quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:26 schreef DoimeN het volgende:
Iedereen kijkt mij ook vaag aan
Heeft die harde, koude, stalen bank van je een hallucinerend effect ofzo?quote:ik zit hier in een vetrekhal alleen, helemaal alleen
Dan toon je respect en maakt een praatje met die gasten, wie weet nemen ze je mee naar een kantine en krijg je een broodje met wat koffie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:26 schreef DoimeN het volgende:
Iedereen kijkt mij ook vaag aan, ik zit hier in een vetrekhal alleen, helemaal alleen.
Soms komen er nog wel tsjechisch blaffende Marechaussee (oid) met grote geweren.
Kutzeg.
Ik mag blij zijn als ze me niet meenemen voor rectaal onderzoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan toon je respect en maakt een praatje met die gasten, wie weet nemen ze je mee naar een kantine en krijg je een broodje met wat koffie.
Ladies and gentlemen, we got a bolletjesslikker!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:32 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ze me niet meenemen voor rectaal onderzoek.
Ja drugs van amsterdam naar praag brengen, kankerlogisch ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we got a bolletjesslikker!
Ik weet. Real pro's doen het met hun waggie, jewaiiitzzzz/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:49 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ja drugs van amsterdam naar praag brengen, kankerlogisch ook.
Jammer. Met de KLM?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:57 schreef DoimeN het volgende:
Ik had een aansluitende vlucht.![]()
Maar anyways, jullie hebben gelijk, ik had dat kuthotel moeten boeken. En eig ook naar de stad gaan.
Dom dom dom. Ik hoorde net dat mijn baas dat hotel ook nog vergoed, kankerpwnd
Ik vertrek nu naar het hotel voor nog wat slaap. Ben al ingecheckt dus hoeveel alleen boardingpas te laten zien. Dus kan nog een goede 7 uur slapenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 04:02 schreef snappik het volgende:
pwnd.. maar ik neem aan dat je dus nu opweg bent naar een hotel of naar de stad?
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:57 schreef DoimeN het volgende:
Ik had een aansluitende vlucht.![]()
Maar anyways, jullie hebben gelijk, ik had dat kuthotel moeten boeken. En eig ook naar de stad gaan.
Dom dom dom. Ik hoorde net dat mijn baas dat hotel ook nog vergoed, kankerpwnd
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:29 schreef RijstNatie het volgende:
1 nachtje doorhalen moet kunnen.
paar bakken capuchino, 2 pakken peuke, dek kaarten, halfje sos, muziek erbij en gaan met die banaan
tas met halve liters en 2 gram sos
goeie nacht nog, ik ga slapen
morgen ik ga zo werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |