Ik neem aan dat de discussie nog niet ten einde was. Hierbij de OP van het vorig topic:
quote:
En hier verder
quote:
Een laffe kut mongool heeft gister met zijn dronken kop een motorrijder kapot gereden, en is hem daarna met nog 2 inzittenden gesmeerd.
Was er gister bij en het was geen pretje.
quote:
Leeuwarden: verkeersongeval met dodelijke afloop
Een 24-jarige man uit Leeuwarden is vrijdagavond omstreeks 21.10 uur ten gevolge van een verkeersongeval overleden. De motorrijder reed over de Junokade in de richting van de Plutoweg toen hij vermoedelijk een zogenaamde ‘wheelie’ maakte. Ook reden er twee andere auto’s op de Junokade. Tijdens het maken van de ‘wheelie’ ziet de motorrijder de andere twee auto’s niet. Op dat moment haalde een andere personenauto met een 20-jarige Leeuwarder en een 29-jarige stadsgenoot de twee andere auto’s in en belandde op het linkerdeel van de weg waardoor een aanrijding met de motorrijder het gevolg is. Door de frontale aanrijding werd de man van zijn motor geslingerd en belandde vele meters verderop tegen het hekwerk. Het slachtoffer is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden. Ter plaatse bleek dat de twee inzittenden van de personenauto die werd aangereden, weg waren gereden van de plek van de aanrijding. Na onderzoek konden de twee worden aangehouden voor betrokkenheid bij het ongeval. Zij zijn voor nader onderzoek ingesloten op het politiebureau. Daarbij wordt ook onderzocht of de inzittenden onder invloed van alcohol of drugs verkeerden. Door het Bureau Verkeers Ongevalsanalyse wordt het onderzoek voortgezet naar de toedracht van het ongeval.
quote:
LEEUWARDEN -
Een motorrijder is vrijdagavond rond negen uur dodelijk verongelukt op de Junokade in Leeuwarden. Volgens getuigen maakte het slachtoffer een wheely waarbij hij frontaal werd aangereden door een auto die bezig was een andere auto in te halen.
Het slachtoffer werd door de botsing van de motor geslingerd en kwam meters verder tegen een hek terecht. Hij raakte daaronder bekneld. Hulp van de brandweer en geneeskundige hulp mocht niet baten. Hij overleed ter plaatse. De identiteit van het slachtoffer was vrijdagavond nog niet bekend.
quote:
LEEUWARDEN -
Een twintigjarige Leeuwarder zit vast na een motorongeluk waarbij vrijdagavond de 24-jarige R. de W. uit Leeuwarder overleed. De jongen bestuurde de auto waar De W. frontaal tegenaan botste.
De bestuurder ging er na het ongeluk samen met zijn passagier meteen vandoor, zonder zich om het slachtoffer te bekommeren. Hij bleek een rijontzegging te hebben vanwege het rijden onder invloed.
De Leeuwarder wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie. Zijn 29-jarige bijrijder is inmiddels vrijgelaten. Hij heeft wel een proces-verbaal gekregen vanwege het verlaten van de plek van het ongeval.
De W. botste even na negenen tijdens een stunt frontaal met zijn motor op de auto. Hij werd hierdoor gelanceerd en belandde meters verder onder een hekwerk. Hij kreeg een spijl in zijn hoofd en stierf ter plekke.
Er wordt niet bij verteld dat hij geen rijbewijs had. En dat er drank in het spel was.
En vlak na het ongeluk is die sukkel uitgestapt, bij het slachtoffer gaan kijken en weggerend. Net als de 2 inzittenden. Hij heeft gewoon iemand kapot gereden. De held. Ik zal zijn naam maar niet posten hier.
Motorrijder komt om bij ongeval
Klacht: roekeloos rijden
Klacht: rijden zonder rijbewijs
Klacht: rijden met drank op
Klacht: wegrennen na ongeluk
Anti klacht: r.i.p R.
Inderdaad een treurig verhaal.
Verder mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef NoBody122 het volgende:
Hij geeft het dan in ieder geval nog toe
Was ook eenmalig, schrok me lam. Politie hielp gelukkig goed(auto total loss) en blaastest wees niks uit. Gewoon domme pech (ik zal in paniek tijdens de slip, [was winter] best het gaspedaal hebben ingedrukt) en niemand gewond. Ik zou mezelf nooit meer in de spiegel kunnen aankijken indien dit gebeurd was (en ik had niet gedronken). Sindsdien rij ik bij voorbaat niet meer langs havenwegen. Gewoon, hoef er ook niet aan herinnerd te worden.
Voor de rest ben ik nog nooit geflitst of bekeurd of wat dan ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 12-08-2009 00:44:54 ]