SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BlackLining het volgende:Stiekem vond ik dit wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een schrijffout hooguit. Niet dit soort achterlijke stijlfouten.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BlackLining het volgende:
Next!
Verder wel terechte klacht hoor, daar niet van. Het is zowiezo irritant
Zoizo goede klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Next!
SowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hoe onthoud jij je username als je inlogt?quote:
Next!
Je maakt een grapje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct is 'de topic', dus ook 'deze topic'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Bakkerbier het volgende:
Deze topic, kan ik me ook zo aan ergeren
Het is DIT topic mensen!
Oooh schrijf je dat zo, dat wist ik nietquote:
Het mag allebei.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Bakkerbier het volgende:
Deze topic, kan ik me ook zo aan ergeren
Het is DIT topic mensen!
Jij bent daar het voorbeeld van?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:26 schreef Remake het volgende:
wen er maar aan, nederland gaat de straattaal op.
Vind het overigens geen probleem 'het topic' en 'dit topic' te zeggen. Maar er over zeiken terwijl je geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Correct is 'de topic', dus ook 'deze topic'.
Zie ook: DE topic vs. HET topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |