oeh! tandje! heeft hij er veel last van?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:02 schreef fIoortje het volgende:
Vickyhoe is het met Tess?
Hehe, mijn jochie krijgt ook eindelijk zijn eerste tandje! Linksonder.
In het ziekenhuis hebben wij geleerd om haar eventjes op te tillen onder haar okseltjes, zodat er ruimte komt en dan is er vaak snel een boertje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Vickybeetje geslapen vannacht en bijgetankt?
En een tandje voor floortjes kereltje
Ik heb een vraag, een die heel dom klinkt, maar goed: hoe ontfutsel je je kind het beste een boertje na het drinken?
Ja, het klinkt heel dom, maar als we gewoon doen zoals iedereen het met zijn beebje doet, dan komt er gewoon niets. Senna laat geen boertjes....ja, na een lange tijd en ongemak komt er dan eindelijk een boertje. En lange tijd bedoel ik echt meer dan een half uur na het eten. En het zou zoveel fijner zijn als ze meteen een boertje zou laten. Iemand dus nog een briljante tip hiervoor?
Werkt hier nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
In het ziekenhuis hebben wij geleerd om haar eventjes op te tillen onder haar okseltjes, zodat er ruimte komt en dan is er vaak snel een boertje.
Dan weet ik er nog wel een maar die staat vaak ook wel garant voor een golf voeding teruggeven... Eventjes op de buik leggen op bijvoorbeeld een aankleedkussen...?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werkt hier niet
Over de schouder werkt niet.
Over haar rugje wrijven niet.
Zachtjes kloppen op haar rugje niet.
Rechtop houden, op wat voor manier dan ook, werkt niet.
Ze doet het gewoon niet.
Mijn man liep altijd een paar rondjes met Annicka terwijl hij haar over de schouder had, en dan stapte hij vrij nadrukkelijk rond (net nog geen stampenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werkt hier niet
Over de schouder werkt niet.
Over haar rugje wrijven niet.
Zachtjes kloppen op haar rugje niet.
Rechtop houden, op wat voor manier dan ook, werkt niet.
Ze doet het gewoon niet.
Elin laat ook amper boertjes hoor. Toen ze heel piep was ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Vickybeetje geslapen vannacht en bijgetankt?
En een tandje voor floortjes kereltje
Ik heb een vraag, een die heel dom klinkt, maar goed: hoe ontfutsel je je kind het beste een boertje na het drinken?
Ja, het klinkt heel dom, maar als we gewoon doen zoals iedereen het met zijn beebje doet, dan komt er gewoon niets. Senna laat geen boertjes....ja, na een lange tijd en ongemak komt er dan eindelijk een boertje. En lange tijd bedoel ik echt meer dan een half uur na het eten. En het zou zoveel fijner zijn als ze meteen een boertje zou laten. Iemand dus nog een briljante tip hiervoor?
dat 's nachts slapen is zeker netjes.. maar het huilen gaat van kwaad tot erger..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm bij elkaar slaapt tess al wel beter dan elin van 11 tot kwart over 4 en dan tot 7 en 8 is toch hartstikke netjes voor zo'n kleintje?
dat snap ik hoor..lijkt me erg vervelend. Ik dacht alleen dat je die nachten ook slecht vond gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat 's nachts slapen is zeker netjes.. maar het huilen gaat van kwaad tot erger..
geef je bv?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef mikoxx het volgende:
Heeft de psycholoog al gebeld Vicky? En ben je er al uit wat je doet? Probeer het jezelf niet aan te rekenen meid, jullie doen al zo ontzettend veel om Tess rustiger te krijgen! Wat al is gezegd: misschien vinden ze een oorzaak en zijn jullie er snel vanaf! Dit sloopt....
Onze mannen zijn iedere avond (nu al zeker een week lang) wakker en huilerig na de voeding van 19 uur. Dit gaat dan door tot 23 uur. Het gekke is dat ze beide wakker zijn... het lijkt of ze krampjes hebben en ze zijn beide ontroostbaar. Terwijl er overdag helemaal niks aan de hand is, dan slapen ze heerlijk tussen de voedingen. Niet zo gezellig voor papa, die z'n kids nu eigenlijk alleen nog huilend meemaakt (behalve in t weekend dan). Iemand een idee wat dit kan zijn? Toch de krampjes? En is het herkenbaar?
we zijn het er beide overeens dat het zo niet langer kan... M. is bijna thuis en dan gaan we even praten en dan de psych bellen voor de geplande opname.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef mikoxx het volgende:
Heeft de psycholoog al gebeld Vicky? En ben je er al uit wat je doet? Probeer het jezelf niet aan te rekenen meid, jullie doen al zo ontzettend veel om Tess rustiger te krijgen! Wat al is gezegd: misschien vinden ze een oorzaak en zijn jullie er snel vanaf! Dit sloopt....
Dat lijkt mij ook de juiste beslissing, al zou ik het ook supermoeilijk vinden hoor, da's helemaal niet gek! Succes meid!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
we zijn het er beide overeens dat het zo niet langer kan... M. is bijna thuis en dan gaan we even praten en dan de psych bellen voor de geplande opname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |