Klinkt als mijn exquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, gaan we ons vanmorgen beklagen over het gebrek aan seks?
Ik zat gisteren in de trein ook tegenover zo'n leuke jongen met mooie bruine ogen, lief koppie, mooi lichaam
benieuwd of je dat over 2 maanden nog steeds roeptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:16 schreef Ang3l het volgende:
O hier staat ie ook al tijden stil hoor
Misschien komt het door het vooruitzicht van morgen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is 10:19 en ik heb zin in bier...dat is niet goed toch?
tuurlijk wel, het is de komende dagen nogal dorstig weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is 10:19 en ik heb zin in bier...dat is niet goed toch?
Ik hatseflats alleen nog met He who shall not be namedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hatseflatst zo nu en dan nog wel eens...dat is hier ook niet meer het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en da's al weer... oeh, 2 weken geleden!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik ben oud en ouderwets, maar ik vind petjes dus echt verschikkelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige jongens zo euhm..![]()
staan
hoe laat wordt je verwacht ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! Omg ik ben moe maar toch lukt het me niet verder te slapen.
Soms leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Opgewonden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef Eustace. het volgende:
Goedemorgen! Omg ik ben moe maar toch lukt het me niet verder te slapen.
Vragen hoe laat ie komt is wel heel fout idd.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms leukhij is zonder leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen wordt puur lijden....eeeh Leiden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien komt het door het vooruitzicht van morgen?
Ik ga vanavond trouwens ook in R'dam het terras op
maar Eustace is heel happy met die HTC, dus dat zal wel naderhand met ons gedeeld wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vragen hoe laat ie komt is wel heel fout idd.
Ja Mexicaantje was niet zo blij vanochtend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
benieuwd of je dat over 2 maanden nog steeds roept
Sommige jongens staat het, sommige niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Eustace. het volgende:
Mooie jongens die petjes dragen.. Dat is als Angelo Litrico bij D&G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |