Ik was met vrienden maar er zijn ook andere mensen op de wereld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef 3keernix het volgende:
TS kan duidelijk geen vrienden maken..TS is 17 en gaat in samen op een eilandje zitten met 14/15 jarige? TS ben jij zo'n MJ gevalletje?
Tip1: Zoek vrienden van je eigen leeftijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Ik was met vrienden maar er zijn ook andere mensen op de wereld.
Tip: Ga eens naar buiten!
Mijn vrienden zijn 17 en die pauper was niet een vriend van mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Tip1: Zoek vrienden van je eigen leeftijd
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:04 schreef hoppla het volgende:
Waarom kan ik niet meer zijn zoals TS?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:05 schreef koningdavid het volgende:
TS was bang, pakte zijn handdoekje en is gelijk naar huis gefietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik me hier steeds meer aan begin te ergeren, vooral omdat ik dacht: "Je denkt toch niet serieus iets te kunnen uithalen?"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:07 schreef o.us het volgende:
Maar waarom moest je hier een topic over openen, TS?
Grote, sterke Oost-Duitse meiden zeker zodat de gangsterjes je niet durfden aan te vallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:07 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Lees OP en ben uiteindelijk nog 3 uur langer gebleven. Bij paar meiden gaan liggen
![]()
Ik zwem liever dan dat ik daarna over bodem moet lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
TS tegen dik negertje:
Hey swa, doe is die bommetje jeweetzallaffff
Eigenlijk meiden die waarschijnlijk veulste knap voor jou zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Grote, sterke Oost-Duitse meiden zeker zodat de gangsterjes je niet durfden aan te vallen?
Geile dikke negerinnenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:11 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Eigenlijk meiden die waarschijnlijk veulste knap voor jou zijn
Makkelijk praten op internet, stoere 17-jarige (quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:11 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Zonder pics geloven wij dit niet natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:11 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Geef toe, de gemiddelde fok!ker hier is nerd, dus denk een beetje meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Makkelijk praten op internet, stoere 17-jarige (!!! ) jongen.
sowieso geloof ik het verhaal uit de OP niet geheelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zonder pics geloven wij dit niet natuurlijk.
Welk deel geloof je niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso geloof ik het verhaal uit de OP niet geheel_!
17 jaar oud is ook een indrukwekkende leeftijd hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:13 schreef Siniti het volgende:
Ts probeert mij te hard stoer over te komen in dit topic
17 jarige moeten er ook zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:16 schreef Seam het volgende:
[..]
17 jaar oud is ook een indrukwekkende leeftijd hoor![]()
Juist omdat de gemiddelde fokker een nerd is trek ik je verhaal sterk in twijfel. Tot er bewijzen zijn, that is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Geef toe, de gemiddelde fok!ker hier is nerd, dus denk een beetje mee
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:16 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Welk deel geloof je niet?![]()
Als k had willen liegen had ik wel gezegd dat ik die gast verdronken had ofzo
Aan dit verhaal te zien zal dat een karig pensioentje zijn danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:18 schreef Krabcent het volgende:
[..]
17 jarige moeten er ook zijn![]()
Ik ga later lekker jou pensioen financieren![]()
Als ik niet in de goot beland
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:17 schreef Biels het volgende:
Ik was er trouwens ook bij, ik zal even vertellen hoe het echt ging.
TS ging dus zwemmen met zijn vriendjes, en kwam bij het vlot aan alwaar een dik klein negertje van een jaar of 12 aan hem vroeg of hij een salto kon. TS raakte volledig in paniek en zei helemaal niks. Een vriendje van het negertje vond dit een beetje raar en vroeg van "hey, kun jij een salto?", ter ondersteuning van zijn maat. TS kreeg er nog net een "mongool" uitgegooid waarna hij snel wegzwom naar zijn moeder, die koningdavid overigens mákkelijk kan krijgen.
Is realistischer inderdaad. Moeders vinden mij altijd aardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:17 schreef Biels het volgende:
Ik was er trouwens ook bij, ik zal even vertellen hoe het echt ging.
TS ging dus zwemmen met zijn vriendjes, en kwam bij het vlot aan alwaar een dik klein negertje van een jaar of 12 aan hem vroeg of hij een salto kon. TS raakte volledig in paniek en zei helemaal niks. Een vriendje van het negertje vond dit een beetje raar en vroeg van "hey, kun jij een salto?", ter ondersteuning van zijn maat. TS kreeg er nog net een "mongool" uitgegooid waarna hij snel wegzwom naar zijn moeder, die koningdavid overigens mákkelijk kan krijgen.
Nja, doe nu nog poging tot vwo halen dus ik zal mn best voor je doen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Aan dit verhaal te zien zal dat een karig pensioentje zijn dan.
Mensen van het vwo maken geen tiepvautenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Nja, doe nu nog poging tot vmbo halen dus ik zal mn best voor je doen!
VWOquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Nja, doe nu nog poging tot vwo halen dus ik zal mn best voor je doen!
Die beduidend groot is, trouwens. Echt, indrukwekkend gewoon. Je zou er even stil van zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:18 schreef Salvad0R het volgende:
Wat Biels zegt, + dat de chicks in kwestie vanavond op onze schwanz liepen te sabbelen.
Ben nog niet doodquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:21 schreef Biels het volgende:
[..]
VWO. Ik begreep al niet waarom je zo autistisch was, maar dit verklaart alles.
Inderdaad, en zeker als ze 17 zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:14 schreef Mriya het volgende:
Wat een onzin over dat vooroordelen niveau. Blanke kinderen doen dit net zo goed, maar dan hoor je er nooit iemand over.
Kinderen zijn gewoon bloedirritant, of ze nou blank of zwart zijn.
drijvenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
TS, doe eens een salto dan!
Wat moet een 17 jarige met een vlot?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
Krijg ik net een smsje van een vriend van me. "TS bashtopic!". Mijn identiteit is bekend. Kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |