4,25 aan huis, nog mooie inrichting erbij, paar mooie auto's voor de deur etc. Je moet als je zoiets wint als 27 mil toch een leuk project hebben hequote:
Weet ik hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:30 schreef Dark_Prince het volgende:
Die tegeltjes zijn volgens mij lappen van 300x300 mm oid. Die lijmen ze vast en dan hoeven ze alleen maar afgevoegd te worden. Het zijn dus niet tegeltjes van 20x20 mm.
Dit hebben ze iig gebruikt in het zwembad van de nieuwe fitnesschool in Barendrecht.
Dat dus. Ook weinig opmerkelijks aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's dus een ontzettend populaire wijk
Ik vind het ook mooie huizen hoor
Het is net een stukje buitenland als je daar rijdt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's dus een ontzettend populaire wijk
Ik vind het ook mooie huizen hoor
wat hangt er nu aan de muur dan laatste fotoquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik zou er nachtmerries van krijgen
Lekker ranzig als ik deze foto's zo zie moet je het hele huis van boven tot onderen gruwelijk goed schoonmaken en veel vervangenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:29 schreef krullebol81 het volgende:
lekkere schone vloer
[ afbeelding ]
nog zo'n mooie vloer
[ afbeelding ]
Iets is er toch wel vreemd. Ik zie meer tweepersoons bedden dan er slaapkamers zijn, volgens de plattegrond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:18 schreef Nero22 het volgende:
In de categorie opmerkelijke kinderkamers:
[ afbeelding ]
Wel aardig huisje voor de rest.
En je kunt maar niet genoeg mozaïektegeltjes hebben:
[ afbeelding ]
Ook geen verkeerd huis zou je denken.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ohnoes, witte muren, stelletje malloten
Keuken, badkamer, slaapkamers, echt alles!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ohnoes, witte muren, stelletje malloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |