Same herequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:49 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ga zo'n gelekte versie normaliter gewoon downloaden. Heb geen principes ofzo
Als ik de muziek tof vind, ga ik naar een optreden. Muse vind ik héél tof, dus ik ga naar twee optredensquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:56 schreef Numbie het volgende:
Internet zeer zeker; copyrighted content niet...
en dat is meer geld voor de artiest dan 20 cd's kopen...woppaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Als ik de muziek tof vind, ga ik naar een optreden. Muse vind ik héél tof, dus ik ga naar twee optredens
En de productiekosten per optreden liggen ook wel ietsje hogerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:55 schreef kweek89 het volgende:
[..]
en dat is meer geld voor de artiest dan 20 cd's kopen...woppa
Aaah das kut, maar de kaartjes zijn op naam, dus als je heel lief kijkt naar de Belgen willen ze je misschien nieuwe sturen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:56 schreef chansadres het volgende:
Ik ben mijn kaartjes kwijt voor Antwerpen. Verhuizingen zuigen. Goed zoeken word het...
trust me, ik studeer erin...artiesten verdienen geen ene drol met CD's, Cd's zijn tegenwoordig een mooie manier om wat extra geld en publiciteit te krijgen voor je liveshows..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
En de productiekosten per optreden liggen ook wel ietsje hoger.
En ik werk erin, boeien... Desondanks dat het beter verdient, is het wel ronduit kut dat er zoveel muziek die jij bedacht hebt rondzweeft en beluister/gebruikt wordt en er geen cent aan verdiend zonder een tour eraan vast te plakken. Dan altijd nog liever die 20K cd'tjes verkopen toch...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef kweek89 het volgende:
[..]
trust me, ik studeer erin...artiesten verdienen geen ene drol met CD's, Cd's zijn tegenwoordig een mooie manier om wat extra geld en publiciteit te krijgen voor je liveshows..
ja liveshows zijn duur, maar 1 live show verdient voor Muse beter dan 20000 cd's verkopen
is dat kut? ken eigenlijk vrij weinig artiesten die er tegenwoordig nog last van hebben dat er wordt gedownload, behalve bejaarde zoals Metallica.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Numbie het volgende:
[..]
En ik werk erin, boeien... Desondanks dat het beter verdient, is het wel ronduit kut dat er zoveel muziek die jij bedacht hebt rondzweeft en beluister/gebruikt wordt en er geen cent aan verdiend zonder een tour eraan vast te plakken. Dan altijd nog liever die 20K cd'tjes verkopen toch...
I know, I know.; streaming, spotify, p2p, drm-free of niet, mobile tracks, praat me er niet over. Vermoeiend, want elke zogehete nieuwe ontwikkeling loopt op niets uit... En ik ben niet tegen downloaden in general; sterker nog ik download zelf ook nog wel eens, maar zoveel mogelijk via iTunes of anders rip ik een cd'tje. En als het dan een keer voorkomt dat een plaat nog niet uit is in NL, tsja dan weet ik ook heus wel m'n weg te vinden naar mini en nova.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:41 schreef kweek89 het volgende:
vind het trouwens raar dat je zo tegen downloaden bent Numbie, de gehele industrie is al ongeveer om en het word breed geaccepteerd (ja zelfs bij major publishers) door de mensen die erin werken...
het is jammer van de inkomsten ja, maar er zijn andere manieren om geld te verdienen...
Ik, als ik tickets weet te krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef kweek89 het volgende:
musewireThere is a council meeting to decide whether the Teignmouth gig will go ahead. If you want this to happen please attend. Address to follow.
musewireThe Council Offices, Ford House, Brunel Road. Newton Abbot,TQ124XX. 17/08/09, 10 am. Please support this event. Cheers. Chris xx
nou wie gaat er mee naar Teignmouth?
Moet eerst de gemeenteraad het nog goedkeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik, als ik tickets weet te krijgen.
Die wcquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef Littlecreep het volgende:
Wat extra filmpjes om erin te komen. Deze zijn op de site te zien voor iedereen die the Resistance heeft gepre-ordered. Gelukkig voor de mensen die dat niet hebben gedaan is er youtube
Allereerst Stockholm Syndrome in Kuala Lumpur (rockende hoofddoekjes)
En deze week de making of Uprising![]()
Die riff aan het einde![]()
Kom ik ook net achter, meteen ff checken. Tot nu toe klinkt het aardig, paar mindere clips en paar leuke. Maar ik vind clips niet goed om te kunnen beoordelen of het een goed album is. Heeft iemand dit album nu al eens gelekt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Assassin92 het volgende:
Er zijn nu 30-seconde clips te luisteren op Itunes van het nieuwe album...
Dat zou alleen maar goed zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:02 schreef Sautor het volgende:
Symphony Part I doet me denken aan Knights of Cydonia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |