@Bullschnitzel: Ben in Kreta, reageer volgende week op je topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Adidah het volgende:
MSN, zo 2006. Tegenwoordig Twitter je!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef TNA het volgende:
Zet "BULLSCHNITZEL KAN NIET SCHRIJVEN" in je msn-naam als je zijn schrijfwijze waardeloos vindt!!!
Of jij leert eens normaal typen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ah, jij kunt zo een lap tekst niet aan, waarom verwerk je het niet even rustig en pas je dan je post aan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of jij leert eens normaal typen.
quote:
Bel m eens als ie weer gaat poepen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef Derek010 het volgende:
Ik ken ook zo'n gast die z'n nieuwe mobiele nummer in z'n msn-naam zet.
En als ie gaat schijten zet ie er ook in dat ie gaat schijten, + zijn nummer zodat je hem toch kan bereiken als je hem dringend nodig hebt...
Oja 1 dingetje: hij doet gymnasium...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bel m eens als ie weer gaat poepen..
En dan vraag je "LUKT UT?"
En de eventuele reactie van hem plaats je dan op fok
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL @ MSN-lijstquote:
gedaan, en nuquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Bio @ the house, say hooohoo.
Je hele leven in je MSNnaam zetten
Oh ja.. VRE-SE-LIJK..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:01 schreef Acinonyx het volgende:
En dan van die ellenlange namen waarin ze iedereen vertellen dat ze zoveel van diegene houden, en dat ze die nooit meer kwijt willen, en een dag later staat er iets hatelijks of is het weg, met een hoop van die gebroken hartjes en dode tulpjes erbij
Of vridagquote:
Dan hoop ik dat die laatste dag dan snel komtquote:
ArdenuuH en dan zoveel lovende woorden, de teringquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja.. VRE-SE-LIJK..
Niet meer over praten, dat soort dingen maken me bang
Ondanks dat je me bijna aan t huilen maakt vind ik je wel grappigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Adolf <3 Eva # HVJ WJNMK BFFL ick houu sooofeel fan jouu, Kwik Kwek Kwak ik hou van jullieee 4everrr <3333333333333 Bob mijn schatjuh <333 Karel m'n bestiee <333 Dqod mij sgattieeeee <333 Arbeit macht frei !! [insert kut msn emoticons]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Adolf <3 Eva # HVJ WJNMK BFFL ick houu sooofeel fan jouu, Kwik Kwek Kwak ik hou van jullieee 4everrr <3333333333333 Bob mijn schatjuh <333 Karel m'n bestiee <333 Dqod mij sgattieeeee <333 Arbeit macht frei !! [insert kut msn emoticons]
Hey die gast heb ik ook in mijn msn (Bart).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:49 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Hey die gast heb ik ook in mijn msn (Bart).
[ afbeelding ]
Mensen die hun PC aan laten staan om te laten zien dat ze stoer zijn omdat ze in Renesse zitten. En trouwens.... Renesse is toch al een 3429958279282e rangs kut badplaats.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef TweeBallenZak het volgende:
Nog twee vergeten:
[ afbeelding ]
Zo, dat was 't.
Inderdaad, TS is gewoon een kenker nerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Caesu het volgende:
flikker ze dan uit je msn ipv er over te klagen.
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die klagen over mensen in hun msn lijst![]()
Dat is pas echt triest
Vertel mij watquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Als ik naar Ommen of ergens anders in Nederland op vakantie ging, had ik het niet eens in m'n schermnaam dúrven zetten.
Geen kampertown trouwens, eerder gerefo-town.
donder op, aidstrollquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die klagen over mensen in hun msn lijst![]()
Dat is pas echt triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |