Aaah dank je voor de tip!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Joene het volgende:
Kijk gewoon af en toe ff naar beneden Tal.
Ik ook (als ik mijn hoofd iets naar voren doe).quote:
Bij mij al 6quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Jarno het volgende:
Waar overigens wel ruim een kilo vanaf is al..
2 a 3 weken ofzo.quote:
Goed bezig. Maar je was ook aan de sport he? Dat helpt ook wel.quote:
Skeeleren en hardlopen op de hardloopband.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar je was ook aan de sport he? Dat helpt ook wel.
Het helpt je vooral om je hoofd ook leeg te maken. Dat vind ik er heerlijk aanquote:
Mja misschien als ik die waterhoofd van mij wat laat leeg lopen ben ik weer wat kilo's kwijtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
Mijn hoofd is leeg genoeg van zichzelf.
Request Blocked by Real-Time Classifierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef Armageddon het volgende:
J. Het is echt een PEDO
mijn advertentie
Ja, best stom. Daar betaal je dan al die jaren ww-premie voor.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:01 schreef Tally het volgende:
tieten terug vind post.
Ik raak ze steeds kwijt!
Die liep gisteravond voor de deur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef Joene het volgende:
waar haal je die vandaan?
En gaat niet meer weg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die liep gisteravond voor de deur.
Die van ons die donker rode is al weg sinds dat jullie bij ons waren .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die liep gisteravond voor de deur.
Nope, het is een kitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
En gaat niet meer weg?
Issie gechipt? Bandje om?
Als het mooi weer is dan blijven ze meestal wat langer weg. Of hij zit ergens in de schuur zoals die van ons weer van de week.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Die van ons die donker rode is al weg sinds dat jullie bij ons waren .
Misschien ook wel bij mensen binnengelaten ?
Een kittenquote:
ik saai ook nog geen paniek hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het mooi weer is dan blijven ze meestal wat langer weg. Of hij zit ergens in de schuur zoals die van ons weer van de week.
We hebben inmiddels al een huisje gevonden. De tante van m'n vriendin wil haar hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Een kittenZo lief!
Alstie bij mij was aangekomen had ik hem gehouden
Maar gewoon omdat ik er wel eentje bij wilMaar hubbie niet
Joah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik saai ook nog geen paniek hoorMaar je kent H he.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
Zo.
Even de tuin uit hoor. Twee peuters en twee moeders is wel een beetje mijn limiet.. Kom er toch niet tussen.
Kennelijk, want ze is keizwangert.quote:
Niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef Jarno het volgende:
Niet van mij he. Dus. Dat dat ff duidelijk is enzo.
Niet dat ik weet iig.quote:
Waar ga je heen treinen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik ga straks naar de treintjes*tjoek tjoek*
Ies achmed centjes verdienen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:56 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij moet centjes verdienen voor kind en werkeloze vrouw
In het zuiderpark heb je van die kleine stoomtreintjes voor kinderen.quote:
Jeetje. Echt werkeloos dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Vanmorgen heb ik de vriendin naar een afspraak gebracht, de auto gewassen (STERF, KUTDUIVEN), boodschappen gedaan en Overhaulin' gekeken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu maar eens koggie zetten en onder het genot van een lekker moppie Kraftwerk een beetje prutsen met Autocad.
Heaumeau's!!!quote:
Zak ut proberen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zeggen:
"Kuch, kuch, ja, ik heb sinds mijn vakantie in Mexico last van zo een naar kuchje!", helpt zeker ook niet, A?
Ik niet!quote:
Ik zal aan je denken als ik in bed ligquote:
Nee soms slaap ik.quote:
Mja ik moet het alleen vaker doen!quote:
Proberen en doen is toch iets anders!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef Jarno het volgende:
Ik probeer het toch wel minimaal 1x per nacht te doen T!
Ja he. Ik dacht is eens wat anders dan: ONZIN! Of HET IS HIER GEEN DATINGSITE.quote:
Klonen kunnen toch niet denken maar worden bestuurd door hun master?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
Echt, wat denken zulke klonen.
Toch vind ik het echt wel iets voor jou JK. Nu, dan. Nu je pauper bent enzo. Kunnen we een beetje meegenieten van je dagelijkse avonturen.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Armageddon het volgende:
Is Twitter stuk? Probeer eens jullie.
Koop een stevig touw JK, erger dan dit kan niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
O jeetje, wat moet ik nu met mijn leven? TWITTER IS STUK!!!1111111
met jou wel , heb je koud water?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker in mijn zwembadje plons.
Iemand zin om mee te plonsen?
Zou je dat willen, dan?quote:
Hallo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef Foxy-lady het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker in mijn zwembadje plons.
Iemand zin om mee te plonsen?
ik heb gewoon een zwarte speedo men, zo een waarin je mn snikkel goed ziet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kom eraan met mijn gouden Speedo.
Bij een gouden Speedo reflecteert de zon er beter op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon een zwarte speedo men, zo een waarin je mn snikkel goed ziet.
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kom eraan met mijn gouden Speedo.
Oh ja, nu autorijden is niet zo'n puik plan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Foxy-lady het volgende:
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!
Ze vraagt toch geen geld!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Zit je jezelf nou gewoon te prostitueren hier?
Zolang ze maar inkomsten afdraagt toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Enkel een cranberrysapje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef Tally het volgende:
Ze vraagt toch geen geld!
ik bedoel meer is het tepelwater ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Koud genoeg om onze hete zwetende lichamen in af te koelen!
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
ja wat een loser ben ik met mn 3e biertje in een half uur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Jarno het volgende:
Haha, jullie sukkels allemaal met je tuin en zwembaden en drank enzo.
Ik mag tenminste gewoon lekker werken tot vanavond laat! So there! Nanananana!
ik kom er zo in leggen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.
WANT JIJ BENT ER NIET!!!!!!!!
in mn hendig sjieke 405 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ik met je meerijden vanaf HS?
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enkel een cranberrysapje.
En eventueel etwas pappiges und weiß, gnagna.
Ah nee joh, gewoon zeggen dat er zo een vadsige kibbelingmeeuw overvloog.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
Neeeee men , die was gewoon ff zonder olie je weet tog . paar liter supermarkt olie er weer in en hij was weer heel joh.quote:
als jij gewoon niet uitspuugt maar doorslikt heb je toch geen last van die klodders ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we daar ff een bakkie drinken.
Lijkt me zo'n gezellig mens
Boeie. Is ze lekker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:24 schreef Joene het volgende:
Nou enig idd , ze keek me net weer aan zo met zo een smoel van ik moet je niet
Jammer, te laat voor een tvp. Krijg je he, als twittert down is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OOoooooo: Unban SHE Wees blij dat ze niet uit de kleren ging
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, verder boeit ze me niet zo, maar d'r dieet schopt wel kont.
Alleen wodka drinken toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Jarno het volgende:
Ja, verder boeit ze me niet zo, maar d'r dieet schopt wel kont.
Van mij? Voor of na?quote:
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen wodka drinken toch?
En dan straks opstaan enzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:39 schreef Joene het volgende:
ze gaan er lekker in vandaag , ik lijk wel zo een werkeloze zo een beetje in de tuin te zuipen
Dat gaat nog goed , ik loop ook steeds naar de koelkast .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan straks opstaan enzo.. Altijd leuk. "Woei!"
Emancipatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat gaat nog goed , ik loop ook steeds naar de koelkast .
ik heb mijn vrouw niet goed afgericht die haalt geen bier
Die van mij doet de voortuin J.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Joene het volgende:
ik haat het j. Vrouwen moeten huishouden doen , bier halen , krantje , nog meer bier halen . Mn kleren klaar leggen mn broodsmeren , vreten koken , pijpen , neuken . en vooral hun mond houden maarja.
Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar als er een band geplakt moet worden, of asbest verwijderd....
Die van mij ook soms , als ze zin hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van mij doet de voortuin J.
Niet alles is negatief he.
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoorik had er geen krag voor.
whehehe , najah onze tuin was vrij knap toen wij hier kwamen wonen enzo. Dus beetje dezelfde stijl gehouden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
Ik wil het trouwens ook wel doen hoor. Maar dat zou dan meer in te trant zijn vanneh....
"Hallo? Asfaltknaller.com? Ja, hallo, wanneer kunt u?"
whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET..
ik heb ook 2 linkerhanden dus .... wat dat aangaat heb ik wel menigmaal getwijfelfd aan een eigen huis dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET..
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ook zoiets. Mijn vriendin mag graag in de tuin werken.
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Om redenen die niet altijd helemaal duidelijk worden.
Maar het moet wel gebeuren.
En dan ben ik weer het bokje.
Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ook zoiets. Mijn vriendin mag graag in de tuin werken.
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Om redenen die niet altijd helemaal duidelijk worden.
Maar het moet wel gebeuren.
En dan ben ik weer het bokje.
Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was op
ik ermee naar de garage , die kerel pissed off ken je dat zelf niet ?
ik zeg , jij hebt er voor geleerd![]()
![]()
Misschien doet ze het ook gewoon zodat we er later weer fijn over kunnen communiceren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
Dat snap ik ook nooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.
maar ze staan er dus nog
Badkamer tegelen hebben we mensen voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?
ik kocht hem nadat ik chainsaw massacre had gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer..
Tuurlijk, een CV zelf ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Badkamer tegelen hebben we mensen voor![]()
Wij willen zo een nieuwe cv in de huis je weet wel .... scheeld op de energie rekening.
Dus wij offerte's zegt zo een kerel , kan je makkelijk zelf ! , ik zeg ja doei
Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
Tuurlijk, een CV zelf ophangen. En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben!
.
precies , en wij gaan dat ding dus huren enzo (27,50 per maand 5 jaar lang en dan is die van jezelf) inclusief ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk, een CV zelf ophangen. En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben!
.
Ben je wel helemaal lekker in je hoofd , wij zijn nerds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?
Ja, de hele centrale verwarming, inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:57 schreef Joene het volgende:
Wat denk jij dan dat ik bedoel plaspop ? de verwarming ?
NEE, JIJ MOET GEWOON CV-KETEL TIJPEN ALS JE DE CV-KETEL BEDOELT.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Joene het volgende:
stomme werkelozen moet je ook altijd alles uitleggen
Heb je geen stoere manvrienden die dat even voor je fixen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
De plafondlampen in mijn huis doen het al een half jaar niet omdat ik niet weet hoe ik de gloeilamp er in moet vervangen zonder gevaar voor eigen leven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
De plafondlampen in mijn huis doen het al een half jaar niet omdat ik niet weet hoe ik de gloeilamp er in moet vervangen zonder gevaar voor eigen leven
Net of een vrouw dat erg vindtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk is dat leven van vrijgezel nog niet zo slecht. Niemand die er iets van zegt als ik de klusjesman laat opdraven voor veel geld, als ik m'n fiets naar de fietsenmaker breng voor een lekke band, als ik geld neer leg voor de huishoudster.
En ik heb geen tuin die ik 'gezellig' moet inrichten.
Ach mijn vrouw is ook van het uitbesteden meestal gelukkig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk is dat leven van vrijgezel nog niet zo slecht. Niemand die er iets van zegt als ik de klusjesman laat opdraven voor veel geld, als ik m'n fiets naar de fietsenmaker breng voor een lekke band, als ik geld neer leg voor de huishoudster.
En ik heb geen tuin die ik 'gezellig' moet inrichten.
ik luister serious music in mn tuin JK met een biertje dat welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi, ben allemaal oude muziek op mijn HDD aan het herontdekken.
Nu The Gathering.. Mooi.
Ik heb het over samenleefsituaties. In de periode daarvoor vinden ze natuurlijk alles best.quote:
Ik zou dat geen enkel probleem vinden anders, mijn ouders hebben me bijgebracht dat het zo hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het over samenleefsituaties. In de periode daarvoor vinden ze natuurlijk alles best.
En een lamp vervangen is toch niet zo moeilijk. Je draait de oude eruit en de nieuwe erin.
Dat maakt toch geen zak uit. Het lampje gaat aan, of blijft uit terwijl je het erin draait. Pas als je met bedradingen gaat lopen kutten moet je het van het stroom afhalen. Zie stoppenkast daarvoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Joene het volgende:
Maar ze weet niet o f die aan of uit staat UIO
Da's vast zo een Amsterdamse mooibooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:09 schreef Joene het volgende:
Dat kan je toyboy toch wel Rip?
Ach nee joh, van een beetje 220 is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat maakt toch geen zak uit. Het lampje gaat aan, of blijft uit terwijl je het erin draait. Pas als je met bedradingen gaat lopen kutten moet je het van het stroom afhalen. Zie stoppenkast daarvoor.
Zo met zo een polo en in het bezit van een prachtige sloep (van zn pa) waarmee ze romantisch door de grachtengordel varen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's vast zo een Amsterdamse mooibooi.
Die kunnen niks anders dan rosé nippen met een zonnebril in het haar.
Dat boeit echt geen fuck.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
En de kleuren van de draadjes kloppen niet
Ga je een beetje de reddende engel uithangen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Plafond loshalen? Wat is dat voor een constructie?
Ben je thuis nu? Dan fiets ik wel even langs.
Duw jij altijd je vinger in het gat waar de fitting thuishoort of zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach nee joh, van een beetje 220 is nog nooit iemand doodgegaan.
Plafonnierequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Plafond loshalen? Wat is dat voor een constructie?
Ben je thuis nu? Dan fiets ik wel even langs.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duw jij altijd je vinger in het gat
Hé, ik heb m'n polo aan en m'n sloep (nou ja, die van m'n pa) ligt klaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef Joene het volgende:
Ga je een beetje de reddende engel uithangen ?
Ahja dan maak je opzich kans als toyboy denk ik dan he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik heb m'n polo aan en m'n sloep (nou ja, die van m'n pa) ligt klaar.
quote:
IPX/SPX wil ook nog wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef Joene het volgende:
Wij kennen alleen computers tv's playstations en hifi sets aansluiten en dan moeten ze wel op IP gaan anders huren we iemand in.
was wyppy een beetje trots ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Jarno het volgende:
Ik heb pas wel een lamp opgehangen en we leven allemaal nog!
Waar draai jij al je lampen in? Vind je het gek dat ze het niet doen?quote:
Ik heb alweer een hele leukequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja dan maak je opzich kans als toyboy denk ik dan he.
De hele straat is komen kijken man.quote:
Nouhou das wel al pittig hoor dan mot ik al nadenken weet je.quote:
Ja, nergens in dus. Ik heb nog 1 schemerlamp die het wel doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar draai jij al je lampen in? Vind je het gek dat ze het niet doen?
Das dan wel stoer , dat als je een lamp ophangt en dan de andere dag kom je uit je werk , die hele straat klappen !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
De hele straat is komen kijken man.
Voor piloten klappen die mongolen toch ook altijd?! Dus waarom niet voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Das dan wel stoer , dat als je een lamp ophangt en dan de andere dag kom je uit je werk , die hele straat klappen !
met een sloep ?quote:
Sms werkt beter! Morgen is goed. Wilde op zich naar de Parade gaan, maar het is zo'n teringend fietsen. (Schrijft de man die vorig weekend naar Friesland is gefietst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
![]()
Ik wil je steeds bellen deze week om wat af te spreken maar het komt er niet van. Morgen terrasje doen of zo?
ja alsof het zo moeilijk is om naar beneden te gaan met een vliegtuig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor piloten klappen die mongolen toch ook altijd?! Dus waarom niet voor mij.
Men de tering! ik wil nog 2 hordeuren plaatsen ! maar dat doe ik lekker na de zomer dan heb ik niet zo last van de vliegen die om je kop hangen je weet wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Jarno het volgende:
Oh en ik heb rolgordijnen opgehangen op zolder en ze hangen nog. Ik zit dus wel aan m'n taks voor dit jaar qua klussen.
Ik ga zaterdag met het liefje, dus als je die wil leren kennen, gezelligquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sms werkt beter! Morgen is goed. Wilde op zich naar de Parade gaan, maar het is zo'n teringend fietsen. (Schrijft de man die vorig weekend naar Friesland is gefietst.)
Laat ik het zo zeggen: Ik heb weleens een optater gehad van een kapot stopcontact wat ik wilde repareren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Duw jij altijd je vinger in het gat waar de fitting thuishoort of zo?
Na de zomer missen ze wel een beetje hun doel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Men de tering! ik wil nog 2 hordeuren plaatsen ! maar dat doe ik lekker na de zomer dan heb ik niet zo last van de vliegen die om je kop hangen je weet wel.
En zet je ze op marktplaats en koop je er bier voor. Slim!quote:
Alsjeblieft niet zeg. Je zit nog in de verliefd-fase. Dan valt er geen normaal gesprek te voeren. Neem hem volgend jaar met Koninginnedag maar mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Ripley het volgende:
Ik ga zaterdag met het liefje, dus als je die wil leren kennen, gezellig
ik heb ze nog niet eens gekauft man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
En zet je ze op marktplaats en koop je er bier voor. Slim!
Nóg veel slimmer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens gekauft man.
een toyboy is toch alleen voor de SEX uio.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Je zit nog in de verliefd-fase. Dan valt er geen normaal gesprek te voeren. Neem hem volgend jaar met Koninginnedag maar mee.
Een wonder! Is er al een bedevaartroute uitgestippeld? Zo'n wandeltocht vanaf de Veluwe en dan langs je huis met de duivelse bedrading?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik heb weleens een optater gehad van een kapot stopcontact wat ik wilde repareren.
Ik dacht dat het op een bepaalde groep zat (die ik uit had geschakeld), maar het zat op een andere.
Maar ik leef nog wel!
op een gegeven moment komt schoonpa aan met de koffer met de boormachien en dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:30 schreef Jarno het volgende:
Ja, zo kun je dat gerust een jaar of 3, 4 uitstellen.
En zo hoort het ook J. Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:32 schreef Joene het volgende:
[..]
op een gegeven moment komt schoonpa aan met de koffer met de boormachien en dan weet je genoeg.
Opletten J, ze noemt hem liefje. Dat doet ze niet bij toyboys.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef Joene het volgende:
een toyboy is toch alleen voor de SEX uio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |