En wat heb je gekozen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:27 schreef Exoteria het volgende:
Ik heb zin om zo even weg te gaan,
maar wat ga ik doen.. ga ik bij iemand lthuis langs of bel ik iemand om samen even naar de kroeg te gaan?
Twijfel twijfel...... en als ik wegga moet ik nog even snel opvang regelen en het zou verstandig zijn om mij even om te kleden... en dat kost ook weer tijd (én geld)
Ik zou natuurlijk ook nog even achter economie kunnen gaan zitten,
of ik kan ervoor kiezen om een lading was weg te strijken..
hmmm.....
BAGGER !! ik kan niet kiezen
quote:
komt vast wel op het forum te staan, let maar opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef ToT het volgende:
Okee dan, en heeft de evil meeting nog snode plannen voortgebracht voor werelddominatie?
zijn jullie niet eng dan?quote:
100 meter van t station en 300 meter van t poolcafe! goede plek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Kamer aan de Bloemerstraat
Die wachttijd heb je idd wel nodig zeg, als je ziet dat sommige mensen al sinds 2004 in staan geschreven en nu een kamer te pakken krijgen.
luxe!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:
En ook nog een uitnodiging voor een kamer aan de Bronsgeeststraat
Nouja die tweede heeft een kijkavondquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:33 schreef Exoteria het volgende:
[..]
luxe!
Je kan dus gewoon kiezen.
tip: check met wíe je de woning deelt.
Ik ga daar stage lopen en afstuderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Terecht het volgende:
Je gaat verder studeren in Nijmegen?
Veel met matlab bezig wrs? Ik ga me bezig houden met biomechanical engineering.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga daar stage lopen en afstuderenLekker met DTI en fiber tracking bezig bij het F.C. Donders instituut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |