooit vraagt om je wachtwoord en/of cd-key of iets waarmee je het kan achterhalen. (Secret question) Dus verwijder de mailtjes direct en kijk in het vervolg eerst van wie je ze krijgt voordat je zomaar je wachtwoord opstuurt. Check even of de andere emails wel van Blizzard waren. Dan zit je nog steeds in de problemen, moet je even aantal wachtwoorden en geheime vragen veranderen en contact opnemen met Blizzard.
Niet waar, in sommige gevallen doen ze dit wel.

Ik had heel wat jaar geleden (vanilla WoW) dat m'n account gehackt werd, en ik op tijd inlogde waardoor de hacker alleen m'n warlock gestript had van de gear. Meteen m'n password veranderd en contact opgenomen met een GM. Deze heeft mijn account gelocked (dit ook aangegeven) en er werd een mailtje verstuurd om te verifieren dat het wel degelijk mijn account was. Dit mailtje heb ik net even opgezocht:
quote:
We are suspending this account’s access to the World of Warcraft servers until such time as the ownership of the account can be verified. To verify ownership, you will need to contact Wowaccountrevieweu@blizzard.com and supply all of the following information:

CD Key: located in your World of Warcraft box.
Account name: the account name you are using.
Name: the full name that the account was created with.
Address: the address information given when the account was created, including country.
Zip/Postal Code: the zip/postal code that was given when the account was created.
Your secret question and answer.

Please note that, without all of the information that has been requested, we cannot remove the suspension on this account. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://en.wow-europe.com/termsofuse.shtml
Dit heb ik gewoon gegeven aan Blizzard, mijn account werd gerestored, m'n lock kreeg de gear terug, en sindsdien niet meer gehackt geweest.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:17:06 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71779745
Inderdaad, Blizzard vraagt nooit om een wachtwoord. Maar andere dingen hebben ze wel nodig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:55:01 #224
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_71781561
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
Of koop een authenticator .
Dat ja. Bespaar je de ellende om (nog) een keer gehacked to worden en alles kwijt te zijn etc. Nu al meerdere malen meegemaakt in mijn guild helaas.

Wat is warrior een toffe class trouwens. Heerlijk om eens melee te zijn in plaats van altijd ranged DPS wat toch wel het makkelijkst is om te doen. Nu langzaam maar zeker het tanken onder de knie krijgen en langzaam doorlevelen met mijn prot specc
pi_71782074
Ik snap dat niet, GM's in onze guild doen ook vaak de mededeling om op te letten omdat er weer iemand gehacked is, accepteer gewoon geen corrupte software, geef nooit je wachtwoord en log niet in op wow op een andere pc dan je eigen pc of een bekende pc dan kan er al niet zoveel fout gaan.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:35:48 #226
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71782141
@hier boven sucks blizz heeft zeker nog niks van zich laten horen?

Dit trouwens al gelezen 31 bosses in IC: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=91352.0
phluphy for president!
pi_71783305
Ik dacht dus te lezen dat ze om een wachtwoord vroegen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71785722
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Dan krijg je alsnog een key, in je mail. Heb je die mail niet meer?
Nope, zie geen mail als ik op "blizzard" zoek...
pi_71785793
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Niet waar, in sommige gevallen doen ze dit wel.

Ik had heel wat jaar geleden (vanilla WoW) dat m'n account gehackt werd, en ik op tijd inlogde waardoor de hacker alleen m'n warlock gestript had van de gear. Meteen m'n password veranderd en contact opgenomen met een GM. Deze heeft mijn account gelocked (dit ook aangegeven) en er werd een mailtje verstuurd om te verifieren dat het wel degelijk mijn account was. Dit mailtje heb ik net even opgezocht:
[..]

Dit heb ik gewoon gegeven aan Blizzard, mijn account werd gerestored, m'n lock kreeg de gear terug, en sindsdien niet meer gehackt geweest.
Die mail heb ik dus ook gekregen.

En ik zie dus niet de mail met die CD-Key. Als ik die had zou ik die natuurlijk niet verwijderen En als ik dat wel had gedaan, wat nu?
pi_71786446
31 bosses voor icecrown?
pi_71788572
Niets lekkerders dan na een ochtend farmen het geld te zien binnen stromen terwijl je rustig een dutje doet.

Herbalism <3.

Al die overfarmde gebieden vol miners kunnen m'n reet likken, als je Herbalism hebt kan je net zo veel geld verdienen imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:51:43 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71788632
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Hanstin het volgende:
31 bosses voor icecrown?
Vast 7 bosses met 4 verschillende modes . En de Lich King met 3.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71789223
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Blistering het volgende:
Niets lekkerders dan na een ochtend farmen het geld te zien binnen stromen terwijl je rustig een dutje doet.

Herbalism <3.

Al die overfarmde gebieden vol miners kunnen m'n reet likken, als je Herbalism hebt kan je net zo veel geld verdienen imo.
Ook met skinning
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:54:19 #234
34726 Fratz
Max
pi_71790358
jemig. ik word gek van al die cheaters die gebruik maken van exploits om onder de wereld te kunnen minen -_-
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:35:25 #235
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_71791667
Laatst 1 van mijn mede officers gehacked en hele gbank leeg gehaald 's nachts.

Alles gelukkig terug en alle officers zitten nu aan de authenticator. Een typisch gevalletje van "als het kalf verdronken is....".

Die mobile authenticator is echt een aanrader. Kost maar 50 cent, voor zoveel extra veiligheid.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_71791879
Zijn er hier nog spelers op Azuremyst?

Hierbij mijn karakter..
pi_71792639
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Katth het volgende:
Laatst 1 van mijn mede officers gehacked en hele gbank leeg gehaald 's nachts.

Alles gelukkig terug en alle officers zitten nu aan de authenticator. Een typisch gevalletje van "als het kalf verdronken is....".

Die mobile authenticator is echt een aanrader. Kost maar 50 cent, voor zoveel extra veiligheid.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:31 schreef VatosLoco het volgende:
Ik snap dat niet, GM's in onze guild doen ook vaak de mededeling om op te letten omdat er weer iemand gehacked is, accepteer gewoon geen corrupte software, geef nooit je wachtwoord en log niet in op wow op een andere pc dan je eigen pc of een bekende pc dan kan er al niet zoveel fout gaan.
Dat dus. Puur eigen schuld. 'Gehacked zijn' Nee, slecht omgaan met je computer.
pi_71793872
Ik heb de Authenticator, maar wil die voor de zekerheid ook op m'n mobiel, maar ze ondersteunen geen HTC

Met een authenticator ben je natuurlijk ook niet veilig voor een keylogger.
pi_71797058
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:31 schreef VatosLoco het volgende:
Ik snap dat niet, GM's in onze guild doen ook vaak de mededeling om op te letten omdat er weer iemand gehacked is, accepteer gewoon geen corrupte software, geef nooit je wachtwoord en log niet in op wow op een andere pc dan je eigen pc of een bekende pc dan kan er al niet zoveel fout gaan.
Wedden? ik ben gestopt maar had (of heb nog steeds) een account met authenticator. tot 3 x toe is mn authenticator suspended omdat een of andere malloot mijn account in een passwoordgenerator had gegooid en laten draaien. En trust me, om dan dat ding weer werkend te krijgen moet je blizzard bellen, en dan hang je dus 1uur+ aan de lijn.
1 keer midden in het gesprek de accu van de telefoon leeg, mocht ik opnieuw bellen....

Dan krijg je dus de melding dat je authenticator suspended is omdat er te vaak foutief is mee ingelogd.
dus je account is dan niet gehackt maar ze hebben het gewoon zo vaak geprobeerd dat Blizzard ingrijpt.

Ik bezoek ook nooit vage sites of klik op advertenties van curse ofzo, en ik heb kaspersky draaien, dus niet zo'n el-cheapo beveiliging.

Is wel goed dat het gebeurt maar op het moment zelf voel je je goed genaaid.
life is a game....and im winning
pi_71797162
Thank you for ordering the Internet stream coverage of BlizzCon 2009, taking place on August 21 and 22! The username and password you created will grant you access to the Pay Per View Internet stream during the event.

Before the event, please visit http://blizzcon.rayv.com using the computer on which you intend to watch the stream to ensure you are able to view the test video properly.

World of Warcraft in-game pet codes will be mailed out 6 to 8 weeks after the event along with redemption instructions. As a reminder, the pet is not redeemable is all regions (see the FAQ for details), and a Battle.net account is required for redemption.

For additional information on the BlizzCon 2009 Internet stream, visit the FAQ, or visit the RayV support page for video support. For more information on BlizzCon 2009, head to www.blizzcon.com.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:50:21 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71800097
WTF, Vezax heeft ineens maar 23mil health? Wat een nerf .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71801706
Whehehe. M'n guild heeft TotC gedaan op 25man. Oneshot. _! Ben ik blij dat ik gestopt ben met ""raiden"". Makkelijke bullshit allemaal. Lekker altje levelen en PvPen.

Sowieso, WTB 3.3. Icecrown lijkt me dan wel weer gaaf om te zien nadat iedereen het in 1 dag gecleared heeft met quest greens. Ghostcrawler ( ) zei dat daar 31 bosses in zaten. Zal wel de helft normal/heroic zijn en de helft hardmodes. Of hij lult uit z'n nek zoals gewoonlijk.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:14:49 #243
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_71809271
Eergisteren Naxx getanked voor het eerst. We zijn tot Heigan gekomen, omdat het een alt run was, en ik was de offtank. En tot mijn zeer grote verbazing ging dat best goed! De maintank vroeg of ik Heigan wilde tanken, omdat hij standaard doodging. Na de eerste keer een whipe omdat alle healers doodwaren, ging de tweede keer gewoon goed. O.o Normaal ga ik daar altijd dood, en deze keer lukte het prima.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:23:55 #244
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_71809298
Terwijl ik op mijn mage altijd de dance van heigan zonder problemen overleef had ik het op mijn priest dan weer moeilijk om te overleven. Wel de hele tijd 'main tank' geheald en zonder problemen gegaan zelfs. één wipe die mijn schuld was op de eerste baas omdat ik te dicht bij die kutkever terrecht kwam.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:03:35 #245
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71809485
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef SharQueDo het volgende:
Whehehe. M'n guild heeft TotC gedaan op 25man. Oneshot. _! Ben ik blij dat ik gestopt ben met ""raiden"". Makkelijke bullshit allemaal. Lekker altje levelen en PvPen.

Sowieso, WTB 3.3. Icecrown lijkt me dan wel weer gaaf om te zien nadat iedereen het in 1 dag gecleared heeft met quest greens. Ghostcrawler ( ) zei dat daar 31 bosses in zaten. Zal wel de helft normal/heroic zijn en de helft hardmodes. Of hij lult uit z'n nek zoals gewoonlijk.
Het was sarcasme http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=91613.0
phluphy for president!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:40:48 #246
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_71809891
TVP

en maar mijn toons erbij proppen

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Deathbecomes
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=deliolia
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Evilkitten

ps. Jammer dat de authenticator alleen met creditcard gekocht kan worden, de Mobile authenticator werkt niet op mijn telefoon

[ Bericht 15% gewijzigd door danielluh op 12-08-2009 08:51:42 ]
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:34:21 #247
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_71810722
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef danielluh het volgende:


ps. Jammer dat de authenticator alleen met creditcard gekocht kan worden, de Mobile authenticator werkt niet op mijn telefoon


jep das kut ik wacht tot de servers upkomen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_71810986
Same here
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:54:25 #249
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71812551
Whehe (weet niet of deze al 'oud' is maar hij is wel leuk): http://www.flabber.nl/lin(...)s-n00b-vriendje-2601
phluphy for president!
pi_71812621
hey!

Heb gisteren een item via de AH gekocht en vroeg me af wat jullie van deze deal vonden.

Mechanized snow goggles of spell power (mail)
requires 400 engineering
item level: 183
940 defense
+118 to spell power
+20 frost resistance

Seller vroeg om 6 gold, 50 silver buyoutl... dat leek mij een koopje. Had zelf het idee dat ik hier veel winst op kan maken dmv een auction. Wat denken jullie? (moet wel zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van tradevalues).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')