abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71606794
De 12 dagen van de spoedcursus van de ANWB zitten erop! Check hier een kort verslagje van mijn ervaringen met de ANWB 10 dagen cursus. Morgen om 13.05 moet ik afrijden. Ik heb nog één uurtje les voor het examen, gewenningsles.

Praat mij hier moed in!
pi_71606833
moed in
  FOK!fossiel dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:47:14 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_71606874
Denk erom dat het examen pas voorbij is als je met de examinator weer aan tafel zit.

Dus denk aan het spiegelen bij het uitstappen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71606889
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Denk erom dat het examen pas voorbij is als je met de examinator weer aan tafel zit.

Wut????
pi_71606929
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wut????
Lees wat er staat, halve zool...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71606953
Spiegelen doe je maar in de supermarkt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:49:44 #8
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:50:17 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71606987
1 uur is wel een chille tijd, alleen let wel dat je niet te laks word op de weg.
Bij een rustig kruispunt door rijden zonder goed te kijken enzo. Daar gaat het nl om.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71606991
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Jordy-B het volgende:

Zeker goede tip! Dit heeft mijn instructeur ook vaak tegen me gezegd, dus hier zal ik goed aan denken! Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek, met rechterhand vastpakken en met links openen!

Verstandig om 's ochtends nog even langs te apotheek te gaan voor iets tegen de zenuwen? Door de zenuwen reed ik tijdens m'n TTT echt veel slechter dan ik kan .
pi_71606992
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Lees wat er staat, halve zool...
Doe eens normaal achterlijke tering mongool dat je bent.
Ik doelde op het spiegelen bij het uitstappen waar ik nog nooit van had gehoord en waarvan ik me afvroeg wat het nut daarvan is.
pi_71607071
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Doe eens normaal achterlijke tering mongool dat je bent.
Ik doelde op het spiegelen bij het uitstappen waar ik nog nooit van had gehoord en waarvan ik me afvroeg wat het nut daarvan is.

Aardig blijven jij

Morgen 13.05 geen gekke dingen rond Eindhoven he jongens, . Daar moet ik namelijk afrijden!
pi_71607108
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef synnath het volgende:

[..]

Aardig blijven jij

Morgen 13.05 geen gekke dingen rond Eindhoven he jongens, . Daar moet ik namelijk afrijden!
En ik heb je nog wel moed ingepraat
pi_71607122
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En ik heb je nog wel moed ingepraat
Ik vergeef het je!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:54:19 #15
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71607127
Het belangrijkste is m.i. je algemene indruk. Als je goed overkomt verandert "Te snel rijden" in "Rijdt vlot door" en "Te agressief" in "Neemt goed initiatief".
pi_71607128
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef synnath het volgende:

[..]

Zeker goede tip! Dit heeft mijn instructeur ook vaak tegen me gezegd, dus hier zal ik goed aan denken! Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek, met rechterhand vastpakken en met links openen!

Verstandig om 's ochtends nog even langs te apotheek te gaan voor iets tegen de zenuwen? Door de zenuwen reed ik tijdens m'n TTT echt veel slechter dan ik kan .
met rechterhand vastpakken en met links openen? Nou ik heb dat serieus nog nooit gehoord in een rijles, alleen dat je even moet kijken of er niks aan komt...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_71607196
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef TNA het volgende:
Het belangrijkste is m.i. je algemene indruk. Als je goed overkomt verandert "Te snel rijden" in "Rijdt vlot door" en "Te agressief" in "Neemt goed initiatief".
Haha, ja inderdaad
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

met rechterhand vastpakken en met links openen? Nou ik heb dat serieus nog nooit gehoord in een rijles, alleen dat je even moet kijken of er niks aan komt...
Ja, zo staat het in m'n praktijk begeleidings boek. Voor als er wind komt en de deur uit je handen rukt. Daarom met twee handen vastpakken en openen.
pi_71607228
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef synnath het volgende:

[..]

Aardig blijven jij

Het is vanaf vorige week al extreem rustig in Eindhoven ivm de vakantie.

Gewoon je zelf niet zenuwachtig maken, als er wat mis gaat moet je je daar meteen overheen zetten, kalm blijven en de draad weer oppakken. Dus niet als die auto per ongeluk die auto afslaat als een gek het ding starten en weer wegrijden, maar eerst kijken en spiegelen, dan pas wegrijden. Dat werkt natuurlijk alleen bij kleine dingetjes, niet bij aanrijdingen of ingrepen van de examinator

Gaat je instructeur mee tijdens je examen? Ik vond dat wel prettig, kon hij mooi wat ouwehoeren met de examinator terwijl ik me op het autorijden kon concentreren.
pi_71607339
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:57 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Het is vanaf vorige week al extreem rustig in Eindhoven ivm de vakantie.

Gewoon je zelf niet zenuwachtig maken, als er wat mis gaat moet je je daar meteen overheen zetten, kalm blijven en de draad weer oppakken. Dus niet als die auto per ongeluk die auto afslaat als een gek het ding starten en weer wegrijden, maar eerst kijken en spiegelen, dan pas wegrijden. Dat werkt natuurlijk alleen bij kleine dingetjes, niet bij aanrijdingen of ingrepen van de examinator

Gaat je instructeur mee tijdens je examen? Ik vond dat wel prettig, kon hij mooi wat ouwehoeren met de examinator terwijl ik me op het autorijden kon concentreren.
Ik heb mijn instructeur speciaal nog gevraagd om extra veel te lullen met hem, zodat ik me goed kan concetreren op het rijden.

En ze doen nog een goed woordje voor je bij twijfel, en de TTT kan doorslag geven bij twijfel! Dus het komt gewoon helemaal goed want ik heb ook nog vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen.
pi_71607352
Weet dit even, elke automobilist maakt fouten, hoeveel jaar je rijervaring je ook hebt. Dus wees niet bang voor fouten.
Vergeet niet te spiegelen en laat je zeker niet opjagen door andere weggebruikers, doe wat je eerste ingeving is en denk niet te lang na bij een beslissing, als je zeker bent van je zaak maak je een betere indruk op je examinator en alles boven alles zorg altijd voor een defensieve rijhouding t.o.v. andere weggebruikers, als iemand je inhaalt rechts laat hem lekker inhalen, niets aan de hand op dat moment.
Succes met je examen morgen en oja, rood betekent stoppen he.
Nee ik ben geen 14
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:13:03 #21
52191 DABAMaster