Joh, baren in het gras is weer eens wat anders...Ben ik een keer in NL, mis ik Huup...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
oooh wat jammer!![]()
ik heb wel zin, maar iets met 39 weken zwanger dan en slecht plan enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Joh, baren in het gras is weer eens wat anders...Ben ik een keer in NL, mis ik Huup...
Voor zo'n autoritje maakt dat echt niet uit, die cosi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Ow, leuk idee, ik denk er even over. Weet niet hoe lang het rijden is enzo, want zo lang mag Senna nog niet in de maxi cosi natuurlijk. Als ik nou de draagdoek tegen die tijd heb, zou dat wel fijn zijn.
Dus, van hier een misschien
Zoals ik al zei je bent welkom!!!!!!! Echt waar en ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:55 schreef Pandora73 het volgende:
Op zich zou het me wel leuk lijken om eens de gezichten bij de nicks te zien, en misschien wat lieve kindjes; en Utrecht is voor mij prima te doen.
Maar ja, officieel ben ik (nog?) geen echte ouder he...
Ik was zaterdag bij een stel vriendinnen aan het bbq-en en ik kon nog geen druppel water op de grond laten vallen of de opmerkingen over water koken en lappen scheuren vlogen om mijn oren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Oeh, klinkt wel leuk!
Maar ook hier een groot vraagteken. Ligt eraan of mijn lichaam een beetje mee wil werken die dag en of manlief zin heeft. Ga niet in m'n eentje achter Devin aanrennnen in dat park![]()
En Huup, lachen joh. Kunnen BE, jij, ik en evntuele andere LLM misschien wel de boel op stelten zetten door tegelijkertijd in beval-modus te springen
Ja, dat is leuk, een Fok!bevallingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Oeh, klinkt wel leuk!
Maar ook hier een groot vraagteken. Ligt eraan of mijn lichaam een beetje mee wil werken die dag en of manlief zin heeft. Ga niet in m'n eentje achter Devin aanrennnen in dat park![]()
En Huup, lachen joh. Kunnen BE, jij, ik en evntuele andere LLM misschien wel de boel op stelten zetten door tegelijkertijd in beval-modus te springen
Ik denk ook zaterdag ja, het is wel heel erg veel misschien wat ik hier hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk pas vrijdag of zaterdag Oxy. Er zijn zoveel mensen die het op een misschien houden dat het nu iig nog te vroeg is om echt ja of nee te zeggen.
Toch Lois?
als spuug komt, wil ik er ook wel over gaan denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb er ook zin in! Ik denk alleen dat we teveel tegen die lange autorit gaan opzien. Maar... laten we het op een heel misschien houden.
Ik wil wel, maar ik heb al met MamsX afgesproken om van te voren alvast af te spreken. Maar ik houd me aanbevolen voor de terugwegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Troel het volgende:
Bij lekker weer lijkt het me wel wat, meerijden Linda?
Geregeld...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik absoluut niet, dus wil je mij eraf halen?
Primaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik heb al met MamsX afgesproken om van te voren alvast af te spreken. Maar ik houd me aanbevolen voor de terugweg
He daar baal ik nou van... eindelijk de kans om mijn ex-echtgenoot en de vader van mijn 'eerstgeboren' irl te ontmoetenquote:
Julianapark in Utrechtquote:
Oooh, nou baal ik dat ik niet kanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 14:00 schreef Burdie het volgende:
Klinkt goed. Misschien sleep ik m'n vriend ook wel mee.
Die baby is er voor zondag wel uit hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef Linda2205 het volgende:
Als Innepin nou even snel bevalt, kan ze dr beebje komen showen
Ik doe er met het ov ook best lang over. Maar ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Ziet er goed uit... Als het even kan kom ik met OV (lekker gratis).
Hoe laat wordt het gezellig?
Edit: potkoffie, als ik het met de auto doe ben ik er in 40 minuten... Met het OV doe ik er tussen 1:10 en 1:35 over... Sjongejonge... Zo krijg je toch nooit de mensen het OV in??
Is harstikke leuk kunnen X en Koen elkaar ontmoetenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef MamsX het volgende:
ik heb er ook zin inal vind ik meetings eng!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben je geen 40 weken meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef _Bar_ het volgende:
ik sla over, dit ivm toch net wat ver als je 40 weken bent
quote:
quote:
Daar zit ik eigenlijk ook altijd wel mee, tis altijd zo'n eind uit de buurt voor onsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Nou, ik beslis pas op de dag zelf hoor. En dan nog is het maar een kleine kans. Want hoewel ik het érg leuk vind om naar een meet te gaan, is Utrecht helaas niet naast de deur. De totale reistijd is minstens dubbel zo lang als de tijd op de meet zelf, dus hier wordt nog even flink doorgetwijfeld.
yup... mini meet doen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk ook altijd wel mee, tis altijd zo'n eind uit de buurt voor ons
quote:Komen onvoorziene omstandigheden voorbehouden:
Lois
MamsX
Linda2205
Ynske
Brighteyes
Lovelylady
Ireth
Troel
Misschien:
Vicky
Texelonia
Miss_Sly
Kersjes
Oxymoron
Spuuglokje
_evenstar_
Lady-wrb
Saffier
Webkim
Belana
Luchtbel
ik had het van jou gequote dus vandaar sta je er niet opquote:
quote:Komen onvoorziene omstandigheden voorbehouden:
Lois
MamsX
Linda2205
Ynske
Brighteyes
Lovelylady
Ireth
Troel
Belana
Pandora73
Oxymoron
Misschien:
Vicky
Texelonia
Miss_Sly
Kersjes
Spuuglokje
_evenstar_
Lady-wrb
Saffier
Webkim
Luchtbel
Ik weet de route (ik neem de trein naar Zuilen). 10:50 kom ik, daar aan. Dan ben ik zo 11 uur op de plek bij de speeltuin.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:12 schreef Ynske het volgende:
oxy, weet je wel de route nog van de bus naar de plek waar iedereen zit? of moet iemand je even komen oppikken, en hoelaat denk je aan te komen?
water, zand, klimrek...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is er ook alweer in dat speeltuintje? Een schommel en verder?
schommels, glijbaan, waterfonteintje, waterspringdingen, draaiding, zandbak, evenwichtsbalkachtig ding, en klimrek achtig geloof ik, ow en van die paardjes die in een rondje rijdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is er ook alweer in dat speeltuintje? Een schommel en verder?
klopt, de diertjes zitten een stukje af van t grasveld naast de speeltuin, dat restaurantje is aangesloten aan de speeltuinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef MamsX het volgende:
Er is toch ook een restaurant?en ik las ergens ook een kinderboerderij?
Hoor ik tosti's?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:23 schreef MamsX het volgende:
Oooh ze hebben er tosti's dat is mooi dan laat ik mijn lunch thuis
Carpoolen wij nog terug? Want anders koop ik een retourtje richting Zuilenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef Troel het volgende:
Ruben en ik zijn van plan om te komen, maar hoe laat we er zijn weet ik nog niet precies. Ik bel tegen die tijd Ynske wel zodat ze me erheen kan loodsen
Is primaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Carpoolen wij nog terug? Want anders koop ik een retourtje richting Zuilen
* Ynske duimt dat jullie ze vinden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nou als het een beetje tegenzit komen we NIET
We zijn de autopapieren kwijt...
waarschijnlijk in winkelcentrum verloren, parkeergaragequote:
jeetje dat is balenquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk in winkelcentrum verloren, parkeergarage
en die is op zondag dicht
dus ik ben bang van niet
ije anto )P:kaam ki netuofpjit leeveh neiz neeem k ej ne( kirpa 1 snee tein si teh ne nemokomreahcsdleeb te po modreekrv srettel ella tad lew raam ,njiz twk nereipap ed eilluj tad tein( gipparg si teid ,ehehehWquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
ja it sucks de auto is net 2 dagen van ons
Maar er is natuurlijk ook een MAAR.... J. is nu aangifte doen, krijg bewijs mee van die aangifte en we gaan alsnog
We laten onze dag hierdoor niet verkloten natuurlijk... we komen wel, alleen wat later (geen idee hoelaat)
Dus a.u.b. om 12 uur al weer weg zijn
Ja dussuh.. het zal wel, geen tijd om het te ontcijferen maarre we komen er aan hoor!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
ije anto )P:kaam ki netuofpjit leeveh neiz neeem k ej ne( kirpa 1 snee tein si teh ne nemokomreahcsdleeb te po modreekrv srettel ella tad lew raam ,njiz twk nereipap ed eilluj tad tein( gipparg si teid ,ehehehW
ledite.kjilruutan jibrthcid aw koo noow ki raam ,nereipap rednoz naag nooweg neggl ah siuht rkez nereiapap ed ki sa ki uoz snegirevO
Ik drink nooit, maar ik heb ook geen idee wat het net wasquote:
Ik ben er net, dus voorlopig blijf ik nog wel evenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef pinquit het volgende:
tot hoelaat hangen jullie daar?
vroeg ik terwijl jullie er al zijn![]()
Nee, daarom wilde ik graag naar die meet, nou hoeft ie de rest van de dag niet meerquote:
jij bent samen met FokNieuws de spammer van vanmiddagquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:58 schreef RockabeIIa het volgende:
en ik maar tweeten en niks geen foto's te zien he!?!
ik wacht wel
Vrouw, ik ben pas net begonnen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
jij bent samen met FokNieuws de spammer van vanmiddag![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:39 schreef Oxymoron het volgende:
Grappig was wel, dat ik LB en Jolie, MamsX en ? (met baby in buik), de weg nog heb gewezen, omdat we elkaar tegenkwamen bij, de lift van station Zuilen, op de heenreis.
Hebben jullie de weg terug nog kunnen vinden?![]()
Poes!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja..... Julianakip, of was het haan?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Toen ik m'n fiets in de schuur zette liep Jolie trouwens de tuin uit. 'Ik ga naar de speeltuin!'
'Hoooo stop, eten enzo en al de hele dag weggeweest.....'
'Ja maar ik ben nog niet hier in de speeltuin geweest vandaag en ik moest met jou mee vandaag.'
Wel ja![]()
Wat vind je moeilijk? Met mij praten, of praten met anderen in het algemeen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef Belana het volgende:
Oxy, ik zal het onthouden voor de volgende keer. Ik vind het ook best moeilijk, misschien is dat wel stom van mij.
ik vind praten met jou moeilijk, omdat ik niet weet hoe je zal reageren en ik weet ook niet zo goed waar ik over moet praten. dat heeft echt meer met mij te maken dan met jou hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Wat vind je moeilijk? Met mij praten, of praten met anderen in het algemeen?
Ben je bang voor mij?
OK. Nou ik heb, geleerd: angst is nooit stom. Of minder goed. En angst zegt niet dat je faalt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
[..]
ik vind praten met jou moeilijk, omdat ik niet weet hoe je zal reageren en ik weet ook niet zo goed waar ik over moet praten. dat heeft echt meer met mij te maken dan met jou hoor.
het is wel een soort van angst ja, en dat vind ik stom van mezelf.
het ligt dus niet aan jou, ok?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:40 schreef Belana het volgende:
ik beloof je dat ik de volgende keer met je kom praten, want het laatste wat ik wil is jouw pijn doen oxy. en ok, mijn angst is niet stom, maar wel 1 om te overwinnen.
ter aanvulling, ik heb namelijk groot respect voor jou. dat je hier komt en op de meetings, de dingen die je geleerd hebt, de gedichten die je schrijft, ik zou juist graag met je praten.
achter in de auto gemiktquote:
shit k heb de 4 uur niet gehaaldquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Lois het volgende:
109????
Best flauw dat Ynskes foto's er nog niet staan
zal straks vanaf de laptop uitgebreider reageren maar wij hebben een superdag gehad!!!
Nu eerst even het avondritueel met de meiden afhandelen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef skadhd het volgende:
Wij zijn weer thuis!
Vond het echt superleuk, ook al kwamen we laat aan en waren er al veel mensen weg.Hannah en X! en Noah en Max leuke voetbalmatties die allebei op verkeerde momenten wilden voetballen
En dikke lol in de popo met Ynske en Pinq...
En nu de hyves opzoeken van de broer van de leuke man
haha ik heb m ook gevondenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]volgens mij heb ik de hyves van die leuke gast zelf gevonden
Doorgestreepten heb ik al gehad, nu gaarne de overige dames/heer nogquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
En ik heb nog een overzichtsfoto van de 'hangplek' met daarop Belana, Lois, BE + F, LL met 2 kinderen, Texelonia van de rug af gezien en LB. Gaarne wil ik even horen of deze personen het goed vinden om op Fok te staan, anders post ik hem nie
What she saidquote:
Dat vind ik lief!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
X is echt een schatje, heeft ze zeker van dr mams
Ook al zo lief.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vond het erg leuk! Leuk om MamsX en X te zien! Leuke mama met onwijs schattig x-je!![]()
Die steentjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een paar 'kiekjes' geschoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb nog een overzichtsfoto van de 'hangplek' met daarop Belana, Lois, BE + F, LL met 2 kinderen, Texelonia van de rug af gezien en LB. Gaarne wil ik even horen of deze personen het goed vinden om op Fok te staan, anders post ik hem nie
Ja leuke steentjes hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Die steentjes
(En wat zie ik er op sommige foto's eigenlijk slecht uitRaar dat je dat in de spiegel minder goed ziet
)
Ja hallo, ik bedoelde dus wel 4 uur vandaag he!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
zooooo ben er net eventjes snel doorheen gelopen, en jullie hebben weer ontzettendeplaatjes gebakken.
k ga er morgen mee aan de slag, sorry daarvoor, maar ben bekaf van vandaag. thnx allemaal voor de toffe dag!
Dat gevoel is volledig wederzijdsquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja leuke steentjes he
(gek mens ben je, vind je een leuke vrouw en vond het ook erg leuk om je eens irl te zien!)
Ik ook de leukerd gevonden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha ik heb m ook gevondenmaar die broer heeft geen foto's. ik vrees het ergste
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hallo, ik bedoelde dus wel 4 uur vandaag he! [ afbeelding ]
quote:
jewel wel foto's maar t valt vies tegenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:02 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik ook de leukerd gevonden.
Broer geen foto's en een wietblad als plaatje....
Maar even de leukerd zelf berichtje sturen dat er nergens foto's zijn..
Jaa dat vind ik dus ook!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zeg het toch maar es. Ik vind X zo'n 60's-babyZe past zo op een doosje zwieback oid
Erg schattig met dat lokje op der koppie.
Ik ben voor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:48 schreef Vicky het volgende:
Leuke foto's, jammer dat we het gemist hebben!
Snel een herhaling??
Ik zei het vanmiddag nog tegen Ynsk! Dat ik je miste bij deze meet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:28 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Ik vind het zo jammer dat we er niet bij konden zijn vandaag.
Maar ik heb wel m'n trap kunnen schilderen vandaag. En daar ben ik erg blij mee.
Volgens mij is het ook één van de weinige JP-meets die ik gemist heb. Maar Melvin was bij z'n vader vandaag. En ik vind het leuker om met hem te komen dan zonder hem.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag nog tegen Ynsk! Dat ik je miste bij deze meet!
Stress for nothing... ik was zaterdagochtend wezen shoppen en lagen ze in een tas van de miss etam. Vervolgens waren we koffie doen bij opa en oma toen alles bij elkaar geraapt en de papieren in die tas gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:42 schreef Ynske het volgende:
kijk dat is goed nieuws LL !!
en waar waren ze?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stress for nothing... ik was zaterdagochtend wezen shoppen en lagen ze in een tas van de miss etam. Vervolgens waren we koffie doen bij opa en oma toen alles bij elkaar geraapt en de papieren in die tas gedaan.
* LovelyLady slaat zichzelf voor der kop ..
echt zoooo stom
Hoe krijg je het elke keer weer voor elkaarquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Ireth het volgende:
Wat een mooie foto's Ynsk!
(we hebben hier overigens nog steeds geen begravenis gehad, vis besloot weer ineens rondjes te gaan zwemmen!Zit ik nog met die bak midden op tafel
)
Dat dus!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:32 schreef Lois het volgende:
Wauw Ynskeze zijn stuk voor stuk schitterend!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:36 schreef Lois het volgende:
Wauw die van Eva is schitterend!! We hebben weinig mooie foto's van Eef, gewoon omdat ze best moeilijk te fotograferen is maar deze is prachtig!
Ja te midden van iedereen op het kleedjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef pinquit het volgende:
ooh heeft x echt liggen slapen daar?knap hoor!
Maar ze lag onder de draagdoek, en hoorde je stem, dus dat voelde/rook/klonk allemaal vertrouwd he... Scheelt natuurlijk wel. Denk ik. (Hoewel ik er natuurlijk de ballen verstand van hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja te midden van iedereen op het kleedje
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja te midden van iedereen op het kleedje
ja maar toch, hoop indrukken en lawaai, alles is interessantquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar ze lag onder de draagdoek, en hoorde je stem, dus dat voelde/rook/klonk allemaal vertrouwd he... Scheelt natuurlijk wel. Denk ik. (Hoewel ik er natuurlijk de ballen verstand van heb)
De mijne is 20 maanden en die liet zich ook gewoon neerleggen in de kinderwagen hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
ja maar toch, hoop indrukken en lawaai, alles is interessantno way dat mijn ventje was gaan slapen
(ook niet toen ie 14 maanden was
)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De mijne is 20 maanden en die liet zich ook gewoon neerleggen in de kinderwagen hoor.
Knuffel erbij, kar omdraaien, beetje heen en weer rijden, 10 minuutjes gemompel en gemopper en toen was hij weg.Hij heeft zeker een uur liggen slapen.
dank je, en hoe ik dat doe? euhm gewoon foto's makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Het ziet er heel gezellig en leuk uit!
En Ynske wat zijn je foto's toch weer geweldigHoe doe je dat toch?
die lag idd lekker te slapen in zn wagenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, ik denk dat wij ook gewoon wel mazzel hebben hoor. Sasha is nooit een echt moeilijke slaper geweest en als je hem dan idd een beetje afzondert en even laat pruttelen lukt het dus gelukkig wel. Anders was ik (nou ja F. dan) een stukje met hem gaan wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |