Dat iemand zich er aan zou ergeren is het punt niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef starla het volgende:
[..]
Als je enige argument is dat eventueel een krant daar een artikel over maakt opdat jij je ergert daaraan...tsja...zeg nou zelf.
Dan zou ik als ik jou was maar niet meer buiten komen hoor, daar kunnen je nog veel meer enge dingen overkomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Misschien omdat er echt wat aan de hand is meneer ik steek mijn kop in het zand
Zijn argument is dat de ouders van die jongen aangegeven hebben er geen behoefte aan te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef starla het volgende:
[..]
Als je enige argument is dat eventueel een krant daar een artikel over maakt opdat jij je ergert daaraan...tsja...zeg nou zelf.
Dat iemand op Fok zegt op welke camping hij heeft gezeten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn argument is dat de ouders van die jongen aangegeven hebben er geen behoefte aan te hebben.
Ik heb daarnet nog iemand gesproken met wie ik een week op de camping heb gezeten en zij heeft nog 2 weken met de betreffende jongen opgetrokken de weken erna.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef ennazus het volgende:
Jeetje, wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. Zo'n vreselijke ziekte en dan ook nog eens de Mexicaanse griep erbij. Wat een ongelooflijke zware klap voor zijn ouders en familie. Maar hoe weet je dit allemaal zo zeker?
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn argument is dat de ouders van die jongen aangegeven hebben er geen behoefte aan te hebben.
Je haalt twee dingen door elkaar. Natuurlijk is het een afschuwelijke gebeurtenis en een ramp voor zijn ouders. Dat is echter nog geen reden om nu met z'n allen massaal in paniek te raken, noch zou het voorpaginanieuws voor de Telegraaf moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef ennazus het volgende:
Iedereen doet er wel zo makkelijk over, maar deze ouders zijn wel mooi hun zoon kwijt.
Ben ik het mee eens, de griep blijft even ergquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Natuurlijk is het een afschuwelijke gebeurtenis en een ramp voor zijn ouders. Dat is echter nog geen reden om nu met z'n allen massaal in paniek te raken, noch zou het voorpaginanieuws voor de Telegraaf moeten zijn.
Ja, maar nog steeds maar een zeer klein percentage van de mensen bij wie de ziekte is vastgesteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef ennazus het volgende:
Nee, nou wereldwijd zijn er anders al genoeg doden gevallen.
Daarom had er mijns inziens ook iets over zijn conditie in moeten staan, zodat mensen met een soortgelijke aandoening gewaarschuwd zijn..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef ennazus het volgende:
Nee, nou wereldwijd zijn er anders al genoeg doden gevallen. Al ruim 1500 En nee, gezonde mensen zullen niet snel overlijden aan de Mexicaanse griep. Feit is wel dat mensen die al chronisch ziek zijn of een andere ernstige ziekte hebben, een verhoogde kans lopen. En dit virus is wel wat schadelijker dan zomaar griep. Bovendien, zijn jonge mensen er extra gevoelig voor. Dus ja, aan de ene kant is het een ramp voor zijn ouders en daarnaast is het wel goed dat hier berichten over verschijnen. Om anderen voor te lichten en te waarschuwen......... En dat hoeft heus niet a la Telegraaf, maar belangrijk is het wel.
Mediaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
En natuurlijk is er op zich niets mis met voorlichten en waarschuwen, maar dat is iets anders dan de zaak opblazen zoals de Telegraaf nu placht te doen.
Waar haal je dat vandaan? De KNMI site?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Valt mee in Gouda![]()
[ link | afbeelding ]
Hoezo zou deze camping ineens wel genoemd moeten worden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:04 schreef ennazus het volgende:
Nou, ik vind het niet zo gek als de camping in kwestie wel zou worden genoemd..... Omdat er heel veel mensen in die periode daar hebben gezeten. En ik als ik daar had gezeten en nu thuiskwam met een hoestje of erger, het graag had willen weten. Maar nu wordt er zo geheimzinnig over gedaan... En over de Telegraaf: je kunt een krant natuurlijk ook gewoon niet lezen :-) Zoals in negeren...
Kaartje komt er wel vandaan ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? De KNMI site?
De "normale" griep in belgie: 2000 doden per jaar :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef ennazus het volgende:
Nee, nou wereldwijd zijn er anders al genoeg doden gevallen. Al ruim 1500
http://nl.wikipedia.org/wiki/Malariaquote:Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood
zijn er ook cijfers van griepdoden buiten het normale seizoen, vast ook wel op leeftijdscategorie... dat lijkt me interessanterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De "normale" griep in belgie: 2000 doden per jaar :
http://www.degrotegriepmeting.nl/public/?thisarticle=428
In Nederland:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Griep
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Malaria
1 miljoen doden per jaar aan malaria is natuurlijk inderdaad niets vergeleken met de mexicaanse griep....
Maar he, gelukkig hebben we de Telegraaf met hun voorspelling:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_griepdoden___.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |