Ja, nou, inderdaad. Je krijgt een gloednieuwe baby mee als kersverse ouders zonder ervaring en alles gaat gewoon goed. Dat is natuurlijk onmogelijk, dus zal er wel iets niet goed zijn dat wij nog niet zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat had ik de eerste 2 maanden ook..ik kwam zelfs bij het CB met 'mijn baby huilt niet, wat is er mis met r'
de eerste 2 maanden heb ik zelf ervaren als ontzettend rustig, ze huilde niet, sliep prima, dronk prima geen krampjes en reflux echt super. daarna begon ze te clusteren en dat was wel even zwaar maar verder is ze nog steeds een heerlijk meiske zonder 'probleempjes' op r maffe slaappatroon na
(ik dacht altijd dat baby's de hele nacht zouden huilen enzo omdat iedereen maar bleef beweren dat het gedaan was met mijn nachtrust etc.)
fijn tochquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad. Je krijgt een gloednieuwe baby mee als kersverse ouders zonder ervaring en alles gaat gewoon goed. Dat is natuurlijk onmogelijk, dus zal er wel iets niet goed zijn dat wij nog niet zien.
En ik weet ook wel dat het allemaal nog heel anders kan worden, maar voor nu moet ik er gewoon nog erg aan wennen dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Graeme is 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, maar hij liep voor de geboorte wel ook steeds 3 weken voor op de groei, misschien heeft dat er wat mee te maken... Nou ja, ik hoop dat hij er niet te lang last van heeft, ik vind hem zo zielig nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
meestal is het vanaf de uitgerekende datumelin loopt bijv 10 dagen voor met haar sprongetjes dus uitgerekende datum
Alleen de goede eigenschappen komen van mama, he Kleurdoos?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Wow ik heb hier een woedende! baby die niet wil slapen
ze trapt tegen de achterkant van r bed aan en smijt met haar knuffels en speen en loopt rood aan.dat heeft ze niet van mij
Ja een cosibag is dat. Helpt goed en is niet te warm. Maar is niet nodig geweest verder. Cinababy hielp goed genoeg. Mocht hij vannacht last krijgen, kan het alsnog.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef Raissa het volgende:
Een kruik? Met dit weer???
We hebben hem nu twee keer in de emmer gehad in plaats van in bad en dat vond ie heerlijk, het bad is dus gewoon nog wat te groot voor hemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef tessie het volgende:
Chan, jammer dat Timo badderen niet leuk vind. Heb je wel eens geprobeerd hem onder de douche mee te nemen? Dat vind Graeme ook altijd veel fijner dan in bad.
jan spuugt ook nooit. tot hij last van een buikgriepje had, toen kwam alles wat ik meer dan zeg voor het gemak even zestig cc naar binnen kreeg bij hem, er even hard weer uit, en niet direct hoor, maar wel binnen een bepaalde tijd. ook jan was verder vrolijk tussendoor en sliep meer dan ik gewend was..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef tessie het volgende:
DJMO, normaal spuugt hij haast nooit, soms een klein beetje dus vlak na een flesje. Maar ik denk niet dat hij nu teveel krijgt ofzo.. ik kijk eerst gewoon even hoe het gaat bij de volgende flesjes vandaag. Anders kan ik altijd nog minder/meer verspreid gaan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |