ik weet t niet, iig de route van google maps werkte altijd t beste, maar die laat ook steken vallen de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of TomTom je wel daar zou brengen..
Je kan je muziek toch ook gewoon wat zachter zettenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend mijn nieuwe oordopjes uitgetest op mijn IPOD, ze doen 't goed![]()
. Heb inears gekocht aangezien de normale (ipod)oordopjes uit mijn oor vallen
. Nu InEars, en deze blijven heerlijk zitten
.
Ook hebben medereizigers geen last van mijn muziek (althans, dat hoop ik), wat ook bij mij altijd irritaties opwekt als iemand zijn muziekdoos te hard heeft staan zodat de hele coupe kan meegenieten.
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan je muziek toch ook gewoon wat zachter zetten
Dan kun je het vragenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen wel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb m'n muziek niet te hard staan, maar anderen wel.
Om dat zeker te weten kan je het dus zacht zettenquote:Ook hebben medereizigers geen last van mijn muziek
Dat doe ik al. Ook om mijn (al beschadigde) gehoor niet meer te beschadigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Om dat zeker te weten kan je het dus zacht zetten
ja en boodschappen gedaan, en gepoetst en buiten gezetenquote:
Ook 100km?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en boodschappen gedaan, en gepoetst en buiten gezeten
en op zoek geweest naar een woning
Wil je wel in Utrecht blijven wonen? Of ga je weer terug naar t zuiden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
nee nog niet, maar wel weer op veel plaatsen ingeschreven en actieve zoektochten gestart
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wil je wel in Utrecht blijven wonen? Of ga je weer terug naar t zuiden?
Waarom geen Utrecht meer dan?quote:
Kutstadquote:
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb ik hier dat me aan utrecht zou moeten binden?
Zijn er eigenlijk foto's van jullie nieuwe stekkie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:42 schreef es70 het volgende:
Weet wat je doet Ynske, ik weet nu ineens weer heel goed waarom we uiteindelijk zo lang in V'dam zijn blijven plakken. Verhuizen is 3x.
Maar ik ben wel heel blij met mijn nieuwe stekkie. Alleen de rotzooi heb ik zwaar genoeg van
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |