Hey, het gebouw waar ik in zit is een zeshoek. Valt me nu pas opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier denk ik
Edit:
[..]
Ja, daar dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef infp2009 het volgende:
Ik vind voor de koffie betalen op het werk trouwens ook echt niet kunnen.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/ae8b/
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/8e3a/
En om een statement te blijven maken:
http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/2891/.
Haha, goeie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd ben
misschien zou je die d door een t kunnen vervangenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef DrD00m het volgende:
dyslecten-OP?
Duur betalen is gewoon goed nederlands hoor. Het heeft wel een andere betekenis dan veel betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef DrD00m het volgende:
dyslecten-OP?
Duur betalen is gewoon goed nederlands hoor. Het heeft wel een andere betekenis dan veel betalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd ben
En dan zou ik eerder deze bestellen.
Ik wacht dat moment gewoon af, meestal komt dat pas als ik weer thuis ben van het werk...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.
ik zit er aan te denken om dat shirt van de Spanish Inquisition te bestellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
. Ze hebben wel tof spul bij TG. Heb er weer drie shirts besteld, maar niet die met SQL-grapjes enzo hoor
.
Die heb ik net besteldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om dat shirt van de Spanish Inquisition te bestellen.
dat nog niet, maar waggel al wel als 1quote:
bitchquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde loopje
Nee, dat niet. Ze wil wel de "OMG pwnies!"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef brother52 het volgende:
En voor je vriendin het 'huge tracks of land' shirt?
Pijnlijk herkenbaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Is je akkoordenschema niet ondersteboven?
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Is je akkoordenschema niet ondersteboven?
De andere akkoorden klinken prima, alleen de D en de C akkoord klinken niet goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
misschien is je stemapparaat vna slag?
klinken de snaren gewoon los wel?
Leer nou eens gewoon luisteren!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
... maar mijn stemmer zegt dat ik alles goed heb afgestemd...
quote:
quote:Een absoluut gehoor (soms ook perfect gehoor genoemd, wat niet helemaal hetzelfde is) is het vermogen van een luisteraar om tonen muzikaal te benoemen zonder eerst een referentietoon te hebben gehoord. Het absoluut gehoor komt slechts bij een minderheid van de muzikale luisteraars voor en kan variëren wat betreft nauwkeurigheid en toepassingsgebied.
Jeujquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef DrD00m het volgende:
Ik ga dood!!! Ik heb nu het eerste symptoom van de mexicaanse griep
Dean... jij krijgt mijn Dean V![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Witchfynder het volgende:
Over een half uur heb ik vakantie!.
Hoezo, ik heb gratis koffie op maar liefst twee werkplekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geloof ik kwa gratis koffie op het werk de betere baan van ons allemaal
De combinatie ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb gratis spareribs, kippenpootjes, bier, koffie, slagroom en meer.
Inderdaad. Een behoorlijke spelfoutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Witchfynder het volgende:
<blacklegions666> is here anybody into BLACK METAL
<blacklegions666> ?
<Ne[r]d> like... living color?.
Ik over 2 weken pasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Witchfynder het volgende:
Over een half uur heb ik vakantie!.
quote:
Buig je de snaren niet wat zodra je het akkoord pakt? Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn D akkoord wil niet, hij klinkt niet goed, maar mijn stemmer zegt dat ik alles goed heb afgestemd... Het C-Akkoord klinkt ook al niet, en ik sla alleen de snaren aan die moeten....
Nee, het ligt aan de een-na minst dikke snaar.... Die maakt een rare klank...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Buig je de snaren niet wat zodra je het akkoord pakt? Dat is ook een mogelijkheid.
Typ hier is hoe jij je D en C akkoorden speelt danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
De andere akkoorden klinken prima, alleen de D en de C akkoord klinken niet goed.
FOKMuzikantenMegaSongquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Aresdreams het volgende:
fmms? wasda?
Ja ik vind hem zelf ook altijd vreemd klinken, maar al mn stem apparaten (van mn pod xt en mn chromatische) zeggen dat ie gewoon goed gestemd isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de een-na minst dikke snaar.... Die maakt een rare klank...
Sla je soms erg hard aan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik vind hem zelf ook altijd vreemd klinken, maar al mn stem apparaten (van mn pod xt en mn chromatische) zeggen dat ie gewoon goed gestemd is
Geduld jongen geduldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, nergens een link voor de leek?
Echt of echte blufquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag gitaar gespeeld joh! Met een man die een gitaar had van Eddie van Halen! Hij heeft een basinstallatie van Hermand Brood en allemaal dat soort shit!
In de winter kan het toch wel voor 1 uur warmte zorgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik er mee zou moeten. Als je zo'n ding aan de muur hangt ziet het er namelijk ook niet echt geweldig uit.
Wou net zeggen, probeer hem maar eens in een gaskachel te wringenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
In de winter kan het toch wel voor 1 uur warmte zorgen![]()
Of als opwarmer voor de BBQ
Dealquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef brother52 het volgende:
Zo'n strat heb ik ook nog wel liggen![]()
Kunnen we eerst ook nog een wedstrijd gitaar stukslaan doen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef brother52 het volgende:
Ergens begin september maar doen dan?
Mwoa, zo'n EVH Music Man is best een hele aardige gitaar anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik er mee zou moeten. Als je zo'n ding aan de muur hangt ziet het er namelijk ook niet echt geweldig uit.
Oh, dat had ik gisterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef Metalfreak het volgende:
De laatste werkdag voor mijn vakantie is aangebroken
Mijn motivatie zit ergens onder de grond, dus vandaag wordt een 0,0 productief dagje
Ik ga vandaag echt niets zinnigs meer doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gister. Uiteindelijk wel wat gedaan, maar na 15 ofzo
.
Nou jippie, de hele dag aan de senseo...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef The_Dean het volgende:
*mompelt iets over werken op de [warme] dranken test/ontwikkel afdeling van Philips...
Ik zal thuis eens kijken wat ik heb, maar volgens mij heb ik weinig live bootleg-materiaal van Iced Earth. Wat zoek je precies dan? Wat voor optreden was dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:50 schreef Witchfynder het volgende:
Bleh, ik zoek me rot naar een live bootleg van Iced Earth uit 2007, maar kom alleen maar dode links of 'access denied - become a member!' links tegen.
Niet die van mij en ik ben geen fan van Tim, ben heel blij dat Matt weer terug is. Maar volgens mij heb ik daar ook niks van.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef Witchfynder het volgende:
Liefst van de Framing Armageddon tour, maar sowieso iets met Tim. I.t.t. de meeste IE-fans is Tim namelijk mijn favoriete zanger.
Wat ik het allerallerliefste wil zijn versies van 'Travel in Stygian', 'Pure Evil' en 'Angels Holocaust' met Tim.
'Night of the Stormrider' is duidelijk mijn favo CD.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Metalfreak het volgende:
Hier zullen we nooit uitkomen he?
Dit was serieus. Hij had ongeveer voor 100.000 euro aan gitaren in zn huis hangen. Er waren in zijn huis aparte kamertjes waar de Golden Earring wel eens heeft geslapen. En die kerel heeft een uur met ons gitaar gespeeld maar ik wil wel geloven dat het zo is aan zijn spel te zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Echt of echte bluf![]()
Er zijn ongeveer 100.000 mensen die beweren een gitaar van Eddie van Halen te hebben
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik heb de discussies over Dave Mustaine al, ik hoef niet nog zoiets erbij nee.
Dit dan:
[ afbeelding ].
Meestal kan je dan wel bij zo'n pinpomp betalen toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hebben een tankstation in het dorp waar 24/7 opstaat maar die op zondag gesloten is.![]()
![]()
![]()
En daar wordt men het ook nooit over eensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik heb de discussies over Dave Mustaine al, ik hoef niet nog zoiets erbij nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En daar wordt men het ook nooit over eens
Iedereen die van muziek houdt, herriemakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had nog de post aangepast tijdens jouw replyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iedereen die van muziek houdt, herriemaker.
dus ik houd niet van muziek? hmmm... interestingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iedereen die van muziek houdt, herriemaker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:46 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En daar wordt men het ook nooit over eens
Je hebt gewoon geen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't let my username fool you...
Sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus ik houd niet van muziek? hmmm... interesting
Gelukkig dat ik Iced Earth maar waardeloos vind dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iedereen die van kutmuziek houdt, herriemaker.
Die hele CD is briljant eigenlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef Meursault het volgende:
Ik vind The Phantom Opera Ghost toch wel een erg vet nummer.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, in dat geval zou het me wel opvallen dat internet niet werkt
Wij hebben dan ook Espressomachines staanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nou jippie, de hele dag aan de senseo...
Wij hebben tenminste versgemalen bonen-koffie voor gratis.
Die gitaar vanaf 2:01quote:
Heiden!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef Metalfreak het volgende:
Wat vindt iedereen toch altijd zo mooi aan die hollowbodies? Ik vind het altijd écht strontlelijke gitaren
Hoe duur is die ibanez?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:42 schreef -Menn0- het volgende:
Pssst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopuh?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe duur is die ibanez?![]()
quote:
Ik denk dat je met 0.12 snaren wel moet oppassen met het stemmen naar E. De kracht die de snaren uitoefenen op je hals is veeeeeeeeeel groter. Of het je hals echt krom kan trekken weet ik niet. Wat ik wel weet is dat op 0.12 snaren spelen in E niet zo fijn is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb 0.12 snaren gekocht, zodat ik normaal drop C/B kan spelen. Trekt mijn hals krom als ik hem weer terug in E tune? Ik wil ze op een epiphone les paul zetten.
Uithoorn en even uit m'n hoofd: AFS 85quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:14 schreef TeleluvR het volgende:
Mooie ibanez hoor!
Waar woont ie en welk type is dit?
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb 0.12 snaren gekocht, zodat ik normaal drop C/B kan spelen. Trekt mijn hals krom als ik hem weer terug in E tune? Ik wil ze op een epiphone les paul zetten.
Deanquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:16 schreef brother52 het volgende:
Zo, even de spullen inladen en dan op naar de studio.
Ik ben benieuwd of het iets wordt.
ja!quote:
Succes!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:16 schreef brother52 het volgende:
Zo, even de spullen inladen en dan op naar de studio.
Ik ben benieuwd of het iets wordt.
Nicequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef GuitarJJ het volgende:
100 nieuwe plectrums, kan nu weer een paar jaar voorruit
[ afbeelding ]
Haha nee dat nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Met oog op de Mexicaanse griep gooi ik elke dag mijn plectrum weg....
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef GuitarJJ het volgende:
http://www.suntekstore.com/100pcs-crystal-picks-guitar-picks.html
Chinese webshopje kan met paypal betalen en het duurt 1 a 2 weken voordat je het thuis hebt
Yeah, right!quote:Used by top musicians worldwide
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef The_Dean het volgende:
*meld zich als afschrikwekkende leren schort dragende kettingzaagkiller
Nicequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
LOLZ
De vorige film waar we muziek voor hadden gemaakt daarin speelde onze zanger de moordenaar met een bijl
Ik durf 'm niet te postenquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Istie op vakantie, looptie nog te posten. Je lijkt mij wel.
Ben benieuwd man, als je de zooi hebt moet je het wel laten horenquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:18 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
2 covers opgenomen, ging best wel goed als je nagaat dat we nog nooit samen gespeeld hadden.
Alleen al die achtergrond dingen gaat veel tijd in zitten.
Achtergrond geluid of dingen als afstellen mic plaatsing etc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:18 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer thuis![]()
2 covers opgenomen, ging best wel goed als je nagaat dat we nog nooit samen gespeeld hadden.
Alleen al die achtergrond dingen gaat veel tijd in zitten.
Ja, natuurlijk. Over een week of 2 hoop ik het eindresultaat binnen te hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd man, als je de zooi hebt moet je het wel laten horen
Vooral koortjes en zo. Alles 2x inzingen. Een paar minuten lang in je handen staan klappen (moet wel een erg debiel gezicht zijn geweest)quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Achtergrond geluid of dingen als afstellen mic plaatsing etc.
Moet wat doen tijdens het ontbijt enzooooquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Istie op vakantie, looptie nog te posten. Je lijkt mij wel.
Schapeningewanden gekookt in een maagquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het niet kunnen, in Engeland naar de chinees gaan.
Je hoort daar Fish & Chips, Shepherds Pie, Yorkshire Pudding, Black Pudding en zo te eten.
Dat is Haggis en ook nog eens Schots.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Schapeningewanden gekookt in een maag
Haggis is Schots manquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Schapeningewanden gekookt in een maag
Niet waar dat is namelijk pas bewezen engelsquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is Haggis en ook nog eens Schots.
linkje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niet waar dat is namelijk pas bewezen engels
Hong Kong was een kroonkolonie, dus het mag. Ik ga later deze week nog Indiaas etenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef brother52 het volgende:
Je hoort daar Fish & Chips, Shepherds Pie, Yorkshire Pudding, Black Pudding en zo te eten.
Ik vind dat artikel niks bewijzen. Het bewijs dat zij aandragen is dat haggis voor het eerst genoemd wordt in een Engels boek. Alsof dat wat zegt. Als de oudste geschreven bron over piramides Grieks is, wil dat piramides nog niet Grieks maken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niet waar dat is namelijk pas bewezen engels
Ach zie talloze voorbeelden b.v. tussen Griekenland en Turkije; feta uso raki. Pasta is van de chinees mee gejat door Marco Polo etc.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind dat artikel niks bewijzen. Het bewijs dat zij aandragen is dat haggis voor het eerst genoemd wordt in een Engels boek. Alsof dat wat zegt. Als de oudste geschreven bron over piramides Grieks is, wil dat piramides nog niet Grieks maken...
Versterker op 11 en blaas ze wakkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Potver, zin om gitaar te speleniedereen slaapt al :/
Net zoals je in Amerika gewoon bij de McDonalds en de Wendy's een Triple-cheese XL menu mot vretenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef brother52 het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:31 schreef DrD00m het volgende:
Net zoals je in Amerika gewoon bij de McDonalds en de Wendy's een Triple-cheese XL menu mot vreten
Het ziet eruit alsof het al een keer gegeten isquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:18 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Of een bordje met Spaghetti Meatballs bij een Family Diner langs de Highway![]()
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik er speciaal een foto van heb gemaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof het al een keer gegeten is![]()
Je kan als je toch bij feedback bent deze ook eens proberenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef infp2009 het volgende:
Iemand nog tips voor andere laag wattage buizenversterkertjes voor weinig?
Maar ga er eens over spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef infp2009 het volgende:
Gadverdamme wat een lelijk ding.
En vervolgens "Speciale saus" krijgen op je etenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Elke zondag met collega's rond 23.55 naar de McDonalds en heel veel bestellen. Die medewerkers allemaal chagrijnig.Ze hadden net alles schoon.
"My daughter became pregnant after eating a hamburger at McDonalds!!!"quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef allsystemshalt het volgende:
En vervolgens "Speciale saus" krijgen op je eten
LC15, met vervangen speaker (Celestion) voor onder de 200 euroquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef infp2009 het volgende:
Goed, het wordt waarschijnlijk een van deze:Blackstar HT5 Blackheart Little Giant Vox AC15 Laney VC15 Orange Tiny Terror Orange AD5
Ik leun sterk richting een van de Orange's, hoewel die relatief erg duur zijn (op basis van youtube-filmpjes). Binnenkort een uitgebreide probeer en luistersessie bij feedback. Iemand nog tips voor andere laag wattage buizenversterkertjes voor weinig?
Bulletquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:08 schreef Meursault het volgende:
Ik herinner me ineens dat ik vannacht droomde dat ik naar een cover luisterde van 'Bring Your Daughter... ...To The Slaughter' door Bullet for my Valentine..
Nog een reden dat ik blij ben dat ik geen fiets heb.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Zo net mijn achterband van mijn stalen ros verwisseld![]()
--> Wat een @#$%@$ werk zegal de zooi die los moet ketingkast ketting remtegenhouding versnellingsblok de as en dan pas kan je de band verwisselen pffff
Ik ken ze alleen van naam.quote:
Hier in Leiden kost dat 12 euro!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan morgen mijn fiets weer ophalen, nieuwe achter binnen en buitenband, 35 euro
Incl banden en montage?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier in Leiden kost dat 12 euro!
Voor zover ik weet niet... maar zou zomaar kunnen. Ze hebben Metallica en Pantera ook meesterlijk gecoverd...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van naam.(Ze hebben dat nummer toch niet echt gecoverd?
)
Ik moet eigenlijk ook nieuwe snaren op diverse gitaren zetten maar ik ben er te lui voorquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
Montage: 13 euro
Buitenband: 14 euro
Binnenband 8 euro
En zonet maar weer eens een nieuw setje snaren gehaald... vrijdag een week oude A snaar gebroken![]()
Hoezo kun jij wel versterkers fiksen maar niet je band verwisselen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan morgen mijn fiets weer ophalen, nieuwe achter binnen en buitenband, 35 euro
Heb je ooit een schaatser zien voetballen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:13 schreef Svyatagor het volgende:
Hoezo kun jij wel versterkers fiksen maar niet je band verwisselen?
Ja! Wel kutkwaliteit banden, maar je fietst zo weer 2 jaar!quote:
My eyes, it burns!quote:
D'r zijn in ieder geval geen foto's van!quote:
Lekker slapen straksquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
D'r zijn in ieder geval geen foto's van!
De marshall Class 5 ziet er anders stoer uit! Bluesbreaker in miniformaat, maar wel made in UK! Geen idee wat 't kost btw.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
LC15, met vervangen speaker (Celestion) voor onder de 200 euro
Einde spambericht!
Ik vind het Orange clean juist heerlijk. Wat wil je voor je TT hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Plus, oranges zijn niet echt clean. Ik ga mijn TT combo inruilen voor een DRRI + Box Of Rock - heerlijke combi in mijn ogen.
Zeurquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:51 schreef brother52 het volgende:
Wat doen die engelsen dan eigenlijk ook moeilijk. Ze kunnen Guinness gewoon serveren als gerecht.
Inschenken, mes en vork er bij en klaar. Waarom al dat gedoe door er mee te koken. Waarschijnlijk is het ook wel voedzaam genoeg.
quote:
He, wat? Je kunt ook gewoon wel op de drummer letten, en ervan uitgaan dat hij wel op de clicktrack let... Dat is namelijk wel een beetje zijn taak (naast gruwelijk vet zijn).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef brother52 het volgende:
Meespelen met een clicktrack en tegelijk niet te veel op de drummer moeten letten vergt best wel wat concentratie.
[ afbeelding ]
Nee, dat ging niet op. De drumtrack word nog opnieuw ingespeeld. Degene die afgelopen zaterdag drumde is eigenlijk geen drummer, hij kan veel maar superstrak drummen kan hij nog niet. We wilden de basis in een keer opnemen en daarna de gitaar voor het andere kanaal. Vandaar dat de bassist en ik met de clicktrack mee moesten spelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef infp2009 het volgende:
He, wat? Je kunt ook gewoon wel op de drummer letten, en ervan uitgaan dat hij wel op de clicktrack let... Dat is namelijk wel een beetje zijn taak (naast gruwelijk vet zijn).
* is eigenlijk drummer, valt het op?
Hebben we later ook gedaan (soort van dan, 2 maten constant loopen) maar daar zijn geen foto's vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef infp2009 het volgende:
Waarom heb je er dan niet voor gekozen om de clicktrack te vervangen door een drumcomputer?
Liever geen drummer (en alleen een clicktrack) dan een niet zo strakke, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet op. De drumtrack word nog opnieuw ingespeeld. Degene die afgelopen zaterdag drumde is eigenlijk geen drummer, hij kan veel maar superstrak drummen kan hij nog niet. We wilden de basis in een keer opnemen en daarna de gitaar voor het andere kanaal. Vandaar dat de bassist en ik met de clicktrack mee moesten spelen.
Ja, als het serieuze opnames waren geweest wel maar het was puur voor de lol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Liever geen drummer (en alleen een clicktrack) dan een niet zo strakke, zou ik zeggen.Ben wel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Én omdat ik 'wel eens' op een gitaar had gespeeld werkte dit in het spel in mijn voordeelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar MOET je ook een gitaar bij hebben.
Ik vind het eerder als een nadeel werken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Goover het volgende:
Én omdat ik 'wel eens' op een gitaar had gespeeld werkte dit in het spel in mijn voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |