Dat behang! Dat plafond!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef krullebol81 het volgende:
mooi schoon vloerkleed
[ afbeelding ]
en dan de mooie witte muren
[ afbeelding ]
stijlvolle keuken!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-7235158-capittenweg-31/
Is al langs geweestquote:
Dat was hier het plan al, "even" die 27 mil winnen alleen nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef krullebol81 het volgende:
mocht ik ooit de loterij winnen...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-65/fotos/#foto-1
Wie behangt er nou z'n plafondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat behang! Dat plafond!
[ afbeelding ]
Ik zie er geen foto's van, maar het klinkt allemaal twijfelachtig....quote:Daarnaast ligt er achter de carport en de grote garage een betegelde relax-ruimte met een douche en een urinior en voorzieningen voor een sauna."
Dat is een thuisbioscoop zonder bioscoop, want dit is de andere kant:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef heppifisj het volgende:
TVP met een bijzondere keuze voor een eh... bankstel?
Zo'n bar is natuurlijk wel erg tof als je een jaar of 19 bent.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Guard het volgende:
In de categorie sfeervolle bar:
[ afbeelding ]
en ook nog
[..]
Ik zie er geen foto's van, maar het klinkt allemaal twijfelachtig....
Ik zou dat nu nog steeds wel iets vets vinden, mits niet midden in het huis. Ben wel eens bij mensen thuis geweest die een hele kroeg hadden nagemaakt onder hun huis inclusief volledige oude inboedel van een voormalige bekende kroeg in die stad. Er werden toch regelmatig zeer gezelilge feestjes gehouden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo'n bar is natuurlijk wel erg tof als je een jaar of 19 bent..
Na de stoelen/bank-achtig-ding was het geld op? Of waren ze de vide vergeten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:26 schreef MrData het volgende:
[..]
Dat is een thuisbioscoop zonder bioscoop, want dit is de andere kant:
[ afbeelding ]
Dat er geen foto's van zijn is waarschijnlijk voor een reden danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Guard het volgende:
In de categorie sfeervolle bar:
[ afbeelding ]
en ook nog
[..]
Ik zie er geen foto's van, maar het klinkt allemaal twijfelachtig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |