Hey, het gebouw waar ik in zit is een zeshoek. Valt me nu pas opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Hier denk ik
Edit:
[..]
Ja, daar dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef infp2009 het volgende:
Ik vind voor de koffie betalen op het werk trouwens ook echt niet kunnen.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/ae8b/
http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/8e3a/
En om een statement te blijven maken:
http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/2891/.
Haha, goeie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd ben
misschien zou je die d door een t kunnen vervangenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef DrD00m het volgende:
dyslecten-OP?
Duur betalen is gewoon goed nederlands hoor. Het heeft wel een andere betekenis dan veel betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:05 schreef DrD00m het volgende:
dyslecten-OP?
Duur betalen is gewoon goed nederlands hoor. Het heeft wel een andere betekenis dan veel betalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel in de IT werken maar dat wil nog niet zeggen dat ik een nerd ben
En dan zou ik eerder deze bestellen.
Ik wacht dat moment gewoon af, meestal komt dat pas als ik weer thuis ben van het werk...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je moet toch wat als je een beetje wakker wilt worden.
ik zit er aan te denken om dat shirt van de Spanish Inquisition te bestellen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
. Ze hebben wel tof spul bij TG. Heb er weer drie shirts besteld, maar niet die met SQL-grapjes enzo hoor
.
Die heb ik net besteldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om dat shirt van de Spanish Inquisition te bestellen.
dat nog niet, maar waggel al wel als 1quote:
bitchquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde loopje
Nee, dat niet. Ze wil wel de "OMG pwnies!"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef brother52 het volgende:
En voor je vriendin het 'huge tracks of land' shirt?
Pijnlijk herkenbaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Is je akkoordenschema niet ondersteboven?
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Is je akkoordenschema niet ondersteboven?
De andere akkoorden klinken prima, alleen de D en de C akkoord klinken niet goed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
misschien is je stemapparaat vna slag?
klinken de snaren gewoon los wel?
Leer nou eens gewoon luisteren!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
... maar mijn stemmer zegt dat ik alles goed heb afgestemd...
quote:
quote:Een absoluut gehoor (soms ook perfect gehoor genoemd, wat niet helemaal hetzelfde is) is het vermogen van een luisteraar om tonen muzikaal te benoemen zonder eerst een referentietoon te hebben gehoord. Het absoluut gehoor komt slechts bij een minderheid van de muzikale luisteraars voor en kan variëren wat betreft nauwkeurigheid en toepassingsgebied.
Jeujquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef DrD00m het volgende:
Ik ga dood!!! Ik heb nu het eerste symptoom van de mexicaanse griep
Dean... jij krijgt mijn Dean V![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Witchfynder het volgende:
Over een half uur heb ik vakantie!.
Hoezo, ik heb gratis koffie op maar liefst twee werkplekkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geloof ik kwa gratis koffie op het werk de betere baan van ons allemaal
De combinatie ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb gratis spareribs, kippenpootjes, bier, koffie, slagroom en meer.
Inderdaad. Een behoorlijke spelfoutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Witchfynder het volgende:
<blacklegions666> is here anybody into BLACK METAL
<blacklegions666> ?
<Ne[r]d> like... living color?.
Ik over 2 weken pasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Witchfynder het volgende:
Over een half uur heb ik vakantie!.
quote:
Buig je de snaren niet wat zodra je het akkoord pakt? Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn D akkoord wil niet, hij klinkt niet goed, maar mijn stemmer zegt dat ik alles goed heb afgestemd... Het C-Akkoord klinkt ook al niet, en ik sla alleen de snaren aan die moeten....
Nee, het ligt aan de een-na minst dikke snaar.... Die maakt een rare klank...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Buig je de snaren niet wat zodra je het akkoord pakt? Dat is ook een mogelijkheid.
Typ hier is hoe jij je D en C akkoorden speelt danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
De andere akkoorden klinken prima, alleen de D en de C akkoord klinken niet goed.
FOKMuzikantenMegaSongquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Aresdreams het volgende:
fmms? wasda?
Ja ik vind hem zelf ook altijd vreemd klinken, maar al mn stem apparaten (van mn pod xt en mn chromatische) zeggen dat ie gewoon goed gestemd isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de een-na minst dikke snaar.... Die maakt een rare klank...
Sla je soms erg hard aan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik vind hem zelf ook altijd vreemd klinken, maar al mn stem apparaten (van mn pod xt en mn chromatische) zeggen dat ie gewoon goed gestemd is
Geduld jongen geduldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, nergens een link voor de leek?
Echt of echte blufquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag gitaar gespeeld joh! Met een man die een gitaar had van Eddie van Halen! Hij heeft een basinstallatie van Hermand Brood en allemaal dat soort shit!
In de winter kan het toch wel voor 1 uur warmte zorgenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik er mee zou moeten. Als je zo'n ding aan de muur hangt ziet het er namelijk ook niet echt geweldig uit.
Wou net zeggen, probeer hem maar eens in een gaskachel te wringenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
In de winter kan het toch wel voor 1 uur warmte zorgen![]()
Of als opwarmer voor de BBQ
Dealquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef brother52 het volgende:
Zo'n strat heb ik ook nog wel liggen![]()
Kunnen we eerst ook nog een wedstrijd gitaar stukslaan doen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef brother52 het volgende:
Ergens begin september maar doen dan?
Mwoa, zo'n EVH Music Man is best een hele aardige gitaar anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:19 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik er mee zou moeten. Als je zo'n ding aan de muur hangt ziet het er namelijk ook niet echt geweldig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |