Mijn moeder was ooit op "een of ander vaag feestje" zoals mijn verjaardag beland, en die dacht dat het rare vaasjes warenquote:
Moet ik je op komen halen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef Marlies1981 het volgende:
hmmm...de thalys gaat pas over 68 minuten...
Ik weet niet waar je staatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dan duurt het nog langer. Of heb je een helicoptertje?
JA, en die laten we dan landen op de binnenplaats van heliport!111!!!!1111einzeinzzweipolizeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dan duurt het nog langer. Of heb je een helicoptertje?
Searching for pepperquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JA, en die laten we dan landen op de binnenplaats van heliport!111!!!!1111einzeinzzweipolizei
nou ja, als je er eenmaal in zit, én als íe rijdt, en als je maar een kilometer of 20 moet, en hij gaat richting België en het is vakantietijd en vrij rustig en je hebt verder alle geluk van de wereld dan zul je ooit wel eens in rotterdam komen. Sterkte iigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vergiste me. Ik zit in de gewone internationale trein.
Ik ben allang in Rotterdam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
nou ja, als je er eenmaal in zit, én als íe rijdt, en als je maar een kilometer of 20 moet, en hij gaat richting België en het is vakantietijd en vrij rustig en je hebt verder alle geluk van de wereld dan zul je ooit wel eens in rotterdam komen. Sterkte iig
Spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:24 schreef junkiexp het volgende:
Net flinke actie hier.
Een gozer op scooter werd achterna gezeten door een politiebus.
Die gozer pleurt vol op het kruispunt voor de Erasmusburg zijn scooter neer, en rent weg.
Politie erachteraan rennen en ze kregen hem te pakken.
Gelijk 6 politiebussen erbij.
Wat een naïeve moeder heb jij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn moeder was ooit op "een of ander vaag feestje" zoals mijn verjaardag beland, en die dacht dat het rare vaasjes waren
Wat een leuk naamplaatje om op je deur te hangenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:37 schreef Isegrim het volgende:
Het was weer 06:00 vannacht. Café Fout, was erg gezellig.
Nee, het was een echt café.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wat een leuk naamplaatje om op je deur te hangen.
Ja, ik ken het wel. Maar het is nogal.. ehmm.. heeeeel erg fout m.i.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, het was een echt café.Bij 't Stadhuisplein is dat.
Joh, echt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar het is nogal.. ehmm.. heeeeel erg fout m.i.
Leuk hè, stuiterende pubers met te veel pillen op?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:29 schreef Vogue het volgende:
Ik meld me ook een keerRotterdamse sinds een maand of 4, DT had me al op dit topic gewezen maar op één of andere manier had ik het nog niet echt gevolgd
Net even bij de Danceparade gekeken, wat een volk
Misschien heeft dat eerste wel wat met dat laatste te maken ...quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
veel vage figuren en een politie die weer veelsteveel aanwezig is. Heel erg jammer.
Dat is wel een beetje raar ja...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. ik bedoel meer in de zin van.. ik loop door de stad en dan lopen er een paar van die vage figuren met zo'n wapenstok in me gezicht te zwaaien en dat terwijl ik gewoon op de stoep loop ... slaat echt HELEMAAL nergens op ..
Ik zou er vanuit gaan. Bij het vorige feestje was uiteindelijk toch een dode te betreurenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien heeft dat eerste wel wat met dat laatste te maken ...
Ik zal er niet om rouwen. Dat de dance scene in Rotterdam kapot gaat. Overigens: tenten als rotown en stalles doen het juist heel goed dus misschien wil met tegenwoordig meer Britpop/Indie/Rockquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)_hier_niet_meer.html
Ik woon er 5 min vandaan en Rotown is idd vaak leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Vogue het volgende:
Rotown is leuk! Ik woon er zo goed als naast(ok, 2 minuten lopen ervandaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |