quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
Die speelt volgens mij het liefst centraal of rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.
Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Ja, daar zou ik echt voor gaan ja. Honda is denk ik wel iemand die ook gewoon in de eredivisie gaat scoren. Honda is niet de beste als het om het verdedigend werk gaat maar als je hem gewoon voorin zet is het ook niet echt van belang denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.
Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen![]()
3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt).
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.phpquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
PSV was ook 2e helft drama, ze liepen alleen maar in omdat wij nog slechter warenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
Ik denk ook dat ze gewoon mee gaan doen of zelfs kampioen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
Interessant. Overigens kan ik deze info nergens anders vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.php
Erg goed onderhandeld dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou dus in totaal 30 miljoen voor Huntelaar zijn. Nice.
echt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.![]()
Die jongen heeft er een half seizoen op zitten.
Net of ze daar ooit beleid hebben gevoerd. Ze hebben blijkbaar geld zat om alles weg te doen en een nieuw elftal te kopen. Deze gasten zijn erger dan Chelsea.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.![]()
Die jongen heeft er een half seizoen op zitten.
Hoe kom je bij Babel ineens ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
babel op links en sulejmani/suarez op rechts?
is dat niks?
hoewel ik babel heel erg slecht vind en absoluut geen topper is het miss best een optie.
kopen voor 8 miljoenquote:
Ik zie toch echt liever een jong talent of een ervaren goalgetter als we dan toch een aanvallende voetballer moeten halen.quote:
Inderdaad, dat is niks. Jol wil rendement, dus Babel is GEEN optie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
is dat niks?
Op de eerste ring zat je veilig, op de tweede juist niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Babel was veel dreiging en weinig rendement.
En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Babel was veel dreiging en weinig rendement.
Waarschijnlijk via YouTube gescout door L'pool.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |