abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71628864
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef martine1984 het volgende:
DuchessX lief dat je het vraagt. Opa leeft nog, hij is een taaie... We moeten gewoon afwachten
Sterkte meiske.

Och _Bar_... Fijne bbq gewenst voor vanaaf
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef innepin het volgende:
Hmmm ik doe ook maar even een voor Bar... Zou het?

CTG was goed, afspraak voor vrijdag gemaakt voor inleiding. Maar eerst morgen nog naar de vk om te kijken of er nog gestript kan worden. We zullen zien. Het lijkt er idd op dat het vandaag niet gaat lukken Whehe.
Zo stom, helemaal overheen gelezen
Fijn dat alles goed was! Ben benieuwd hoe en of het strippen zal gaan en of het iets doet....!
#geen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:13:56 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71628992
ja daar is Bar echter zonder beeb
Rocka, begin jij nu ook al huupbenen te krijgen... ik voel trouwens een nieuwe topicreeks aankomen met al die creatieve vochtbenen...
Ow shit, ben nu alweer de rest vergeten omdat ik vergeten ben een nieuw venster te openen
Wel nog iets met mefke en haar VK, maar dat was alweer redelijk opgelost geloof ik

Even kleine toelichting:
mijn is dol op (model)treinen, vooral de rode van de SBB (=Zwitserland)
Gisteren waren we bij de VK en ze liet ons het hartje horen, waarop ik enthousiast riep: hoor je liefje, we krijgen een treintje en aan je baardharen te zien waarschijnlijk een rooie...
VK in een deuk , helemaal blij wat zal dat tegenvallen als het toch een baby blijkt te zijn

Maar nu hebben we wel hét antwoord op de vraag: en weten jullie al wat het wordt? Ja, een treintje

edit: martine, wat naar van je opa! Veel sterkte toegewenst!
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:14:07 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71628996
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel
Veel plezier op de BBQ!
.... met gevoel voor drama....
pi_71629020
Asy
#geen
pi_71629082
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Kersjes het volgende:
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel
Veel plezier op de BBQ!
nou nou Kers..das misschien ook een beetje een radicale afstraffing!

Martine, sterkte!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:21:09 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71629155
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik. Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
pi_71629256
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
--knip--
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
Wat we willen gaat naar alle waarschijnlijkheid nooit door de gemeente worden goedgekeurd voor een bouwvergunning, plus het levert extra ruimte op voor een ruimte waar we met die kleine erbij waarschijnlijk bijna niet zitten... of wel, laat maar, het geld kunnen we ook goed gebruiken voor baby-stuff

Oh Innepin, ik had ook helemaal over eht strip-plan gelezen, spannend hoor... het wordt gewoon morgen of overmorgen... maar dan ben je mama!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:43:45 #133
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71629668
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik. Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
ik wilde er serieus een topic voor openen.. Kreatief met kwalen #1

Oja lijnloos, ben verder kwijt wat je schreef maar --knip-- kun je hier in dit topic eeeeecht niet gebruiken hoor!

Ben (zoutloos) aan het koken! bbl!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71629748
Innepin, fijn dat je overmorgen gewoon mama kan zijn. Geeft wat zekerheid en belangrijker nog: geeft he schoonmoeder geen gelijk

Euhm, net alles bijgelezen, nu alweer vergeten...

Mefke, ik zag iets van jou over je vk. Niet leuk, wel fijn dat ze nog gebeld had...

ssserpente, in bad bevallen lijkt me al niks, maar nu je over een schepnet begint weet ik het zeker

Twinkly gefeliciteerd
Ymme jij ook met je ondertrouw.

Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.

LLM succes met de hitte, zeker morgen...

Vanmorgen naar de stad geweest en wat dingetjes voor de babykamer gekocht. Gisteren al bij de ikea matrasje etc gehaald. Morgen naar de babydump de kinderwagen bestellen we geven veel te veel geld uit als we vakantie hebben
Vandaag in de stad zaten er toch echt mensen naar mijn buik te staren! En gisteren vroeg iemand in de straat wanneer de kleine kwam. Dat was de eerste die het vroeg zonder dat ik had verteld dat ik zwanger was, Ofwel: mensen zien eindelijk een buik dat op een zwangere buik lijkt en niet op vet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:00:47 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71630091
Rocka, Knip kan niet!

Oh, en zoutloos schijnt niet uit te maken he, voor vocht vasthouden.
Ik heb juist voor het eerst sinds tijden wat zout bij de spaghetti gedaan vanwege het warme weer.
pi_71630217
knip brings back memories voor sommige mensen geloof ik

oeh ik ga vanavond wel ff voor het fok! gebeuren zitten heb k wat te doen

en idd Rocks, tegen mij is gezegd dat zoutloos eten bij vocht voor zwangeren vrouwen achterhaald is, dat zolang jij zelf al redelijk matig bent met zout en je de kant-en-klaar meuk even links laat liggen je verder echt niet echt zoutloos hoeft te koken enzo.
Het vocht vasthouden zou vooral door de combinatie hormonen + weer komen en weinig met je natrium huishouding van doen hebben.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71630342
Te grappig, door het lezen van alle posts werd ik al helemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor_Bar_ omdat ze misschien wel bezig was, kom ik vervolgens langs de post van _Bar_ die gewoon lekker een relaxed dagje heeft zonder i-net

Jeetje Rocka, dat is een indrukwekkende deuk vervelend dat vocht vasthouden hoor. Hopenlijk koelt het toch wel wat af de komende dagen.

Asy, heerlijk meis dat je het hartje weer hebt gehoord. En in verwachting van een trijntje. Hoef je daar in ieder geval niet meer over in te zitten. Scheelt ook een hoop kleertjes wassen

Incantrix, klinkt relaxed dat hotel! Misschien eens kijken of ze dat hier ook in de buurt hebben. Ben wel benieuwd wat de voordelen zijn tov thuis bevallen of poliklinisch. Toch eens kijken of ik er info over kan vinden.

Innepin, fijn dat alles in orde was vandaag. Wie weet helpt het strippen wel en blijft het inleiden je bespaard.
pi_71630471
Knip?
Wazige lui jullie
pi_71630596
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
Knip?
Wazige lui jullie
Ik voel 'm hoor
pi_71630924
Oeh Huup iemand die jaloers op mij is Hahaha da's weer es wat anders dan al dat medelijden Moet zeggen dat ik vandaag lekker gecocooned heb in huis ipv in m'n zwembad, maar het is idd wel heerlijk

Bar Lekker iedereen mee laten puffen en dan is er niks aan de hand

Incantrix, wel fijn, zo'n kraamhotel. klinkt heel relaxed!

Rocka ook al indeukbare benen

Asyniur krijgt een treintje

En verder weet k het niet meer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71630978
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:36:11 #142
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71631004
hahahaahhaha Lijnloos omg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 19:40:28 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71631105
Hahahahaa Lijnloos, ouwe tang
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:42:01 #144
863 Vicky
pi_71631147
nou lekker ben jij Lois.. pomp jij er nog een grapje in..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:47:36 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631285
Ik lig helemaal in een *scheur*...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:50:38 #146
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71631367
Whehehe, Lijnloos, té droog

Happy, het is het overwegen waard, maar het is denk ik wel een erg gevoelsmatige keuze. Ik ben erg bang voor de bevalling en wil ten alle tijde pijnbestrijdingsmogelijkheden tot mijn beschikking hebben, dus voor mij wordt het sowieso het ziekenhuis zoals ik er nu tegenaan kijk (nog buiten het feit dat ik het geen prettig idee vind te bevallen waar er ook katten rondlopen i.v.m. de hygiëne en graag de beschikking wil hebben over een prettige ruimte waar ik fijn kan douchen of -liever nog- badderen, en dat hebben we hier gewoon niet).

Daardoor is een kraamhotel een érg prettige optie, zoals de dame die ons rondleidde (één van de kraamverzorgsters daar) zei "wij zijn géén ziekenhuis en hebben dus heel bewust gekozen voor een huislijke sfeer en een huislijk uiterlijk.". Maar als er iets méér nodig is bij de bevalling is de medische hulp érg dichtbij: met een aparte lift die alleen bestemd is voor bevallingen ga je dan 3 verdiepingen lager naar de 'gewone' verloskamers, waar de gyn je dan verder begeleidt. Nadien kun je dan alsnog doorschuiven naar je kraamhotelkamer

En Rocka, jij ook al aan de deukjes!

Huup, interessant om te lezen waar dat vocht vandaan kwam, ik dacht eigenlijk dat het misschien te maken had met de warmte ofzo? Ik begin ondertussen ook wat vocht vast te houden in mijn benen en hoopte eigenlijk dat dat weer weg zou gaan als het kouder wordt, gezien het feit dat ik toch wel een hartje winter-mama ga worden Ik zie me in november nog niet voor me op mijn sandaaltjes omdat ik geen schoenen meer pas

Ow, en Innepin, jij krijgt nog een

En dat ik ben vergeten je sterkte te wensen met je opa, Martine! Verdrietig altijd, zulke dingen
3!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:55:11 #147
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_71631496
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig er IN, en niet uitgescheurd

Klinkt wel heerlijk Incantrix, zo'n kraamhotel! Lekker de zooi daar enzo, en toch minder klinisch dan in een ziekenhuis.
Typisch dat jij ook last van maagzuur hebt, lees ook altijd wel herkenbare dingen in jouw posts. Toch leuk dat samen zwangeren!

Oja moest erg lachen om Wupwup, dat je 96 pak Rennies al bijna op waren!

Rocka, jij ontwikkelt ook al lekkere deuken zeg, iew
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:57:52 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631587
Incantrix het is wel wat erger bij warm weer. Dat is bij veel mensen al zonder zwangerschap.
Ik zwol niet eens super-superveel op, maar ik liep op het laatst toch wel op mijn slippers hoor, eind december.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:03:23 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71631757
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
hahaha omg jullie zijn echt erg hoor

@incantrix mja dit is enkel wat mij is verteld hoor, maar vocht vasthouden heeft iets te maken met je aderen en het weer in staat zijn het vocht terug brengen ipv in je voeten achter te laten en uiteraard ook met nog veel meer dingen. Bij niet-zwangeren kan het zijn dat je door veel zout eten je nieren teveel belast enzo en daardoor extra vocht vasthoudt maar bij zwangeren schijnt het eerder zo te zijn dat het ligt aan de invloed van hormonen die in de zwangerschap worden aangemaakt, dat en de verandering binnen je aderstelsel, het extra bloed dat je lijf aanmaakt enzo.
Maar hoe dan ook is het met dit weer natuurlijk wel vragen om vochtproblemen volgens mij zitten zelfs een hoop niet-zwangeren nu in voetenbadjes enzo

oh poppejans, zo'n 96 pak rennies daar doe k ongeveer een week mee *burp*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:03:28 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71631759
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Aoraki het volgende:
--GROTE KNIP--
Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.
--GROTE KNIP--
Oh, het is een wedstrijd! Nu ga ik nog oefenen met kleien op mijn klompbenen!

Huup, weet je, ik had geen idee! Vond het al zo vreemd aangezien ik eigenijk altijd zoutloos kook. En mijn ouders gebruiken zelfs nog minder zout dan ik al doe!

Asyn, mijn zoon heeft de baby ook een aantal verward met 'Ik hoor een trein, mama!' Mannetjes...
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')