Ik denk ook dat ze gewoon mee gaan doen of zelfs kampioen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
Interessant. Overigens kan ik deze info nergens anders vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.php
Erg goed onderhandeld dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef zjroentje het volgende:
Dat zou dus in totaal 30 miljoen voor Huntelaar zijn. Nice.
echt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.![]()
Die jongen heeft er een half seizoen op zitten.
Net of ze daar ooit beleid hebben gevoerd. Ze hebben blijkbaar geld zat om alles weg te doen en een nieuw elftal te kopen. Deze gasten zijn erger dan Chelsea.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Rnnz het volgende:
Slaat eigenlijk toch helemaal nergens op dat Huntelaar nu al vertrekt bij Real Madrid.![]()
Die jongen heeft er een half seizoen op zitten.
Hoe kom je bij Babel ineens ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
babel op links en sulejmani/suarez op rechts?
is dat niks?
hoewel ik babel heel erg slecht vind en absoluut geen topper is het miss best een optie.
kopen voor 8 miljoenquote:
Ik zie toch echt liever een jong talent of een ervaren goalgetter als we dan toch een aanvallende voetballer moeten halen.quote:
Inderdaad, dat is niks. Jol wil rendement, dus Babel is GEEN optie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:09 schreef Fortitudo het volgende:
is dat niks?
Op de eerste ring zat je veilig, op de tweede juist niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Babel was veel dreiging en weinig rendement.
En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Babel was veel dreiging en weinig rendement.
Waarschijnlijk via YouTube gescout door L'pool.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En daarom inderdaad 17 miljoen onwaardig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Rnnz het volgende:
Babel.![]()
'Rio' heb ik nog nooit gemist en die hoeft ook absoluut niet terug te komen. Vreselijk overschatte voetballer.
Dat je daar nog 17 miljoen aan hebt verdiend is werkelijk een wonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat ie t niet geweldig zal doen. Hij kreeg altijd de bal en moest meteen scoren, maar hij kan geen verdediging uitspelen.. niet in Nederland en zeker niet in Italië.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Schanulleke het volgende:
AC mIlan is een mooie club voor Huntelaar. Daar gaat hij nog gewaardeerd worden. En geslepen genoeg om Oranje in Zuid-Afrika naar zijn eerste WK te schieten![]()
Inzaghi is nou ook niet echt een type die er even een akka uitknalt. Die was toch aardig succesvol bij Milanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:51 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ie t niet geweldig zal doen. Hij kreeg altijd de bal en moest meteen scoren, maar hij kan geen verdediging uitspelen.. niet in Nederland en zeker niet in Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |