abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:56:00 #51
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71609647
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat gaat nog leuk worden..
Allemaal oefening voor 1 november als ie tegen feyenoord 5 panna's op rij geeft
Jawel, je keek.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:58:45 #52
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71609771
Ik ben wel zwaar benieuwd naar Atouba en z'n trucjes Hoop dat we daar nog veel om kunnen lachen (en niet huilen...).
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_71609828
Ik hoop voor hem dat ie die trucjes achterwege laat op eigen helft.
pi_71609874
quote:
Martin Jol wil zijn selectie versterken met Cristian Chivu. Dat melden betrouwbare aan Ajax Media.nl. De oefenmeester van Ajax heeft de club de opdracht gegeven om contact op te nemen met Internazionale en met het 'kamp Chivu'. Het is nog altijd de vraag of de verdediger haalbaar is voor Ajax.

Chivu speelde van 1999 tot 2003 voor Ajax. Hij verruilde de Amsterdamse club voor AS Roma. Na vier seizoenen werd de Roemeen overgenomen door Internazionale.
Ik sta hier welwillend tegenover
pi_71609895
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Silaz het volgende:

[..]

bron: AjaxShowtime
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71609907
Die komt vast wel Net of inter hem laat gaan
pi_71609911
Speelt Atouba eigenlijk zaterdag wel ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71609919
Haal gelijk even Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar op.
pi_71609927
Chivu komt wel terug. Ooit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71609940
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:

[..]

Tsja van dit soort nieuwsberichten krijg ik een harde plasser.

Maar die is net zo snel weer slap aangezien het toch niet gaat gebeuren .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71609963
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu komt wel terug. Ooit.
Hij zit nu toch ook al tegen de dertig aan?
pi_71609967
quote:

[..]

Klaas Jan en van de Vaart komen ook al terug, dus dat belooft veel goeds dit seizoen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71610005
quote:

[..]

Chivu kan nu bij bijna elke club in Europa mee, ja.. dan kom je ook echt terug naar Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71610016
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij zit nu toch ook al tegen de dertig aan?
Bijna 29.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71610045
quote:

[..]

Geloof er geen reet van, maar dit zou echt geniaal zijn. Toch wel één van mijn favorieten van de afgelopen jaren.
pi_71610056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Nashje het volgende:
--------------------- Stekelenburg
V/d Wiel - Alderweireld - Wielaert - Vertonghen
------------------ Enoh ------- De Zeeuw
---------------- Aissati -------- Honda
----------------- Suarez ------ Sulejmani

Met 2 vingers op pakjesavond naar het Leidse.
Die Honda is echt een baws. Sowieso heb ik een zwak voor alles wat Japans is
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_71610087
HAHA als Chivu komt dan moet ik mijn visie op de wereld herzien
pi_71610099
Hij komt terug. Ooit.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:06:04 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71610104
Over Urby, hij speelt al een aantal seizoenen, is vrijwel nooit geblesseerd en speelt op vrij veel posities. Hij is misschien niet super, maar wel flexibel en hij staat er. Een team bestaat niet alleen maar uit geweldige individuen, maar ook uit werkers.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71610174
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die Honda is echt een baws. Sowieso heb ik een zwak voor alles wat Japans is
Nu je het zegt, ik hou ook wel van bukkake.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:08:19 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71610209
quote:

[..]

Ik heb uit betrouwbare bron dat Madrid Ronaldo wil verhuren aan Ajax
Jawel, je keek.
pi_71610271
Jong Ajax met 3-1 gewonnen vanavond.

Atouba volgens Ajax.nl met enkele technische hoogstandjes. Machtig mooi dat hij de rechtsbuiten van VVSB weet te dollen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:10:24 #73
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71610291
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Catch22- het volgende:
Over Urby, hij speelt al een aantal seizoenen, is vrijwel nooit geblesseerd en speelt op vrij veel posities. Hij is misschien niet super, maar wel flexibel en hij staat er. Een team bestaat niet alleen maar uit geweldige individuen, maar ook uit werkers.
Op de meeste posities is hij zwaar waardeloos, speelt laconiek, levert voortdurend de bal, is traag aan de bal, neemt voortdurend verkeerde beslissingen, en is positioneel zeer irritant.

Als links-voor kan hij als noodoplossing redelijk meekomen, omdat het geen drama is wanneer je daar de bal af en toe verliest, maar eigenlijk heeft Ajax voor die positie gewoon betere alternatieven.

Hij heeft wel een vrij goede trap, en kan soms aardig dribbelen. Dat dan weer wel.

Maar verder Zeer zeer matige voetballer.

Ik vind het trouwens wel een hele aardige gozer, komt goed over, en lijkt me ook goed met zijn vak bezig te zijn qua arbeid etc. Het is alleen jammer dat na al die jaren die slordigheden er nog niet uit zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:10:50 #74
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71610305
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik hou ook wel van bukkake.
Gaat dat nooit prikken in je ogen dan!?
pi_71610348
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef zjroentje het volgende:
Jong Ajax met 3-1 gewonnen vanavond.

Atouba volgens Ajax.nl met enkele technische hoogstandjes. Machtig mooi dat hij de rechtsbuiten van VVSB weet te dollen.
Leuk, maar zou ook wel verontrustend zijn als die rechtsbuiten van VVSB Atouba liep te dollen
pi_71610349
Urby komt idd wat nonchalant over, maar zeer zeer matige voetballer slaat echt helemaal nergens op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71610397
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Gaat dat nooit prikken in je ogen dan!?
Af en toe wel zegt m'n vriendin, maar leg eens uit hoe de echte Aziaten het doen, Yi-Long?
pi_71610456
Hoewel ik niet geloof in een terugkeer van een Chivu of een Van der Vaart, denk ik wel dat Ajax / Jol nog met een zeer verrassende en gerenommeerde naam op de proppen komt voor het einde van de transferperiode.

Ben benieuwd.
pi_71610515
Als Atouba trucjes begint te doen als back zie ik ons inde kwartfinale van de Europa League 1-0 voorstaan en hij balverlies lijden door zoiets zoals ene Emanuelson dat ook goed kan.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:16:52 #80
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71610548
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Urby komt idd wat nonchalant over, maar zeer zeer matige voetballer slaat echt helemaal nergens op.
Iedere wedstrijd meerdere malen slordig balverlies, weinig toegevoegde waarde, en positioneel zwak, noem ik IDD 'matig'. Blijkbaar wil jij het 'goed' noemen. Dan doe je dat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:17:29 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71610573
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Af en toe wel zegt m'n vriendin, maar leg eens uit hoe de echte Aziaten het doen, Yi-Long?
Die ogen zitten al half dicht he!?
pi_71610735
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die ogen zitten al half dicht he!?
pi_71611429
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind hem zo wisselvallig als de pest.
Noot noot.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:02:04 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71612041
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik vind hem zo wisselvallig als de pest.
Tegen Groningen was het ook weer 3 keer niets. Liet zich 2 keer makkelijk van de bal af zetten en verloor hem een keer of 4 op de meest knullige manieren. Lijkt totaal niet te beseffen dat hij staat te voetballen soms.
pi_71612114
Atouba wordt een cult. Dat kan niet anders.
pi_71612159
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tegen Groningen was het ook weer 3 keer niets. Liet zich 2 keer makkelijk van de bal af zetten en verloor hem een keer of 4 op de meest knullige manieren. Lijkt totaal niet te beseffen dat hij staat te voetballen soms.
Ja... En dan heeft hij weer na een kwartier een gedachte als 'Goh, laat ik even mijn best gaan doen'.
En dan is hij weer moe, gaat die weer dagdromen ofzo.
Noot noot.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:10:11 #87
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71612235
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wacht even, dit klopt zoals gewoonlijk weer van geen kant. Om verschillende redenen.

1) Eerst zeg je dat De Zeeuw een versterking is, maar toch zakken ze een plek ten opzichte van vorig jaar.
2) Vermaelen, die jij als zwakke schakel zag is weg. Dus zou het juist beter moeten gaan achterin.
3) Van Basten is weg. Jol houdt van jonge talenten en kan veel uit een groep halen. Dus again, het zou beter moeten gaan.

Waarom zou Ajax in godsnaam vierde worden.. Weet jij zelf wel wat je zegt of raaskal je elke dag gewoon maar iets randoms?
Dat ik vind dat Ajax als ploeg beter wordt met het vertrek van een speler en de komst van een andere speler wil niet zeggen dat ik dan ook denk dat ze het op de ranglijst evengoed als danwel beter gaan doen dan vorig seizoen. Er zijn nog 17 clubs in de eredivisie. Ik verwacht dat 3 daarvan hoger zullen eindigen dan ons. Hoe jammer ook.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:04 schreef GieJay het volgende:

[..]

Als Ajax-fan ga je er altijd van uit dat je club kampioen wordt, en zeker als je club er absoluut niet op achter uit is gegaan tov vorig seizoen (Wat Dr.Daggla ook aangeeft). Gelukkig ben je geen ajax fan
Er is een verschil in hopen en verwachten.

Wij zijn niet de enige club die beter is geworden ten opzichte van het vorige seizoen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:22:09 #88
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71612500
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat ik vind dat Ajax als ploeg beter wordt met het vertrek van een speler en de komst van een andere speler wil niet zeggen dat ik dan ook denk dat ze het op de ranglijst evengoed als danwel beter gaan doen dan vorig seizoen. Er zijn nog 17 clubs in de eredivisie. Ik verwacht dat 3 daarvan hoger zullen eindigen dan ons. Hoe jammer ook.
[..]

Er is een verschil in hopen en verwachten.

Wij zijn niet de enige club die beter is geworden ten opzichte van het vorige seizoen.
Ik zie Ajax wel 1ste of 2de worden. Heeft toch een van de allerbeste selecties van de eredivisie, en dit seizoen ook een goede coach.
Twente heeft ook een uitstekende selectie, en een prima coach.

PSV is even afwachten wat er nog gaat gebeuren qua transfers enzo. In principe hebben ze vooral aanvallend ontzettend goede spelers. Verdedigend heb ik er wat minder vertrouwen in, en hoe Rutten het gaat doen is ook even afwachten. Op zich vind ik Rutten een hele goede coach, maar soms na zo'n ontslag zie je dat coaches een 'klap' hebben gekregen en dus wat minder vertrouwen hebben en krijgen enzo.
Daarnaast vind ik dat PSV de laatste jaren qua opstelling gewoon vreemde beslissingen neemt. Lazovic en Koevermans zouden bij mij altijd gewoon in de basis beginnen, maar zitten nu gewoon steeds op de bank.

AZ hou ik geen rekening mee voor het kampioenschap. Daarvoor vind ik Koeman simpelweg niet goed genoeg.

Groningen en Heerenveen hebben leuke teams, en spelen altijd wel leuk voetbal ook. Die eindigen waarschijnlijk wel weer in de top 6.

En verder zie je de laatste jaren dat je steeds vaker ook van 'de kleintjes' kunt verliezen, dus dat is ook een fijne ontwikkeling voor de redelijk neutrale toeschouwer.
pi_71612692
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zie Ajax wel 1ste of 2de worden. Heeft toch een van de allerbeste selecties van de eredivisie, en dit seizoen ook een goede coach.
Twente heeft ook een uitstekende selectie, en een prima coach.

PSV is even afwachten wat er nog gaat gebeuren qua transfers enzo. In principe hebben ze vooral aanvallend ontzettend goede spelers. Verdedigend heb ik er wat minder vertrouwen in, en hoe Rutten het gaat doen is ook even afwachten. Op zich vind ik Rutten een hele goede coach, maar soms na zo'n ontslag zie je dat coaches een 'klap' hebben gekregen en dus wat minder vertrouwen hebben en krijgen enzo.
Daarnaast vind ik dat PSV de laatste jaren qua opstelling gewoon vreemde beslissingen neemt. Lazovic en Koevermans zouden bij mij altijd gewoon in de basis beginnen, maar zitten nu gewoon steeds op de bank.

AZ hou ik geen rekening mee voor het kampioenschap. Daarvoor vind ik Koeman simpelweg niet goed genoeg.

Groningen en Heerenveen hebben leuke teams, en spelen altijd wel leuk voetbal ook. Die eindigen waarschijnlijk wel weer in de top 6.

En verder zie je de laatste jaren dat je steeds vaker ook van 'de kleintjes' kunt verliezen, dus dat is ook een fijne ontwikkeling voor de redelijk neutrale toeschouwer.
Dus jij vindt Twente ons grootste rivaal. (Ik zeg ons terwijl ik geen idee heb of jij wel voor Ajax bent ?) Op zich ben ik het grotendeels eens met je.. alleen verwacht ik ook wel dat PSV mee zal doen dit seizoen. Rutten zal t denk ik niet zo geweldig doen maar in t algemeen zijn ze wel stabiel. Denk dat het tussen die 3 zal gaan. AZ zie ik ook niet kampioen worden, zeker niet met Koeman.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:00:42 #90
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71613224
Nou, hopelijk hebben we psv na de 16e al meteen op 8-9 punten achterstand dan.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:02:51 #91
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71613257
Benieuwd hoe Twente dit gaat managen deze week. Hoop dat ze extra gemotiveerd tegen PSV van leer trekken.
Life is what you make it.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:05:03 #92
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71613290
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Schanulleke het volgende:
Benieuwd hoe Twente dit gaat managen deze week. Hoop dat ze extra gemotiveerd tegen PSV van leer trekken.
Oh, dat gebeurd wel, hoef je niet bang voor te zijn.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71613412
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou, hopelijk hebben we psv na de 16e al meteen op 8-9 punten achterstand dan.
Ik hoop op 7.
pi_71613575
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik hoop op 7.
Precies, scheelt weer minstens 2 punten aan de kant van Twente.
pi_71613842
Laten we ons eerst een focussen op onze eigen wedstrijd dit weekend, hoewel RKC natuurlijk geen probleem zou mogen vormen. Hopelijk Twente en PSV lekker gelijk!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71613888
Beter focussen we ons op onze eigen wedstrijden. Het zou wel weer typisch Ajax zijn om tegen RKC gelijk te spelen namelijk.

Bovendien heb ik liever een sterk PSV en een sterk Twente de komende weken, dat motiveert de groep (hopelijk) ook een beetje zodat ze niet afzwakken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:30:43 #97
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71613969
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik hoop op 7.
Het moest inderdaad 7-8 zijn
pi_71615403
quote:
Evander Sno wil vertrekken bij Ajax, zo meldt het Algemeen Dagblad. Hij ziet geen toekomst meer in Amsterdam en wil graag een nieuw avontuur aangaan.

Zijn zaakwaarnemer, Chiel Dekker, verklaart: '"Evander is 22 jaar. Op die leeftijd moet je voetballen. We horen graag wat Ajax met hem wil." Het Duitse Hertha BSC heeft aangegeven Sno graag voor één seizoen te willen huren van de Amsterdammers. Maar volgens Hertha-manager Michael Preetz ligt de prioriteit van de Duitse club bij een verdediger, zo liet hij dinsdag weten tegenover BZ-Berlin.

Sno kwam vorig seizoen over van Celtic, maar hij wist zich niet in het basiselftal van De Godenzonen te spelen. Hij mocht elf keer aantreden in de hoofdmacht, en wist daarin één maal het net te vinden.

Geen functie voor Petrovic:
quote:
Zeljko Petrovic wordt niet op korte termijn aan de technische staf van Ajax toegevoegd. De club voerde dinsdag wel een kennismakingsgesprek met de voormalig assistent van Martin Jol.

"Op dit moment zit onze technische staf vol, dus we hebben nu geen functie voor hem", zegt algemeen directeur Rick van den Boog in het AD. "Maar we oriënteren ons wel op trainers die in de toekomst interessant kunnen zijn. Waarom zou je wel spelers voor Ajax scouten, maar geen trainers? Petrovic is momenteel niet verbonden aan een club. Dus kun je in alle openheid eens met elkaar kennismaken."

Petrovic was vorig seizoen assistent van Jol bij Hamburger SV. De twee kennen elkaar al sinds Jol bij RKC Waalwijk werkte (2000-2004).
Vrijdag spreekt de clubleiding met Suarez over een mogelijke contractopwaardering:
quote:
Het goede optreden van Luis Suarez in dienst van Ajax levert de Uruguayaan een loonsverhoging op. Algemeen directeur Rik van den Boog en trainer Martin Jol gaan eind deze week met Suarez praten over een 'upgrading' van diens contract.

"Als iemand top presteert, een voortrekkersrol vervult, moet dat worden beloond", zegt Van den Boog tegen Telesport. "Zijn contract wordt aangepast."

Het gaat overigens niet om een verlenging. "Luis staat nog drie jaar onder contract. Het is wat mij betreft een klap erop en lekker doorgaan. We hebben geen zin in slepende onderhandelingen over contractverlenging."
Bronnen:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)unctie-voor-petrovic
http://www.elfvoetbal.nl/(...)t-suarez-opwaarderen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:11:17 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71615455
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dus jij vindt Twente ons grootste rivaal. (Ik zeg ons terwijl ik geen idee heb of jij wel voor Ajax bent ?) Op zich ben ik het grotendeels eens met je.. alleen verwacht ik ook wel dat PSV mee zal doen dit seizoen. Rutten zal t denk ik niet zo geweldig doen maar in t algemeen zijn ze wel stabiel. Denk dat het tussen die 3 zal gaan. AZ zie ik ook niet kampioen worden, zeker niet met Koeman.
Ik heb niet 1 club waarvoor ik ben. Ik hou gewoon van leuk aanvallend creatief voetbal, en als Ajax dat speelt dan ben ik voor Ajax, en als Twente of Heerenveen dat spelen, dan ben ik ook voor die clubs.
Dat verschilt dus gewoon een beetje per seizoen/trainer/spelersgroep.

Twente vind ik een erg goede selectie hebben, en volgens mij ook in de breedte. Toen Elia en Arnoutovic vertrokken zou je denken dat Twente er op achteruit zou gaan, maar ik vind die Stoch en Ruiz toch wel erg leuke spelers...

PSV vind ik, net als Twente en Ajax, een goede selectie hebben met een goede trainer, maar bij PSV snap ik nog steeds niet goed de keuzes die voorin gemaakt worden, en achterin vind ik het iets te zwak, en als Afellay vertrekt dan is het even afwachten hoe ze dat opvangen (wellicht met Honda, maar als dat niet lukt...?)

Dus ja, zoals ik het nu zie, op basis van de selecties en de trainers etc, schat ik Ajax en Twente in als beste ploegen, maar je weet natuurlijk nooit wat er nog gaat gebeuren in een seizoen met blessures, transfers, arbitrale blunders, etc etc.
pi_71615798
Honda is aanvallend erg goed, maar verdedigend vind ik hem echt waardeloos. Wint weinig duels, pakt weinig ballen af en blijft net iets te vaak voorin hangen.

Ik ben benieuwd of Atouba tegen RKC speelt. Ik wil wel eens goed kunnen zien wat voor een trucendoos hij heeft.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')