Whehehe, Lijnloos, té droog

Happy, het is het overwegen waard, maar het is denk ik wel een erg gevoelsmatige keuze. Ik ben erg bang voor de bevalling en wil ten alle tijde pijnbestrijdingsmogelijkheden tot mijn beschikking hebben, dus voor mij wordt het sowieso het ziekenhuis zoals ik er nu tegenaan kijk (nog buiten het feit dat ik het geen prettig idee vind te bevallen waar er ook katten rondlopen i.v.m. de hygiëne en graag de beschikking wil hebben over een prettige ruimte waar ik fijn kan douchen of -liever nog- badderen, en dat hebben we hier gewoon niet).
Daardoor is een kraamhotel een érg prettige optie, zoals de dame die ons rondleidde (één van de kraamverzorgsters daar) zei "wij zijn géén ziekenhuis en hebben dus heel bewust gekozen voor een huislijke sfeer en een huislijk uiterlijk.". Maar als er iets méér nodig is bij de bevalling is de medische hulp érg dichtbij: met een aparte lift die alleen bestemd is voor bevallingen ga je dan 3 verdiepingen lager naar de 'gewone' verloskamers, waar de gyn je dan verder begeleidt. Nadien kun je dan alsnog doorschuiven naar je kraamhotelkamer

En Rocka, jij ook al aan de deukjes!
Huup, interessant om te lezen waar dat vocht vandaan kwam, ik dacht eigenlijk dat het misschien te maken had met de warmte ofzo? Ik begin ondertussen ook wat vocht vast te houden in mijn benen en hoopte eigenlijk dat dat weer weg zou gaan als het kouder wordt, gezien het feit dat ik toch wel een hartje winter-mama ga worden

Ik zie me in november nog niet voor me op mijn sandaaltjes omdat ik geen schoenen meer pas

Ow, en Innepin, jij krijgt nog een

En

dat ik ben vergeten je sterkte te wensen met je opa, Martine! Verdrietig altijd, zulke dingen