Ach, dat is allemaal tijdelijk bij AZ, zie seizoen daarvoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar wel een gemaakte kutclub in de CL.(Even als speler zijnde redeneren).
Zie Twente daarom ook als de grootste concurrentie voor de titel. Wordt nog moeilijk maar Ajax gaat "gelukkig" nog aankopen doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Nashje het volgende:
Geloof er nog niets van dat het al zeker is dat Huntelaar naar Milan gaat. Zo'n berichten heb ik deze periode al 10 keer voorbij zien komen ofzo.
Gisteren overigens naar Twente gekeken, maar man, wat zit daar veel voetbal in de ploeg zeg. Weinig houten klazen. Gelukkig zijn wij er ook op vooruit gegaan met de verkoop van Vermaelen, maar moet nog beter. Zie Honda dan ook nog graag komen hoor. 4 miljoen + een jaar De Jong en Anita huren ofzo.
Twente is er voorin enorm op teruggegaan hoor, daarom verknallen ze het gisteren ook. Voorlopig althans, als Parker en Ruiz eenmaal ingespeeld zijn staat er wel een hele aardige voorhoede. Maar dat kan dan allang te laat zijn. Tenzij PSV ineens het licht ziet, zie ik Ajax makkelijk kampioen worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zie Twente daarom ook als de grootste concurrentie voor de titel. Wordt nog moeilijk maar Ajax gaat "gelukkig" nog aankopen doen.
Deze dus:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Nashje het volgende:
Mooi filmpje over Toby en Donald op eredivisielive.nl.
Dat denk ik ook serieus ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zie Twente daarom ook als de grootste concurrentie voor de titel. Wordt nog moeilijk maar Ajax gaat "gelukkig" nog aankopen doen.
PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook serieus ja.
Is hier al besproken dat Jol de doelpuntenmachine van Ajax aan de matige kant vindt? Ik denk dat er met de interesse in Klaas-Jan wel is aangegeven dat er nog minimaal een spits bij gaat komen. Toch vreemd dat ze Berg hebben laten lopen.
Ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
Is hier gister al over gesproken. Jol vind dat allemaal middenvelders een te laag rendement hebben. Verder moet hij altijd Suarez en Mickey opstellen omdat er anders niemand kan scoren. Daarom komt er nog een buitenspeler & CV bij, teminste dat zei Jol laatst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook serieus ja.
Is hier al besproken dat Jol de doelpuntenmachine van Ajax aan de matige kant vindt? Ik denk dat er met de interesse in Klaas-Jan wel is aangegeven dat er nog minimaal een spits bij gaat komen. Toch vreemd dat ze Berg hebben laten lopen.
Dat is een logische verklaring. Omdat de middenvelders niet scoren haal je een CV en vleugelspits. Uiteraard begrijp ik wel dat die posities niet overbezet zijn, maar ik zie toch liever Honda of R. Elm komen dan een vleugelspits. En Cvitanich? Ik hoop niet dat hij nu afgeschreven is...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Is hier gister al over gesproken. Jol vind dat allemaal middenvelders een te laag rendement hebben. Verder moet hij altijd Suarez en Mickey opstellen omdat er anders niemand kan scoren. Daarom komt er nog een buitenspeler & CV bij, teminste dat zei Jol laatst.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV vind ik toch beter hoor. Die hebben veel meer kwaliteit en als Rutten ze goed neerzet heb je daar een kampioens elftal.
Die speelt volgens mij het liefst centraal of rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.
Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Ja, daar zou ik echt voor gaan ja. Honda is denk ik wel iemand die ook gewoon in de eredivisie gaat scoren. Honda is niet de beste als het om het verdedigend werk gaat maar als je hem gewoon voorin zet is het ook niet echt van belang denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
Dat volg ik ook niet inderdaad. Middenvelders hebben geen rendement, maar Jol zou een CV en vleugelspits willen? Zie Honda heel graag komen, maar weet natuurlijk niet hoe Jol het allemaal ziet. Anders is een spits misschien slimmer. Stel Honda gaat komen, ben ik wel benieuwd wat er met Aissati wordt gedaan.
Zou Honda naast Suarez kunnen staan in de spits?
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Huntelaar naar Milan gaat krijgt Ajax 10 miljoen![]()
3 miljoen voor het doorverkopen binnen 1 jaar en 7 miljoen vanwege de bonussen. Milan neemt schijnbaar die 7 miljoen op zich (jammer, had ze liever uit de zak van Real geklopt).
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1560-36.phpquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij die 3 miljoen? Bron?
PSV was ook 2e helft drama, ze liepen alleen maar in omdat wij nog slechter warenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat we serieus rekening moeten houden met PSV, vorig seizoen waren ze 1e seizoenshelft natuurlijk erg slecht maar 2e seizoenshelft waren ze toch stuk sterker dan ons. Hebben we een pak slaag gekregen en veel punten ingelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |