quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Iedere kijker krijgt een zakje chips![]()
en of dat nog niet genoeg was, is er nog een keuken in dit kleine huisje [ afbeelding ]
Je ziet toch hopelijk wel dat dit een effect is in de wc bril?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef huismerk het volgende:
Ook in Den Haag weten ze vreemde dingen uit te spoken met huizen:
Lekker schone WC bril
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hierrr
Photoshopwolken = FAIL
[ afbeelding ]
Hierr
Wij sliepen vroeger ook zo ingebouwd. Niks mis mee..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Ireth het volgende:
Mja zo slapen wij ook, en meer ruimte heb je ook niet echt nodig om te slapen
is ook niets mis mee, behalve de omschrijving:quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij sliepen vroeger ook zo ingebouwd. Niks mis mee..![]()
Die voegen in de vloerquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef huismerk het volgende:
Makelaar:
Zo bind jij even een touwtje aan de wc bril, dan kunnen de potentiėle kijkers zien hoe mooi blinkend schoon wij de wc pot hebben gemaakt, ruikt lekker zo met zo'n glorix-blokkie
[ afbeelding ]
Hierrr
mail gekregen van de makelaar... was toch een foutje...vanmorgen pas opgemerkt wegens vakantie... Best slechte makelaar dan als mijn mail er al bijna een week ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor 1690 euro??
Sjit he! Daar wil ik best voor verbouwen schoonmaken en alles.....
Morgen maar eens kijken
Helaas voor die prijs haak ik afquote:Er is iets mis gegaan bij de prijswijziging van de vraagprijs van ¤ 174.500,- k.k. naar ¤ 169.000,- k.k.
Deze is reeds aangepast.
Wegens de vakanties is het niet eerder dan hedenochtend opgemerkt.
Excuses voor het ongemak.
Mocht u ondanks dat toch een vrijblijvende bezichtiging wensen, dan kunt u contact met ons opnemen.
Bezichtigingen vinden in verband met vakantie van de eigenaar plaats vanaf dinsdag 25 augustus a.s.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef JufMariska het volgende:
Appartement te koop, nu in gebruik als studentenwoning vrees ik...
Die laatste url is dezelfde als de foto er boven... enneuhm doe eens de link van de woning.. misschien vind ik t kind wel waardeverhogendquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
praktische slaapkamer
[ afbeelding ]
Ik vind het zo jammer dat ouders zo verblind zijn door de *vermeende* schoonheid van hun kind, dat ze denken dat het waardeverhogend werkt
[ afbeelding ]
"Een fantastisch en panoramisch uitzicht " Ja op New YorkEn aparte vloer?
![]()
[ afbeelding ]
(OK, ook dit als uitzicht, maar dat is niet helemaal vergelijkbaar)
Iew, eerder waardeverlagend...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ouders zo verblind zijn door de *vermeende* schoonheid van hun kind, dat ze denken dat het waardeverhogend werkt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die laatste url is dezelfde als de foto er boven... enneuhm doe eens de link van de woning.. misschien vind ik t kind wel waardeverhogend
Altijd fijn als de makelaar richting een totaal onbekende deze inbraakgevoelige info bij voorbaat al weggeeftquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef Nizno het volgende:
Bezichtigingen vinden in verband met vakantie van de eigenaar plaats vanaf dinsdag 25 augustus a.s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |