Ja te midden van iedereen op het kleedjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef pinquit het volgende:
ooh heeft x echt liggen slapen daar?knap hoor!
Maar ze lag onder de draagdoek, en hoorde je stem, dus dat voelde/rook/klonk allemaal vertrouwd he... Scheelt natuurlijk wel. Denk ik. (Hoewel ik er natuurlijk de ballen verstand van hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja te midden van iedereen op het kleedje
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja te midden van iedereen op het kleedje
ja maar toch, hoop indrukken en lawaai, alles is interessantquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar ze lag onder de draagdoek, en hoorde je stem, dus dat voelde/rook/klonk allemaal vertrouwd he... Scheelt natuurlijk wel. Denk ik. (Hoewel ik er natuurlijk de ballen verstand van heb)
De mijne is 20 maanden en die liet zich ook gewoon neerleggen in de kinderwagen hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
ja maar toch, hoop indrukken en lawaai, alles is interessantno way dat mijn ventje was gaan slapen
(ook niet toen ie 14 maanden was
)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De mijne is 20 maanden en die liet zich ook gewoon neerleggen in de kinderwagen hoor.
Knuffel erbij, kar omdraaien, beetje heen en weer rijden, 10 minuutjes gemompel en gemopper en toen was hij weg.Hij heeft zeker een uur liggen slapen.
dank je, en hoe ik dat doe? euhm gewoon foto's makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef miss_sly het volgende:
Het ziet er heel gezellig en leuk uit!
En Ynske wat zijn je foto's toch weer geweldigHoe doe je dat toch?
die lag idd lekker te slapen in zn wagenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, ik denk dat wij ook gewoon wel mazzel hebben hoor. Sasha is nooit een echt moeilijke slaper geweest en als je hem dan idd een beetje afzondert en even laat pruttelen lukt het dus gelukkig wel. Anders was ik (nou ja F. dan) een stukje met hem gaan wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |