abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71629277
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zal niet veel uitmaken. Ik geloof niet dat je dan Sneijder en Huntelaar voor 60 miljoen per speler had verkocht. Tenzij je de CL-finale gewonnen had, maar zelfs dan.
Maar een Vermaelen, echt geen super topverdediger...of Maduro, Babel...Heitinga, de Mul...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:27:42 #202
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71629304
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja dat is toch wat ik bedoel?
Zeg dat dan, je zegt nu dat die uitspraak van 2 seizoenen terug nu nog steeds geldig is, terwijl de situatie compleet verandert is
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:28:42 #203
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71629323
Vertonghen: 'Ik merk wel welke plannen Jol met me heeft'

05/08/2009 18:25

Ajax kende een prima seizoenstart door de traditionele moeilijke uitwedstrijd tegen FC Groningen met 2-0 te winnen. Jan Vertonghen ziet progressie in zijn team.

'Er is meer degelijkheid in de ploeg gekomen. Zonder dat het ten koste is gegaan van onze aanvallende kracht', analyseert de 22-jarige Belgische verdediger in de nieuwe Voetbal International. 'Degelijkheid is belangrijk. Vorig seizoen ging alles bij Ajax met 180 kilometer per uur. Het spel golfde constant op en neer, dat was vaak lastig voetballen.'

De dertienvoudig Rode Duivel speelde tegen FC Groningen als linksback. 'Thimothée Atouba was nog niet wedstrijdfit, ik weet niet wat er gaat gebeuren als hij ingezet gaan worden. Het maakt me niet zoveel uit op welke positie ik speel, als ik maar zo lang mogelijk fit blijf en zo veel mogelijk wedstrijden kan spelen. Ik heb in de voorbereiding ook centraal achterin gespeeld en op het middenveld kan natuurlijk ook nog. Ik zal wel merken welke plannen de nieuwe trainer met me heeft.'

VI.nl
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:40:59 #204
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71629603
Zou Pantelic niks voor Ajax zijn? Zit bij Hertha en kan als ik me niet vergis transfervrij weg.
Het is een gast met ervaring (31) is 1,83 en heeft bij Hertha in 109 wedstrijden 44 x gescored.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_71629874
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
De landskampioen niet als een stap hogerop zien en Ajax wel. Zeg dan direct dat het je om het geld gaat.
Vraag het aan De Zeeuw
pi_71630110
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar een Vermaelen, echt geen super topverdediger...of Maduro, Babel...Heitinga, de Mul...
Ja, jullie hebben netjes het maximum (of eigenlijk daarboven nog) voor jullie spelers gevangen, ongeacht de prestaties van de club. Zal wel joods handelsgevoel zijn.
-
pi_71630124
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vraag het aan De Zeeuw
De Zeeuw was toch al z'n hele leven Ajax-supporter?
-
pi_71630216
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bij Ajax ben je er ook gewoon altijd zeker van dat je mee doet om de prijzen. Bij Az is dat geen zekerheid , kijk vorig jaar. En al helemaal niet als de nieuwe trainer Ronald Koeman heet.
pi_71630279
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat kan best maar die ziet Ajax blijkbaar ook als een stap hoger.
pi_71630368
Mooi filmpje over Toby en Donald op eredivisielive.nl.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:15:58 #211
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71630454
Ook al zijn we al een paar jaar geen kampioen geworden
Ook al spelen we al een paar jaar geen CL

Heel de wereld denkt bij Nederlands voetbal aan 1 club: Ajax

Denk je nou echt dat ze in India psv of az kennen?
pi_71630747
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook al zijn we al een paar jaar geen kampioen geworden
Ook al spelen we al een paar jaar geen CL

Heel de wereld denkt bij Nederlands voetbal aan 1 club: Ajax

Denk je nou echt dat ze in India psv of az kennen?
Als er 1 Chinees bij PSV of AZ speelt weet niemand meer in China wie Ajax is hoor.
-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:29:06 #213
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71630807
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat kan best maar die ziet Ajax blijkbaar ook als een stap hoger.
No shit, hij verdiende een paar ton bij AZ.
pi_71630878
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

No shit, hij verdiende een paar ton bij AZ.
hoeveel ongeveer?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:41:02 #215
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71631118
quote:
Klaas-Jan Huntelaar is de nieuwe voorhoedespeler van AC Milan. Volgens Corriere dello Sport wordt de aanvaller voor vijftien miljoen euro overgenomen van Real Madrid, dat Huntelaar graag kwijt wilde.

Huntelaar die een half jaar het witte tenue van Real Madrid heeft mogen dragen lijkt dus op weg naar Milaan en niet naar Amsterdam. Ook Ajax zou nog steeds interesse hebben in een eventuele terugkeer van de spits. Of Klaas-Jan daadwerkelijk vertrekt naar Milaan moet nog worden afgewacht. Silvio Berlusconi, eigenaar van AC Milan, liet woensdag op het trainingscomplex van de Italiaanse topclub al weten dat zijn club een topspits zou halen. Naast Huntelaar werd de club eerder al in verband gebracht met Luis Fabiano (Sevilla) en Claudio Pizarro (Chelsea).

Voorzitter Silvio Berlusconi is bereid de knip te trekken om de door nieuwe trainer Leonardo zo gewenste extra spits aan te trekken. 'Adriano Galliani (vice-president, red.) krijgt de beschikking over het geld dat nodig is om een spits te halen. We kennen de namen die onze trainer graag heeft. AC Milan heeft al legio aanvallers van topniveau, maar Leonardo denkt niet dat we het met deze groep volhouden als we twee keer in de week spelen'. AC Milan deed eerder al een poging om Luis Fabiano te strikken maar in Sevilla vond men de geboden miljoenen niet marktconform. De club heeft een eerste optie op Huntelaar, terwijl Pizzaro komend seizoen bij Chelsea weinig aan spelen lijkt toe te komen.

Ook Vfb Stuttgart heeft pogingen gedaan om Huntelaar te contracteren en leken dichtbij een overeenkomst. Die transfer zou op het laatste moment niet door zijn gegaan doordat Huntelaar met te grote salariseisen op tafel kwam. Dat probleem lijkt zich bij de club van Berlusconi niet voor te doen, maar of Huntelaar in Milaan wel verzekerd is van een basisplaats is ook niet gegarandeerd en zal zeker meewegen in de beslissing van de spits. De transfer naar Milaan is nog niet bevestigd door Real Madrid, maar mocht de overgang toch plaats vinden dan is AC Milan de zevende club voor de Dremptenaar. Huntelaar begon zijn carriere bij psv en speelde vervolgens voor De Graafschap, AGOVV, SC Heerenveen, Ajax en Real Madrid.

Met een transfersom van 15 miljoen euro blijkt maar weer eens dat het elitekorps uit Madrid de euro's met emmers vol over de balk kan gooien. Zeven miljoen euro zal naar Ajax gaan en een simpel rekensommetje laat blijken dat The Hunt dus acht miljoen oplevert voor de Madrilenen, die een half jaar geleden nog 27 miljoen heeft gekost. Dat Rik van den Boog redelijk kan onderhandelen is inmiddels bekend. Zal Ajax kiezen voor de zeven miljoen op de bank of legt het er acht bij met een trefzekere spits. Waarschijnlijk kiest men voor het eerste maar ook wij verbazen ons nog elke dag in deze met miljoenen euro's verpeste voetbalwereld. Zoals Marco van Basten het verwoorde bij het afscheid in de Arena van Klaas-Jan, 'Klaas de deur staat voor jou altijd op een kier', willen wij hierop zeggen, Klaas we hebben de deur er alvast maar uitgehaald!

Bron: Voetbalprimeur.nl
Helemaal goed, gefeliciteerd KJH!

Levert ons nog eens 7 miljoen ook op !
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:43:19 #216
123545 DatMeenJeNiet
pi_71631180
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

hoeveel ongeveer?
Is lastig in te schatten, maar zijn laatste verlenging dateert van zomer '07. Dus ik denk dat hij rond de 6/7/8 ton zat, Dirk is immers allesbehalve gul, en nu bij Ajax verdient ie waarschijnlijk wel het dubbele. Dat zal ook wel mee hebben gespeeld, denk je niet?
pi_71631260
Ik zou ook niet weten waarom Berg van FC Groningen nou naar AZ ou moeten gaan. Afgezien van het feit dat ze 6 CL wedstrijdjes gaan spelen aankomen seizoen is in zijn ogen niet echt een sportieve verbetering. En AZ vergelijken met Ajax.
Ajax is een topclub en AZ hoogstens een subtopper die vorig jaar kampioen is geworden bij gebrek aan beter. Draaien Ajax en PSV gewoon zoals het hoort worden Twente en AZ nooit 1 en 2.
Ik heb overigens helemaal niets met Ajax maar feiten blijven soms helaas feiten...
pi_71631283
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Levert ons nog eens 7 miljoen ook op !
Vroem vroem!
pi_71631292
Welkom, 7 miljoen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71631334
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:40 schreef MassimO het volgende:
Zou Pantelic niks voor Ajax zijn? Zit bij Hertha en kan als ik me niet vergis transfervrij weg.
Het is een gast met ervaring (31) is 1,83 en heeft bij Hertha in 109 wedstrijden 44 x gescored.
verwacht je nou dat iemand zegt '' Ja we gaan em nu halen''
pi_71631391
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Berg:
[..]
AZ .
Gemaakte kutclub met de centen van ome Dirk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71631548
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vroem vroem!
[ afbeelding ]
pi_71631553
Geloof er nog niets van dat het al zeker is dat Huntelaar naar Milan gaat. Zo'n berichten heb ik deze periode al 10 keer voorbij zien komen ofzo.

Gisteren overigens naar Twente gekeken, maar man, wat zit daar veel voetbal in de ploeg zeg. Weinig houten klazen. Gelukkig zijn wij er ook op vooruit gegaan met de verkoop van Vermaelen, maar moet nog beter. Zie Honda dan ook nog graag komen hoor. 4 miljoen + een jaar De Jong en Anita huren ofzo.
pi_71631592
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

AZ .
Gemaakte kutclub met de centen van ome Dirk.
Maar wel een gemaakte kutclub in de CL. (Even als speler zijnde redeneren).
-
pi_71631664
quote:
Jol is de juiste man op de juiste plaats. Mijn kampioen? PSV
Door WILFRED GENEE
Met de opmerking dat er geen speler in de eredivisie meer waard is dan acht miljoen euro, gooide Martin Jol de deur achter de pas vertrokken Marco van Basten nog even keihard dicht.

Jol refereerde daarbij aan Eljero Elia, maar zei impliciet dat de 16,2 miljoen euro van vorig jaar voor Miralem Sulejmani absoluut ridicuul was. Een gedachte die bijna bij iedereen leeft binnen Ajax, maar vorig jaar natuurlijk nooit hardop werd uitgesproken, want San Marco was net op zijn troon gehesen. Aan Jol nu om orde op zaken te stellen.

Dat beeld versterkte hij een week later door de fitheid van de Serviër ter discussie te stellen. Bij het EK-onder 21 was de trainer geschrokken van de fysieke gesteldheid van de duurste aankoop uit de historie van Ajax. Sulejmani zal dit jaar moeten knokken voor zijn plaats, bleek uit de woorden van de oefenmeester: ,,Als Marvin Zeegelaar, die heel wat minder heeft gekost, beter is, dan speelt hij vaker dan Sulejmani.’’ Vooral dat tussenzinnetje. Dodelijk. Zoals ook de opmerking ‘Vorig jaar was hij ook niet volledig in conditie’ vilein werd afgerond met de opmerking ‘heb ik begrepen’. Alsof-ie het niet gezien zou hebben. Dat is schier onmogelijk, want Jol ziet alles.

In het jaar dat hij bij Canal Plus als analyticus werkzaam was, heb ik van dichtbij mogen aanschouwen hoe Jol dag en nacht met voetbal bezig is. Een absolute liefhebber en kenner. Daarnaast is hij de man van de metamorfose. Naast Hans Kraay sr. heb ik nog nooit iemand van dichtbij meegemaakt die zo’n verandering doormaakt achter en voor de camera’s als Martin Jol. In de kantine konden bepaalde voetballers en trainers er helemaal niets van, eenmaal in de studio waren het stuk voor stuk toppers.

Aanvankelijk had ik de neiging daar in het programma wat van zeggen, maar mijn leermeester Kees Jansma bezwoer me dat nimmer te doen. Als presentator van Studio Sport had hij het ooit meegemaakt hoe bondsvoorzitter Eric Vilé hem op weg naar de studio had verteld hoe ontevreden de KNVB was over bondscoach Kees Rijvers. Ontslag was aanstaande. In de uitzending stak hij vervolgens de loftrompet af over Rijvers. Toen een verbaasde Jansma refereerde aan hun eerdere gesprek, wist Vilé absoluut niet waar de presentator het over had. Daarop ontstak Jansma in woede met de opmerking: ,,Ik ben toch niet gek!’’ Vilé bleef echter ijzig kalm en herhaalde tot drie keer: ,,Ik heb geen flauw idee waar u het over heeft, mijnheer Jansma, wij zijn uitermate tevreden over de heer Rijvers.’’

Deze les weerhield me er telkens van om Jol op zijn opmerkingen aan te spreken. In beeld weet de sluwe oefenmeester namelijk exact wat hij wel en niet kwijt wil. Dat hij niet meer op zijn uitspraak over maximaal acht miljoen voor een speler uit de eredivisie wil terugkomen, heeft niets te maken met een eerdere slip of the tongue. De boodschap was duidelijk. Einde verhaal.

Martin Jol weet precies waar hij mee bezig is. Bovendien heeft hij het overgrote deel van het journaille in zijn zak. Een schouderklop hier, een ‘Hé pik!’ daar, Jol raakt bijna altijd de juiste snaar. Van hem zal je ook niet horen dat hij nog veel moet leren. Laat staan dat hij schreeuwend het veld in loopt of vertwijfeld tegen een vierde official roept: ,,Dit is een heel belangrijke wedstrijd voor ons hoor!’’ Jol is de juiste man op de juiste plaats.

Brengt ons bij mijn kampioen voor dit jaar: PSV. Net iets meer routine.
pi_71631680
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar wel een gemaakte kutclub in de CL. (Even als speler zijnde redeneren).
Ach, dat is allemaal tijdelijk bij AZ, zie seizoen daarvoor.
Als het even wat minder gaat zijn de helft van die supporters daar weer weg en gaan ze weer naar Ajax.

Clubs al Twente bijvoorbeeld hebben echt veel meer potentie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71631853
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Nashje het volgende:
Geloof er nog niets van dat het al zeker is dat Huntelaar naar Milan gaat. Zo'n berichten heb ik deze periode al 10 keer voorbij zien komen ofzo.

Gisteren overigens naar Twente gekeken, maar man, wat zit daar veel voetbal in de ploeg zeg. Weinig houten klazen. Gelukkig zijn wij er ook op vooruit gegaan met de verkoop van Vermaelen, maar moet nog beter. Zie Honda dan ook nog graag komen hoor. 4 miljoen + een jaar De Jong en Anita huren ofzo.
Zie Twente daarom ook als de grootste concurrentie voor de titel. Wordt nog moeilijk maar Ajax gaat "gelukkig" nog aankopen doen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:10:22 #228
123545 DatMeenJeNiet
pi_71631968
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Zie Twente daarom ook als de grootste concurrentie voor de titel. Wordt nog moeilijk maar Ajax gaat "gelukkig" nog aankopen doen.
Twente is er voorin enorm op teruggegaan hoor, daarom verknallen ze het gisteren ook. Voorlopig althans, als Parker en Ruiz eenmaal ingespeeld zijn staat er wel een hele aardige voorhoede. Maar dat kan dan allang te laat zijn. Tenzij PSV ineens het licht ziet, zie ik Ajax makkelijk kampioen worden.
pi_71632044
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Nashje het volgende:
Mooi filmpje over Toby en Donald op eredivisielive.nl.
Deze dus:

pi_71632118
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Dat denk ik ook serieus ja.

Is hier al besproken dat Jol de doelpuntenmachine van Ajax aan de matige kant vindt? Ik denk dat er met de interesse in Klaas-Jan wel is aangegeven dat er nog minimaal een spits bij gaat komen. Toch vreemd dat ze Berg hebben laten lopen.
pi_71632239
Die Donald komt echt over als een koning altijd in die filmpjes!
pi_71632479
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is hier al besproken dat Jol de doelpuntenmachine van Ajax aan de matige kant vindt? Ik denk dat er met de interesse in Klaas-Jan wel is aangegeven dat er nog minimaal een spits bij gaat komen. Toch vreemd dat ze Berg hebben laten lopen.
PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
pi_71632518
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
Ik niet
pi_71632573
Ik ook niet. Als je Ajax de afgelopen jaren goed had neergezet hadden we de triple gewonnen, maar zo simpel is het niet. Daarnaast vind ik de kwaliteit bij psv nog erg matig. Engelaar is geen voetballer, Simons zit niet lekker in z'n vel na wat onenigheid met Rutten, Ooijer is uitgerangeerd.
pi_71632615
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is hier gister al over gesproken. Jol vind dat allemaal middenvelders een te laag rendement hebben. Verder moet hij altijd Suarez en Mickey opstellen omdat er anders niemand kan scoren. Daarom komt er nog een buitenspeler & CV bij, teminste dat zei Jol laatst.
pi_71632637
Huntelaar is nog niet naar Milan. El Pais meldt dat de clubs in onderhandeling zijn, maar zij zelf ontkennen dat er al een akkoord is bereikt. Ik zie hem er uiteindelijk wel naar toe gaan, maar waarschijnlijk zal het nog wel even duren. Door de 7 miljoen die wij krijgen zal Madrid zich minder flexibel opstellen dan normaal gesproken.
pi_71632668
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Is hier gister al over gesproken. Jol vind dat allemaal middenvelders een te laag rendement hebben. Verder moet hij altijd Suarez en Mickey opstellen omdat er anders niemand kan scoren. Daarom komt er nog een buitenspeler & CV bij, teminste dat zei Jol laatst.
Dat is een logische verklaring. Omdat de middenvelders niet scoren haal je een CV en vleugelspits. Uiteraard begrijp ik wel dat die posities niet overbezet zijn, maar ik zie toch liever Honda of R. Elm komen dan een vleugelspits. En Cvitanich? Ik hoop niet dat hij nu afgeschreven is...
pi_71632799
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.

Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
pi_71632934
Ik zou het liefst iemand voor de rechtsbuiten-/rechtermiddenveldpositie willen zien. We kunnen daar toch niet het hele seizoen met Rommedahl en Kennedy gaan spelen? Er zijn nog wel andere opties, maar niemand die het veld ook echt breed kan houden.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:51:13 #240
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71632982
Kwaliteit bij PSV? Engelaar moet zich nog maar bewijzen na zn gefaalde jaar in Duitsland. Dzudszack (?) is wisselvallig als de pest, net als Amrabat. Toivonen heeft nog niet laten zien waarom hij beter is dan de matige spitsen Koevermans en Lazovich. Kromkamp speelt als vanouds, Simons staat constant lucht te dekken. De keeper werd vorig jaar nog uitgejouwd door het eigen publiek omdat het een grabbelaar was.

Neuh. Ze zullen vast meevechten voor de plekken bovenin, maar ik vind de ploeg echt niet overstromen van kwaliteit.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71632999
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sarcasme neem ik aan. Ajax heeft op practisch elke positie een betere speler dan PSV.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71633049
Honda heeft bij VVV ook wel eens rechts op het middenveld gespeeld. Maar op dit moment ziet het er naar uit dat Jol het Oranje-systeem gaat spelen. Naar aanleiding van het AT overigens. Daar speelde ie nog met 1 man voor de verdediging en zondag al met 2. Begrijpelijk. Zou wel mooi zijn als die zwakte nog even weg kan worden gespeeld met een nieuwe rots achterin.
pi_71633104
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.

Die speelt volgens mij het liefst centraal of rechts op het middenveld.
pi_71633136
Het heeft er alle schijn van dat de deal om Huntelaar vandaag of morgen rond is. Die 7 miljoen kan dus binnenkort bijgeschreven worden. Ik ben erg benieuwd wie ze daar voor gaan halen. Er zijn namelijk weinig geruchten over mogelijke defensieve of aanvallende versterkingen.
pi_71633184
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:

Ja, daar zou ik echt voor gaan ja. Honda is denk ik wel iemand die ook gewoon in de eredivisie gaat scoren. Honda is niet de beste als het om het verdedigend werk gaat maar als je hem gewoon voorin zet is het ook niet echt van belang denk ik.

We zullen wel zien, denk dat Ajax nog wel bezig is met een aantal transfers achter de schermen.
pi_71633203
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen

3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt ).
pi_71633220
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71633256
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen

3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt ).
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
pi_71633284
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.php
pi_71633301
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
PSV was ook 2e helft drama, ze liepen alleen maar in omdat wij nog slechter waren
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')