De "Lunar Crater Observation and Sensing Satellite" (LCROSS), calibreerde een paar dagen geleden zijn instrumenten en richtte ze op een kleine planeet. 3x raden wat ze vonden !!!
360.000 km afstand is dit. Ik ben benieuwd naar de resultaten over 0,24 AU (100 keer zo ver weg)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Radiance in W m-2 um-1 str-1... Ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen. En dan een maximum van 500?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Dit is niet de eerste keer dat ze dat doen btw Weet niet meer zeker met welke sateliet het was (dacht Hubble) maar ze hebben al een keer eerder met een spectrometer dergelijke metingen gedaan vanuit de ruimte. Best nuttig, want dan weet je beter waar je naar moet kijken bij andere planeten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-