abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71632999
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
Sarcasme neem ik aan. Ajax heeft op practisch elke positie een betere speler dan PSV.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71633049
Honda heeft bij VVV ook wel eens rechts op het middenveld gespeeld. Maar op dit moment ziet het er naar uit dat Jol het Oranje-systeem gaat spelen. Naar aanleiding van het AT overigens. Daar speelde ie nog met 1 man voor de verdediging en zondag al met 2. Begrijpelijk. Zou wel mooi zijn als die zwakte nog even weg kan worden gespeeld met een nieuwe rots achterin.
pi_71633104
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.

Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Die speelt volgens mij het liefst centraal of rechts op het middenveld.
pi_71633136
Het heeft er alle schijn van dat de deal om Huntelaar vandaag of morgen rond is. Die 7 miljoen kan dus binnenkort bijgeschreven worden. Ik ben erg benieuwd wie ze daar voor gaan halen. Er zijn namelijk weinig geruchten over mogelijke defensieve of aanvallende versterkingen.
pi_71633184
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.

Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Ja, daar zou ik echt voor gaan ja. Honda is denk ik wel iemand die ook gewoon in de eredivisie gaat scoren. Honda is niet de beste als het om het verdedigend werk gaat maar als je hem gewoon voorin zet is het ook niet echt van belang denk ik.

We zullen wel zien, denk dat Ajax nog wel bezig is met een aantal transfers achter de schermen.
pi_71633203
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen

3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt ).
pi_71633220
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71633256
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen

3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt ).
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
pi_71633284
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.php
pi_71633301
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
PSV was ook 2e helft drama, ze liepen alleen maar in omdat wij nog slechter waren
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71633328
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Ik denk ook dat ze gewoon mee gaan doen of zelfs kampioen worden.
pi_71633462
quote:
Interessant. Overigens kan ik deze info nergens anders vinden.
pi_71633582
10 miljoen pegels is wel een hoop
pi_71633960
Dat zou dus in totaal 30 miljoen voor Huntelaar zijn. Nice.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71633999
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Berg:
[..]
Is dit niet gewoon de uitspraak uit de VI van vorig jaar in maart? Lijkt er verdacht veel op.
pi_71635137
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou dus in totaal 30 miljoen voor Huntelaar zijn. Nice.
Erg goed onderhandeld dus
pi_71635380
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.

Die jongen heeft er een half seizoen op zitten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:09:13 #258
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71635408
babel op links en sulejmani/suarez op rechts?

is dat niks?

hoewel ik babel heel erg slecht vind en absoluut geen topper is het miss best een optie.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:09:38 #259
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71635417
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.

echt?
pi_71635447
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:

Net of ze daar ooit beleid hebben gevoerd. Ze hebben blijkbaar geld zat om alles weg te doen en een nieuw elftal te kopen. Deze gasten zijn erger dan Chelsea.
pi_71635526
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
babel op links en sulejmani/suarez op rechts?

is dat niks?

hoewel ik babel heel erg slecht vind en absoluut geen topper is het miss best een optie.
Hoe kom je bij Babel ineens ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:15:18 #263
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71635587
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Hoe kom je bij Babel ineens ?
kopen voor 8 miljoen
pi_71635588
Babel.

'Rio' heb ik nog nooit gemist en die hoeft ook absoluut niet terug te komen. Matige voetballer.

Dat je daar nog 17 miljoen aan hebt verdiend is werkelijk een wonder.
pi_71635663
Babel was veel dreiging en weinig rendement.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71635684
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

kopen voor 8 miljoen
Ik zie toch echt liever een jong talent of een ervaren goalgetter als we dan toch een aanvallende voetballer moeten halen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71635866
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
is dat niks?
Inderdaad, dat is niks. Jol wil rendement, dus Babel is GEEN optie.

Afgelopen zondag was dit het:

Stekelenburg
V/d Wiel - Wielaert - Alderweireld - Vertonghen
Enoh - De Zeeuw
Rommedahl - Suarez - Emanuelson
Sulejmani

Maak er dit maar van:

Stekelenburg
V/d Wiel - Wielaert - Alderweireld - Atouba
De Zeeuw - Vertonghen
Honda - Aissati - Sulejmani
Suarez

Let's kick some ass .
pi_71635879
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Op de eerste ring zat je veilig, op de tweede juist niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71635900
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.
pi_71635930
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.
Waarschijnlijk via YouTube gescout door L'pool.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')