quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
doe het dan gewoon direct met een meisje
eindelijk eens echt gewaagdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31![]()
![]()
Nee, zeker niet, maar ik kan nu al wel bij mezelf nagaan of ik het zou willen of niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dat is toch ook niet iets wat je nu "moet" beslissen?
gewoon zien hoe het morgen looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar ik kan nu al wel bij mezelf nagaan of ik het zou willen of niet.
Ja, dat kan zeker. Maar ik kan mijn zenuwachtigheid, en de daarbij komende stroom aan gedachten, niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Maar... je kunt dat toch op basis van de situatie morgen besluiten? In plaats van nu.
Ja, dat ga ik doen. ^^ Toch wel kriebels in de buik en alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon zien hoe het morgen loopt
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen. ^^ Toch wel kriebels in de buik en alles.
Kun je niet beter eerst roken en daarna je tandenpoetsen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Eustace. het volgende:
Eustace gaat even tandenpoetsen, peukje doen, veel te lang met hem bellen en dan spreek ik jullie daarna weer als ik online kom met mijn UBERGEILE VET SLICKE ULTRACOOLE HTC HERO.![]()
![]()
Was jij toen niet ook zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn alle 16 jarigen zo irritant?.
Heb ik ook tijdje gehad, twee biosbezoekjes en het geld is er al weer uit. ^^quote:
ging je toen wel heen voor de film?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdje gehad, twee biosbezoekjes en het geld is er al weer uit. ^^
Al mijn posts gaan de laatste tijd ook over Tumoren en Tibo'squote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het in ieder geval irritant (nou ja irritant is misschien niet het goede woord) dat je zo enorm te koop loopt met je (al dan niet) seksleven. Élke post gaat over jou en je vriendje en waar jullie het wel of niet of wat of niet gedaan hebben dat ik er echt een beetje moe van word.
Klopt, maar jou ken ik langer en je hebt het vaak genoeg over andere dingen. Al erger ik me soms ook aan jou hoor, vooral met (momenteel) je getibo enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al mijn posts gaan de laatste tijd ook over Tumoren en Tibo's
O ja.... en Nuno-bashen
Mensen die andere mensen leuk vinden hebben het er nou eenmaal vaak overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, maar jou ken ik langer en je hebt het vaak genoeg over andere dingen. Al erger ik me soms ook aan jou hoor, vooral met (momenteel) je getibo enzo. Nu ik het toch over dingen heb waar ik me aan erger.
Maar iedereen mag natuurlijk posten wat ie wil.
Ik ben een hele maand te laat geboren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou het kunnen dat als je te vroeg bent geboren, je er jong uit blijft zien, terwijl als je te laat bent geboren je er dan later ouder uit ziet?
Ja, dat zal wel. Mr.O heeft het bijvoorbeeld ook vaak over die date of die jongen, maar op een hele andere manier. En jij hebt het er ook vaak over, maar toch ook op een andere manier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen leuk vinden hebben het er nou eenmaal vaak over
Tenminste, vooral in het begin.
Of je nou 16 of 30 bent
Nou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een hele maand te laat geboren.
Nee dus
Poepie, ik weet zeker dat je mijn punt best begrijptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik WERD me laatst toch hard **** door Tibo, waarna ie echt helemaal **** over **** en zo!
En toen ging ik slapen!
Trusten Erikje!
lijkt me meer dat je juist wakker werdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik WERD me laatst toch hard **** door Tibo, waarna ie echt helemaal **** over **** en zo!
En toen ging ik slapen!
Trusten Erikje!
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het in ieder geval irritant (nou ja irritant is misschien niet het goede woord) dat je zo enorm te koop loopt met je (al dan niet) seksleven. Élke post gaat over jou en je vriendje en waar jullie het wel of niet of wat of niet gedaan hebben dat ik er echt een beetje moe van word.
Lekker blij zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.
waar erger je je nog meer aan dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich anders gaat gedragen hier omdat ik me toevallig ergens aan erger. Dan zou het hier nog stil worden
.
je was rukpukkie periode alweer vergeten ? Die was toch ook soms iri?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn alle 16 jarigen zo irritant?.
Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich anders gaat gedragen hier omdat ik me toevallig ergens aan erger. Dan zou het hier nog stil worden
.
achjo niks van aantrekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.
Ach, CDP was ook af en toe heel irritant, toen hij hier & 16 was. Je bent gewoon een puber. Soms lief, soms rete irritant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben misschien wel vadsig, maar ik ben geen "veel" he.
I know, maar toen werd ik ook (regelmatig) op mijn plek gezetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Steve het volgende:
Erik was ook irritant in zijn beginperiode. Het IDO-tijdperk.
Ik vind het niet irritant hoor. Vind het juist wel schattig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals biologieboeken zeggen "de hormonen gieren door je lijf".
je moet ook vooral hier doorgaan met posten!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
inderdaad stroekie wil alle detailsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet ook vooral hier doorgaan met posten!
toen was er nog geen internetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Steve het volgende:
Erik was ook irritant in zijn beginperiode. Het IDO-tijdperk.
Iedereen is irritant op zijn 16e.
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad stroekie wil alle details
Nee dat is het niet hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant hoor. Vind het juist wel schattig.
Misschien drukt het Erik een beetje te veel met zijn neus op de feiten, dat kan ik dan wel weer begrijpen.
vooral lastig en frustrerend voor jezelf. Daar is internet een mooie uitlaatklep voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij zat nog mensen in real life te irriteren?Hoe was dat?
poll is corrupt alle stemmen incl nee telt hij bij ja opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Is Eustace een irritante puber?Ja Nee Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier.
g_e is ook een irritante puberquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
das wel hele erg flauw hoor G-E
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je 30+ bent, dan ben je vooral nog irritant..
hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:40 schreef Vlarp het volgende:
Stroek? Waar is de koffie?
*gaat maar zonder koffie naar werk*
O je denkt dat ik alleen maar droom over sex met Tibo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt me meer dat je juist wakker werd
Tuurlijk poppedijntje, wij begrijpen elkaar en elkaarsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Poepie, ik weet zeker dat je mijn punt best begrijpt.
En je vergeet Rukpukjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, CDP was ook af en toe heel irritant, toen hij hier & 16 was. Je bent gewoon een puber. Soms lief, soms rete irritant..
nooit meer eens een tekening met preppy schoolboyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Ohh G-E is echt zó irritant met die plaatjesverzameling op zijn leeftijd nog!![]()
Note to self; mond houden als iets me irriteert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor Tha_Erik.
Ook vandaag hier weer geen sexleven gesignaleerd.
Irriteert 't je nou dat wij onszelf irriteren aan je irritatie? Wat irritant!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Note to self; mond houden als iets me irriteert.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Irriteert 't je nou dat wij onszelf irriteren aan je irritatie? Wat irritant!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hatseflatst zo nu en dan nog wel eens...dat is hier ook niet meer het geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:16 schreef Ang3l het volgende:
O hier staat ie ook al tijden stil hoor
Klinkt als mijn exquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, gaan we ons vanmorgen beklagen over het gebrek aan seks?
Ik zat gisteren in de trein ook tegenover zo'n leuke jongen met mooie bruine ogen, lief koppie, mooi lichaam
benieuwd of je dat over 2 maanden nog steeds roeptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:16 schreef Ang3l het volgende:
O hier staat ie ook al tijden stil hoor
Misschien komt het door het vooruitzicht van morgen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is 10:19 en ik heb zin in bier...dat is niet goed toch?
tuurlijk wel, het is de komende dagen nogal dorstig weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is 10:19 en ik heb zin in bier...dat is niet goed toch?
Ik hatseflats alleen nog met He who shall not be namedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hatseflatst zo nu en dan nog wel eens...dat is hier ook niet meer het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en da's al weer... oeh, 2 weken geleden!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik ben oud en ouderwets, maar ik vind petjes dus echt verschikkelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige jongens zo euhm..![]()
staan
hoe laat wordt je verwacht ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! Omg ik ben moe maar toch lukt het me niet verder te slapen.
Soms leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Opgewonden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! Omg ik ben moe maar toch lukt het me niet verder te slapen.
Vragen hoe laat ie komt is wel heel fout idd.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms leukhij is zonder leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen wordt puur lijden....eeeh Leiden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien komt het door het vooruitzicht van morgen?
Ik ga vanavond trouwens ook in R'dam het terras op
maar Eustace is heel happy met die HTC, dus dat zal wel naderhand met ons gedeeld wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen hoe laat ie komt is wel heel fout idd.
Ja Mexicaantje was niet zo blij vanochtend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
benieuwd of je dat over 2 maanden nog steeds roept
Sommige jongens staat het, sommige niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Eustace. het volgende:
Mooie jongens die petjes dragen.. Dat is als Angelo Litrico bij D&G.
ja, dat time jee niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen hoe laat ie komt is wel heel fout idd.
Dus je hebt er daar nog een belager bij ook ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Mexicaantje was niet zo blij vanochtend.
Zijn beste vriend (die een crush op 'm heeft) heeft besloten OOK naar parijs te gaan.
Als ie op zijn buik ligt kan ie live verslag doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Eustace is heel happy met die HTC, dus dat zal wel naderhand met ons gedeeld worden
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Te vroeg/laat geboren -> jong/oud eruit zien?Ik ben te vroeg geboren, en schijn er jong uit te zien Ik ben te vroeg geboren, en schijn er oud uit te zien Ik ben te laat geboren, en schijn er jong uit te zien Ik ben te laat geboren, en schijn er oud uit te zien Ik ben op tijd geboren, en schijn er jong uit te zien Ik ben op tijd geboren, en schijn er oud uit te zien Ik zie er niet jonger of ouder uit dan ik ben Ik weet niet of ik te vroeg/te laat ben geboren Ik ben Mike en snap de vraag niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik voel me net een klein kind dat op schoolreisje gaat.quote:
Nee, dat is vreselijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind petjes over het algemeen ook niks, vooral zo'n geval dat schuin (door trendywendy's en wiggers) op hun hoofd wordt gezet
.
Mij staat het echt totaaaaaal nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sommige jongens staat het, sommige niet.
En bij de jongen gisteren in de trein stond het dus erg goed
niet te vroeg in elk geval, beter achterin de middagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja, dat time jee niet.
Dat probeer je gelijktijdig te doen
jij zit toch niet te wachten op een video live stream ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ie op zijn buik ligt kan ie live verslag doen.
Jepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus je hebt er daar nog een belager bij ook ?
Nee soms moet je gewoon dingen overlaten aan je fantasie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zit toch niet te wachten op een video live stream ?
Nou, geniet er dan maar vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind dat op schoolreisje gaat.
@stroekie: om 16.00.
Me neitherquote:
Inderdaad, tussen de ballen en de studentenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Morgen wordt puur lijden....eeeh Leiden.
Een hoed staat me dan weer wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me neither
En soms is dat best vervelend.
Ik vind 't stoer & hetero, dat past bij 'm (al noemt ie me nu steeds babe, mopje of donzedoosje van me, dus dat stoere brokkelt af, whehehequote:
Mij ook niet...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me neither
En soms is dat best vervelend.
Plasterkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een hoed staat me dan weer wel.
Nou hij gata niet "mee". Hij gaat "ook naar parijs", toevalligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Desmonkey het volgende:
Wel een beetje raar. Mex wil niet dat die jongen mee, maar hij gaat toch mee? Kan de beste man geen Nee zeggen? Hart van goud
Ik ben ook ooit een bal geweest, we planten regelmatig een boompje of gingen kantelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad, tussen de ballen en de studenten
hem in de Marais ergens achterlaten, moet hij toch snel een pariser aan de haak kunnen slaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JepMaar Mex wil niet dat ie meekomt.
Is op zich wel een aardige jongen hoor.
Op die crush op mijn Mexicaan na
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij ook niet...
Ik zie er dan echt uit als een mongooltje dat op schoolreis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |