Ja, maar hang dan wel de radiator recht...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:41 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
De schoorsteen is scheef, zoals je ze wel vaker ziet. Ze hebben hier gewoon de hoek van de schoorsteen aangehouden en denk ik bewust scheefgeplakt.
welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef maok het volgende:
Die hangt recht, loopt namelijk niet paralel aan het patroon. (je kunt ook moeilijk een radiator scheef gaan hangen alleen voor het esthetische)
Er zit ook een 'tuin' bijquote:
Wat een bende in die 'winkel'quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit ook een 'tuin' bij![]()
[ afbeelding ]
Zo wil ik nog steeds een kast in de keuken helemaal met schoolbordverf schilderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef SimtekF1 het volgende:
En nog een andere:
[ afbeelding ]
Inmiddels oude kamer.
Ik wil straks in mijn huis de wc-deur doen, bak met krijtjes erbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo wil ik nog steeds een kast in de keuken helemaal met schoolbordverf schilderen.
Oh heerlijke werkplek. Daar kun je toch wel doorheen kijken lijkt mij?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor dit bad heb ik geen woorden....
[ link | afbeelding ]
Mja, gezien het aantal kastjes, welke over het algemeen een lengte van 60 cm per stuk hebben zou deze keuken best wel eens 5 a 6 meter lang kunnen zijn..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef Gwywen het volgende:
En dit is natuurlijk écht geen groothoekfoto, nee, die keuken is echt zes kilometer lang.
[ afbeelding ]
Klik
Vlieringtrap ofzo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
uit hetzelfde huis als het *exclusieve*zeemeerminbad:
Iets wat me erg doet denken aan het klimrek uit de gymzaal in de slaapkamer?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |