Bij een Huntelaar of Vd Vaart kan ik het me best voorstellen. Dan is het wel voor 1 jaar om in beeld te blijven voor het WK, en daarna snel weer naar het buitenland.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef BoNi het volgende:
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit soort berichten.
Eén of twee ervaren oud-spelers zouden super zijn, maar dan moeten ze wel echt iets toevoegen. Het 'scenario Rijkaard' is geweldig, maar er zijn meer voorbeelden te noemen waarbij het toch een minder groot succes werd.
De kans dat er in het huidige voetbal een speler terugkomt en echt gaat inleveren op zijn salaris en die in staat is om nog écht op het hoogste niveau te spelen is heel erg klein en ik ben bang dat we dan uiteindelijk toch weer uitkomen bij een gevalletje Verlaat of Winter.
Daar zit wat in, maar voor de langere termijn levert dat voor Ajax dus weinig tot niks op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een Huntelaar of Vd Vaart kan ik het me best voorstellen. Dan is het wel voor 1 jaar om in beeld te blijven voor het WK, en daarna snel weer naar het buitenland.
Kan me bij zijn afscheid herinneren dat hij zei dat ie "ooit" zal terugkeren naar Ajax.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef DJWeisz het volgende:
Kluivert zegt dat hij wel weer wilt spelen, dat zal onze enige kans zijn om op dit moment een ex ajacied binnen te halen.
Nee, al die spelers willen voor hun 30ste niet terug naar de Eredivisie.
Mwah, als ze het goed doen kunnen ze aan de transfer nog wat verdienen (tenzij de spelers gehuurd worden). En met de versterking van het elftal is de kans op de titel en dus CL groter. Wordt er CL gespeeld is het weer makkelijker wat betere spelers te halen en houden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar voor de langere termijn levert dat voor Ajax dus weinig tot niks op.
Goede spelers hoeven nog geen goede trainers te zijn, Ajax moet juist af van dat sentimentele gedoe. Het heeft de laatste jaren geen reet opgelevert. Tuurlijk moet je netjes omgaan met oude clubiconen, maar je moet ze niet puur aantrekken omdat ze toevallig in het verleden bij Ajax gespeeld hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:15 schreef MassimO het volgende:
Kluivert was toch bezig met een cursus Coach Betaald Voetbal?
Hij is van mij welkom hoor , om die kleine jongens te trainen. Wat is er nu mooier voor die kleine mannen als getrained worden door Kluivert , Bergkamp etc.
quote:AZ gold voor Berg niet als een stap hogerop en Ajax was niet concreet. "AZ was voor mij geen optie, dat zag ik niet als een stap hogerop. Ajax wél. Ajax is huge. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij", klonk de loftuiting over Ajax.
quote:
Wil je het niet snappen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
De landskampioen niet als een stap hogerop zien en Ajax wel.Zeg dan direct dat het je om het geld gaat.
Ik zou ook 100 keer liever naar Arsenal gaan dan naar Man United hoor..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
De landskampioen niet als een stap hogerop zien en Ajax wel.Zeg dan direct dat het je om het geld gaat.
Tja waar spelen Dembele, El-Hamdoui en Schaars op dit moment na een topseizoen gedraait te hebben? Nog steeds Az.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap het goed maar hij praat onzin. Er is al jaren geen reden meer om Ajax als de absolute sportieve top te zien als speler. Misschien over de afgelopen 100 jaar ja, maar daar heeft een speler van nu niets aan, die wil na 2 jaar weg. Om het geld ofzo is het begrijpelijk dat je voor Ajax kiest, en misschien idd ook wel om de naam. Maar in sportief opzicht? Nee.quote:
Dat zou je ook kunnen zien als: AZ is voor spelers aantrekkelijker om te blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:50 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja waar spelen Dembele, El-Hamdoui en Schaars op dit moment na een topseizoen gedraait te hebben? Nog steeds Az.
Waar speelt Vermaelen nu die met Ajax een kutseizoen had? Juist Arsenal.
Je zegt het zelf al. Ajax heeft de naam, en om na 2 jaar weg te willen zit je voorlopig vele malen beter bij Ajax dan welke club ook in Nederland.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik snap het goed maar hij praat onzin. Er is al jaren geen reden meer om Ajax als de absolute sportieve top te zien als speler. Misschien over de afgelopen 100 jaar ja, maar daar heeft een speler van nu niets aan, die wil na 2 jaar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |