quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door vanwelleer op 19-08-2009 23:12 ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ja hoor...
* haar over schouder zwiept, omdraait en neus in de lucht steekt*
lieve vanwelleer...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:18 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
dan kun je ook niet goed kijken......
try again ?
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:50 schreef Terecht het volgende:
Geruststellend nieuws!
http://www.trouw.nl/nieuw(...)rramp_ontrafeld.html
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:07 schreef Cerbie het volgende:
*weer terug van vakantie is*
Wordt weinig gebaggerd hier
Fiets met vogeltje is weer te vinden bij de prekliniek trouwens
Baggerren na het eten is meestal niet zo fris!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:11 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin gehad?
weinig gebaggerd.. nee de bagger is tijdelijk verzameld in truth.
Maar heb geen vrees, nog een paar wijntjes.. en een maaltijd waarvan ik nog moet bedenken wat het wordt... en ik zal de boel wel onder baggeren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Baggerren na het eten is meestal niet zo fris!
Owjah, die poepen niet nee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:25 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik zou het niet weten....
ik ben een dáme!
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Moet ik wel even de Nijmegenaren waarschuwen dat als je eenmaal in het Sanadome geweest bent de Thermaalbaden van Arcen behoorlijk tegenvallen
Vind zelf juist het Sanadome helemaal niks vergeleken bij de Thermen in Nijmegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Moet ik wel even de Nijmegenaren waarschuwen dat als je eenmaal in het Sanadome geweest bent de Thermaalbaden van Arcen behoorlijk tegenvallen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:28 schreef ToT het volgende:
Trouwens, gezocht: iemand met dit smoelwerk:
[ afbeelding ]
Reden: hij wordt ernstig gemist in BNW!
Daar ben ik nog nooit geweest. Vermaak je je daar wel als je niets hebt met naaktsauna's?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind zelf juist het Sanadome helemaal niks vergeleken bij de Thermen in Nijmegen
Ik houd sowieso niet van sauna's, vind stoombaden veel beter te doen. Ik wist wel dat het een naaktsauna was, maar de baden zijn verder goed te doen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:57 schreef nokwanda het volgende:
De Thermen is een gewone naaktsauna, dus dan is het niet aan te raden. Ik hou alleen wel van de baden daar.
Het is geen probleem, het is de situatie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
Persoonlijk vind ik de gangbare religies het grootste probleem dat de mensheid kent.
Dat mag ik hier wel zeggen toch?
Datzelfde heb ik eergisteren tegen iemand lopen verkondigen die zelf bij de pinkstergemeente zit......... ik kreeg een beetje pijn in mijn buik toen ik mij realiseerde dat zij de chemische troep in haar handen had en ik de client, en dus aan haar overgeleverd, was.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
Persoonlijk vind ik de gangbare religies het grootste probleem dat de mensheid kent.
Bij de pinkstergemeente zitten en mensen volstoppen met chemische troep. Dat komt op mij over als een zeer oprecht persoon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:28 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik eergisteren tegen iemand lopen verkondigen die zelf bij de pinkstergemeente zit......... ik kreeg een beetje pijn in mijn buik toen ik mij realiseerde dat zij de chemische troep in haar handen had en ik de client, en dus aan haar overgeleverd, was.
Welke kleur is het geworden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:28 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik eergisteren tegen iemand lopen verkondigen die zelf bij de pinkstergemeente zit......... ik kreeg een beetje pijn in mijn buik toen ik mij realiseerde dat zij de chemische troep in haar handen had en ik de client, en dus aan haar overgeleverd, was.
Het is internet, nietwaar? Niets zo vrij als het internet. Ik deel je mening overigens niet, maar dat terzijde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
Dit nummer zegt overigen wat er aan de hand is en wat we moeten doen.quote:
Turn off your TV, read between the lines...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb vandaag geen geluid..kun je het ff samenvatten of vertellen?En wat voor soort muziek is het?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bij de pinkstergemeente zitten en mensen volstoppen met chemische troep. Dat komt op mij over als een zeer oprecht persoon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |