abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71628579
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef Nashje het volgende:
Ritmo is gewoon een beetje jaloers, laat 'm toch gewoon.
Niets jaloers, Berg zegt dat AZ sportief gezien niet beter is dan Groningen, maar Ajax wel. En dat slaat nergens op.
-
pi_71628589
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik snap het goed maar hij praat onzin. Er is al jaren geen reden meer om Ajax als de absolute sportieve top te zien als speler. Misschien over de afgelopen 100 jaar ja, maar daar heeft een speler van nu niets aan, die wil na 2 jaar weg. Om het geld ofzo is het begrijpelijk dat je voor Ajax kiest, en misschien idd ook wel om de naam. Maar in sportief opzicht? Nee.
In Nederland kent Ajax zn gelijke niet. Elke voetballer ziet Ajax als het hoogste.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71628608
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef navigator het volgende:

[..]

In Nederland kent Ajax zn gelijke niet. Elke voetballer ziet Ajax als het hoogste.
Ja, als betaler van het hoogste salaris.
-
pi_71628613
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zou je ook kunnen zien als: AZ is voor spelers aantrekkelijker om te blijven.
Als een europese topclub interesse had getoond waren ze alle drie weg hoor, in ieder geval Dembele en El-Hamdoui.
Hetzelfde nu met Affelay, mocht Arsenal echt concreet worden dan pakt hij vandaag nog zijn koffers.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:59:17 #180
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71628622
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
De landskampioen niet als een stap hogerop zien en Ajax wel. Zeg dan direct dat het je om het geld gaat.

Heerlijk die afgunst
Ik ben inmiddels overleden
pi_71628680
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Heerlijk die afgunst
Heerlijk hoe jullie elk piepklein 'kritiekpuntje' (dat was dit niet eens) afdoen als afgunst en jaloezie. Ga nou eens in op wat ik zeg. AZ is sportief gezien sowieso een vooruitgang op Groningen, Ajax ook. Maar ga dan niet zeggen dat Ajax het wel is en AZ niet.
-
pi_71628710
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Als een europese topclub interesse had getoond waren ze alle drie weg hoor, in ieder geval Dembele en El-Hamdoui.
Hetzelfde nu met Affelay, mocht Arsenal echt concreet worden dan pakt hij vandaag nog zijn koffers.
Wat een onzin, alsof scouts alleen bij Ajax zitten?
-
pi_71628733
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Heerlijk hoe jullie elk piepklein 'kritiekpuntje' (dat was dit niet eens) afdoen als afgunst en jaloezie. Ga nou eens in op wat ik zeg. AZ is sportief gezien sowieso een vooruitgang op Groningen, Ajax ook. Maar ga dan niet zeggen dat Ajax het wel is en AZ niet.
Dat was AZ gezien vorig seizoen wel, het seizoen daarvoor zeker weer niet. AZ zal echt een stuk meer moeten laten zien de komende jaren om dezelfde status te krijgen als Ajax.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71628766
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof scouts alleen bij Ajax zitten?
Het is de laatste tig jaar toch wel gebleken dat als je bij Ajax speelt dat je je veel sneller in de kijker speelt bij een europese topclub dan bij welke andere Nederlandse club dan ook.
Affelay is hier gewoon een prima voorbeeld van, wat moet hij nog laten zien voordat er uberhaubt interesse komt van een topclub. PSV is ook echt niet een club om de absolute hoofdprijs te vragen voor hun spelers.
pi_71628814
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat was AZ gezien vorig seizoen wel, het seizoen daarvoor zeker weer niet. AZ zal echt een stuk meer moeten laten zien de komende jaren om dezelfde status te krijgen als Ajax.
Mwoah zo denken spelers niet. Die maken gewoon een inschatting over de komende 2 a 3 jaar, en aangezien AZ CL speelt en vrijwel heel z'n elftal bij elkaar heeft gehouden tot nu toe zie ik niet in waarom Ajax direct veel aantrekkelijker zou zijn. Maar als AZ dit seizoen geen 1e of 2e wordt zijn ze de status wel grotendeels kwijt idd, dat ben ik het met je eens.
-
pi_71628865
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het is de laatste tig jaar toch wel gebleken dat als je bij Ajax speelt dat je je veel sneller in de kijker speelt bij een europese topclub dan bij welke andere Nederlandse club dan ook.
Affelay is hier gewoon een prima voorbeeld van, wat moet hij nog laten zien voordat er uberhaubt interesse komt van een topclub. PSV is ook echt niet een club om de absolute hoofdprijs te vragen voor hun spelers.
Veel meer spelers van PSV hebben dat probleem gehad natuurlijk. Zie bijv. Bommel. Die riep wel 3 jaar dat 'ie klaar was voor een stap hogerop.

Er moeten alleen niet te veel spelers die bij Ajax wegkomen mislukken, dan houdt het een keer op.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:08:58 #187
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71628870
Dat Ajax nog altijd een grote naam is, is leuk. Maar hoe lang kun je blijven teren op roem uit de vorige eeuw? Al 5 seizoenen geen landskampioen.

Leuk dat een Berg positief praat over Ajax, maar het is niet gelukt om hem te contracteren. We hadden hem eerder moeten benaderen? In plaats van Cvitanich te contracteren? Sulejmani en Cvitanich, ik heb er geen vertrouwen in. Verdedigers en verdedigende middenvelders, díe hadden we toen al moeten kopen.
quote:

[..]

Ik zou wensen dat onze toppers minder populair waren. Met Heitinga, Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar nog in de ploeg zouden we meer individuele kwaliteit hebben. Ook al is van dit viertal slechts 1 een verdediger. Aanvallend kunnen ze meer dan de spelers die we nu hebben.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71628879
quote:

[..]

Wat dacht je van Suarez? Die heeft ook nog niet veel aanbiedingen gehad van topclubs.
-
pi_71628900
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Veel meer spelers van PSV hebben dat probleem gehad natuurlijk. Zie bijv. Bommel. Die riep wel 3 jaar dat 'ie klaar was voor een stap hogerop.

Er moeten alleen niet te veel spelers die bij Ajax wegkomen mislukken, dan houdt het een keer op.
Je gaat me niet wijsmaken dat alle scouts in Amsterdam zitten terwijl Eindhoven jarenlang presteert in de CL en zelfs een keer bijna de finale haalt. Ajax had gewoon een aantal goede spelers die ook wel die transfer hadden gemaakt als ze bij een andere club speelden, maar als team waren ze waardeloos. Bij PSV was het team echter geweldig.
-
pi_71628915
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah zo denken spelers niet. Die maken gewoon een inschatting over de komende 2 a 3 jaar, en aangezien AZ CL speelt en vrijwel heel z'n elftal bij elkaar heeft gehouden tot nu toe zie ik niet in waarom Ajax direct veel aantrekkelijker zou zijn. Maar als AZ dit seizoen geen 1e of 2e wordt zijn ze de status wel grotendeels kwijt idd, dat ben ik het met je eens.
Volgens mij zie ik net staan dat Berg zo juist wel denkt.
pi_71628930
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat dacht je van Suarez? Die heeft ook nog niet veel aanbiedingen gehad van topclubs.
Vreemde vergelijking omdat:

Afellay al langer op "top"niveau speelt.
Afellay een Europees paspoort heeft en Suarez niet
Afellay op dit moment goedkoper te halen is dan Suarez door middel van zijn contractduur.
pi_71628964
Dan is Berg een mongool of verkeerd geciteerd want hij zegt is feitelijk gewoon onjuist (dat over die sportieve stap hogerop).

Sterker nog, door de rechter is officieel bepaald dat zelfs Groningen sportief gezien niets minder dan Ajax is.
-
pi_71628971
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je gaat me niet wijsmaken dat alle scouts in Amsterdam zitten terwijl Eindhoven jarenlang presteert in de CL en zelfs een keer bijna de finale haalt. Ajax had gewoon een aantal goede spelers die ook wel die transfer hadden gemaakt als ze bij een andere club speelden, maar als team waren ze waardeloos. Bij PSV was het team echter geweldig.
Nee, ik sta er zelf ook van te kijken af en toe. Hoe kut het ook gaat bij Ajax, elk seizoen gaan er wel spelers naar topclubs toe. Moet er niet aan denken hoe het zal gaan als het weer eens een keertje goed draait.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71628977
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zegt wie?
pi_71629006
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Vreemde vergelijking omdat:

Afellay al langer op "top"niveau speelt.
Afellay een Europees paspoort heeft en Suarez niet
Afellay op dit moment goedkoper te halen is dan Suarez door middel van zijn contractduur.
Affelay is gewoon lichtelijk overschat naar mijn mening. Die had ook nog wel bij Ajax gezeten.
-
pi_71629053
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, ik sta er zelf ook van te kijken af en toe. Hoe kut het ook gaat bij Ajax, elk seizoen gaan er wel spelers naar topclubs toe. Moet er niet aan denken hoe het zal gaan als het weer eens een keertje goed draait.
Zal niet veel uitmaken. Ik geloof niet dat je dan Sneijder en Huntelaar voor 60 miljoen per speler had verkocht. Tenzij je de CL-finale gewonnen had, maar zelfs dan.
-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:17:42 #197
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71629073
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
Dan is Berg een mongool of verkeerd geciteerd want hij zegt is feitelijk gewoon onjuist (dat over die sportieve stap hogerop).

Sterker nog, door de rechter is officieel bepaald dat zelfs Groningen sportief gezien niets minder dan Ajax is.
In het seizoen waarin zowel Ajax als FC Groningen UEFA cup speelden. Dit seizoen ligt dat compleet anders. AZ zal door een rechter waarschijnlijk als een sportieve vooruitgang gezien worden, omdat ze Champions League spelen, terwijl Ajax Europa League speelt (Mocht er ooit een Ajax-AZ transfer komen via een arbitragezaak)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71629098
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:17 schreef Luco het volgende:

[..]

In het seizoen waarin zowel Ajax als FC Groningen UEFA cup speelden. Dit seizoen ligt dat compleet anders. AZ zal door een rechter waarschijnlijk als een sportieve vooruitgang gezien worden, omdat ze Champions League spelen, terwijl Ajax Europa League speelt (Mocht er ooit een Ajax-AZ transfer komen via een arbitragezaak)
Ja dat is toch wat ik bedoel?
-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:20:22 #199
51286 w00h00
Digital man!
pi_71629139
Het daadwerkelijke verschil tussen de clubs staat niet op papier.

Ajax is Ajax.
pi_71629229
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef w00h00 het volgende:
Het daadwerkelijke verschil tussen de clubs staat niet op papier.

Ajax is Ajax.
Dat dus. Einde discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')