Zak ut proberen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zeggen:
"Kuch, kuch, ja, ik heb sinds mijn vakantie in Mexico last van zo een naar kuchje!", helpt zeker ook niet, A?
Ik niet!quote:
Ik zal aan je denken als ik in bed ligquote:
Nee soms slaap ik.quote:
Mja ik moet het alleen vaker doen!quote:
Proberen en doen is toch iets anders!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef Jarno het volgende:
Ik probeer het toch wel minimaal 1x per nacht te doen T!
Ja he. Ik dacht is eens wat anders dan: ONZIN! Of HET IS HIER GEEN DATINGSITE.quote:
Klonen kunnen toch niet denken maar worden bestuurd door hun master?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat denken zulke klonen.
Toch vind ik het echt wel iets voor jou JK. Nu, dan. Nu je pauper bent enzo. Kunnen we een beetje meegenieten van je dagelijkse avonturen.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Is Twitter stuk? Probeer eens jullie.
Koop een stevig touw JK, erger dan dit kan niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
O jeetje, wat moet ik nu met mijn leven? TWITTER IS STUK!!!1111111
met jou wel , heb je koud water?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker in mijn zwembadje plons.
Iemand zin om mee te plonsen?
Zou je dat willen, dan?quote:
Hallo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker in mijn zwembadje plons.
Iemand zin om mee te plonsen?
ik heb gewoon een zwarte speedo men, zo een waarin je mn snikkel goed ziet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kom eraan met mijn gouden Speedo.
Bij een gouden Speedo reflecteert de zon er beter op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon een zwarte speedo men, zo een waarin je mn snikkel goed ziet.
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kom eraan met mijn gouden Speedo.
Oh ja, nu autorijden is niet zo'n puik plan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Foxy-lady het volgende:
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!
Ze vraagt toch geen geld!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Zit je jezelf nou gewoon te prostitueren hier?
Zolang ze maar inkomsten afdraagt toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Enkel een cranberrysapje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef Tally het volgende:
Ze vraagt toch geen geld!
ik bedoel meer is het tepelwater ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Koud genoeg om onze hete zwetende lichamen in af te koelen!
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
ja wat een loser ben ik met mn 3e biertje in een half uur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Jarno het volgende:
Haha, jullie sukkels allemaal met je tuin en zwembaden en drank enzo.
Ik mag tenminste gewoon lekker werken tot vanavond laat! So there! Nanananana!
ik kom er zo in leggen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.
WANT JIJ BENT ER NIET!!!!!!!!
in mn hendig sjieke 405 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ik met je meerijden vanaf HS?
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enkel een cranberrysapje.
En eventueel etwas pappiges und weiß, gnagna.
Ah nee joh, gewoon zeggen dat er zo een vadsige kibbelingmeeuw overvloog.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
Neeeee men , die was gewoon ff zonder olie je weet tog . paar liter supermarkt olie er weer in en hij was weer heel joh.quote:
als jij gewoon niet uitspuugt maar doorslikt heb je toch geen last van die klodders ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we daar ff een bakkie drinken.
Lijkt me zo'n gezellig mens
Boeie. Is ze lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Joene het volgende:
Nou enig idd , ze keek me net weer aan zo met zo een smoel van ik moet je niet
Jammer, te laat voor een tvp. Krijg je he, als twittert down is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OOoooooo: Unban SHE Wees blij dat ze niet uit de kleren ging
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, verder boeit ze me niet zo, maar d'r dieet schopt wel kont.
Alleen wodka drinken toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, verder boeit ze me niet zo, maar d'r dieet schopt wel kont.
Van mij? Voor of na?quote:
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen wodka drinken toch?
En dan straks opstaan enzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef Joene het volgende:
ze gaan er lekker in vandaag , ik lijk wel zo een werkeloze zo een beetje in de tuin te zuipen
Dat gaat nog goed , ik loop ook steeds naar de koelkast .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan straks opstaan enzo.. Altijd leuk. "Woei!"
Emancipatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat gaat nog goed , ik loop ook steeds naar de koelkast .
ik heb mijn vrouw niet goed afgericht die haalt geen bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |