Aaah dank je voor de tip!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Joene het volgende:
Kijk gewoon af en toe ff naar beneden Tal.
Ik ook (als ik mijn hoofd iets naar voren doe).quote:
Bij mij al 6quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Jarno het volgende:
Waar overigens wel ruim een kilo vanaf is al..
2 a 3 weken ofzo.quote:
Goed bezig. Maar je was ook aan de sport he? Dat helpt ook wel.quote:
Skeeleren en hardlopen op de hardloopband.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar je was ook aan de sport he? Dat helpt ook wel.
Het helpt je vooral om je hoofd ook leeg te maken. Dat vind ik er heerlijk aanquote:
Mja misschien als ik die waterhoofd van mij wat laat leeg lopen ben ik weer wat kilo's kwijtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
Mijn hoofd is leeg genoeg van zichzelf.
Request Blocked by Real-Time Classifierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef Armageddon het volgende:
J. Het is echt een PEDO
mijn advertentie
Ja, best stom. Daar betaal je dan al die jaren ww-premie voor.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:01 schreef Tally het volgende:
tieten terug vind post.
Ik raak ze steeds kwijt!
Die liep gisteravond voor de deur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef Joene het volgende:
waar haal je die vandaan?
En gaat niet meer weg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die liep gisteravond voor de deur.
Die van ons die donker rode is al weg sinds dat jullie bij ons waren .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die liep gisteravond voor de deur.
Nope, het is een kitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
En gaat niet meer weg?
Issie gechipt? Bandje om?
Als het mooi weer is dan blijven ze meestal wat langer weg. Of hij zit ergens in de schuur zoals die van ons weer van de week.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Die van ons die donker rode is al weg sinds dat jullie bij ons waren .
Misschien ook wel bij mensen binnengelaten ?
Een kittenquote:
ik saai ook nog geen paniek hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het mooi weer is dan blijven ze meestal wat langer weg. Of hij zit ergens in de schuur zoals die van ons weer van de week.
We hebben inmiddels al een huisje gevonden. De tante van m'n vriendin wil haar hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Een kittenZo lief!
Alstie bij mij was aangekomen had ik hem gehouden
Maar gewoon omdat ik er wel eentje bij wilMaar hubbie niet
Joah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik saai ook nog geen paniek hoorMaar je kent H he.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Zo.
Even de tuin uit hoor. Twee peuters en twee moeders is wel een beetje mijn limiet.. Kom er toch niet tussen.
Kennelijk, want ze is keizwangert.quote:
Niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef Jarno het volgende:
Niet van mij he. Dus. Dat dat ff duidelijk is enzo.
Niet dat ik weet iig.quote:
Waar ga je heen treinen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik ga straks naar de treintjes*tjoek tjoek*
Ies achmed centjes verdienen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij moet centjes verdienen voor kind en werkeloze vrouw
In het zuiderpark heb je van die kleine stoomtreintjes voor kinderen.quote:
Jeetje. Echt werkeloos dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Vanmorgen heb ik de vriendin naar een afspraak gebracht, de auto gewassen (STERF, KUTDUIVEN), boodschappen gedaan en Overhaulin' gekeken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu maar eens koggie zetten en onder het genot van een lekker moppie Kraftwerk een beetje prutsen met Autocad.
Heaumeau's!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |