Ik wil juist weg uit het zuiden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?
Ik zie ruimte voor een nieuwe uitdaging/jobquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:31 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ben er ook 1 van. Maar ik moet multitasken, anders vind ik het saai worden. Daar ik het werk van 4 man doe voel ik me niet zo schuldig
't Hele zooitje begint hier altijd pas rond 9nen, maar moet altijd op tijd zijn omdat als ze problemen op de zaak hebbe bij het werkvoorbereiding voor de logistieke afdeling, dat ik er direct op kan inspringen, en niet dat ik nog onderweg ben of zelfs thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:28 schreef Bengeltje het volgende:
Werkgerelateerd is dat natuurlijk iets anders. Sta hier op fok wel vaak te kijken hoeveel "werkende" users er posten. En hoeveel ze dan posten onder werktijd.
Er zijn niet meer projecten waar ik me mee kan bemoeienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie ruimte voor een nieuwe uitdaging/job. Het werk wat je nu doet, kan je schijnbaar te makkelijk af..
[..]
Misschien werk je te hard... Je zou ipv 50km/u 40km/u kunnen gaan, en dan kijken of 't allemaal wel gaat passen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:50 schreef Pheno het volgende:
Oh en RFC's (plan van aanpak zeg maar) doe ik ook al teveel
En dan nog tijd over hebben. Kutnerd
t is maar 14 m2 inpakkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef es70 het volgende:
Weet wat je doet Ynske, ik weet nu ineens weer heel goed waarom we uiteindelijk zo lang in V'dam zijn blijven plakken. Verhuizen is 3x.
Maar ik ben wel heel blij met mijn nieuwe stekkie. Alleen de rotzooi heb ik zwaar genoeg van
.
nee en als dan voor te winkelen kun je ook in de trein er naar toe stappenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee
Zou kunnen dat je de stad leuker vind ofzo?
eindhoven is ook t zuidenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 06:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil juist weg uit het zuiden.
Op mijn hyves staan er een paar van de buitenkantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk foto's van jullie nieuwe stekkie?
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is maar 14 m2 inpakkendus dat valt wel mee
[..]
nee en als dan voor te winkelen kun je ook in de trein er naar toe stappen
[..]
eindhoven is ook t zuiden
dat is heel wat meer inpakwerkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuin.
afstudeerstagequote:Hoe ben je in Utrecht terecht gekomen als je niets hebt dat je bindt?
Je pakt de tuin ook inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons was 't 13 jaar, 3 verdiepingen en een tuin.
Hoe ben je in Utrecht terecht gekomen als je niets hebt dat je bindt?
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je dacht niet aan inhoud berging/tuinhuisje, tuinmeubels enz??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |