abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:21:26 #31
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71605997
Nijna en Iris van harte welkom En Nijna nog gefeliciteerd met de geboorte van Iris!!

miss, wat fijn dat Senna zo goed gegroeid is, het gaat dus gewoon goed

Vicky, Lennon was na de prikjes ook altijd een paar dagen van slag en sliep dan vooral minder goed en was onrustig.

Ik wil ook dreumesmelk buzzen, maar ik ben niet uitgenodigd wel voor tampons waar je ook 16 doosjes van krijgt, maar vervolgens word ik dankzij Mirena niet meer ongi en kan ik ze niet eens buzzen Kun je je daarvoor ook zelf aanmelden eigenlijk?

Gisterenmiddag kreeg Lennon ineens koorts en moest heel hard huilen, beetje vervelend want wij zouden een uur later vertrekken naar Gelsenkirchen voor het concert van U2. Aangezien hij toch oorontsteking heeft gehad, maar even gebeld met de huisarts... we konden meteen langskomen. Ze heeft hem even onderzocht, maar had gelukkig geen oorontsteking. Ze dacht aan een virusje. Toen maar naar mn ouders gegaan en overlegd, want zowel Lennon als Twan zouden daar blijven slapen. Mijn moeder durfde het wel aan en hij was inmiddels ook wat rustiger. 's avonds heeft hij nog wel even wat gehuild maar na een tijdje ging hij wel slapen. Vanmorgen was hij nog wat suffig en had 39.3 maar tegen de avond knapte hij weer - gelukkig - op. Hopelijk gaat de avond/nacht goed en is hij er snel vanaf. Ik denk zelf dat het misschien toch ook wel met tandjes te maken kan hebben.

Lennon "zegt" trouwens een woordje: hebbuh!! Hij doet erg veel moeite om dat eruit te krijgen en het klinkt dus zo.
Make love, not war ☮
pi_71611778
Nijna, wat een lieve foto van Iris!

Vicky, wat vervelend dat Tess zoveel last heeft van de prikjes

Chan, jammer dat Timo badderen niet leuk vind. Heb je wel eens geprobeerd hem onder de douche mee te nemen? Dat vind Graeme ook altijd veel fijner dan in bad.

Diaan, wat sneu voor Lennon. Hopelijk gaat het morgen beter met hem!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71613456
Nijna van harte met Iris wat een mooie naam voor zo'n mooi klein meisje
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 augustus 2009 @ 07:46:31 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71614659
vicky hoe is het nu met tess? en hoe is het vannacht gegaan?

Lennon hebbuh beterschap voor hem diaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71614754
Vicky hoe is het met Tess?

Hehe, mijn jochie krijgt ook eindelijk zijn eerste tandje! Linksonder.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71615540
ik ben er ook achter hoe selene toch aan die bulten en blauwe plekken komt. die speelt pinball in haar bedje met zichzelf als het balletje!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71615573
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:02 schreef fIoortje het volgende:
Vicky hoe is het met Tess?

Hehe, mijn jochie krijgt ook eindelijk zijn eerste tandje! Linksonder.
oeh! tandje! heeft hij er veel last van?
pi_71616411
Vicky beetje geslapen vannacht en bijgetankt?

En een tandje voor floortjes kereltje

Ik heb een vraag, een die heel dom klinkt, maar goed: hoe ontfutsel je je kind het beste een boertje na het drinken?
Ja, het klinkt heel dom, maar als we gewoon doen zoals iedereen het met zijn beebje doet, dan komt er gewoon niets. Senna laat geen boertjes....ja, na een lange tijd en ongemak komt er dan eindelijk een boertje. En lange tijd bedoel ik echt meer dan een half uur na het eten. En het zou zoveel fijner zijn als ze meteen een boertje zou laten. Iemand dus nog een briljante tip hiervoor?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71616456
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb een vraag, een die heel dom klinkt, maar goed: hoe ontfutsel je je kind het beste een boertje na het drinken?
Ja, het klinkt heel dom, maar als we gewoon doen zoals iedereen het met zijn beebje doet, dan komt er gewoon niets. Senna laat geen boertjes....ja, na een lange tijd en ongemak komt er dan eindelijk een boertje. En lange tijd bedoel ik echt meer dan een half uur na het eten. En het zou zoveel fijner zijn als ze meteen een boertje zou laten. Iemand dus nog een briljante tip hiervoor?
In het ziekenhuis hebben wij geleerd om haar eventjes op te tillen onder haar okseltjes, zodat er ruimte komt en dan is er vaak snel een boertje.
pi_71616512
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:06 schreef Raissa het volgende:

[..]

In het ziekenhuis hebben wij geleerd om haar eventjes op te tillen onder haar okseltjes, zodat er ruimte komt en dan is er vaak snel een boertje.
Werkt hier niet
Over de schouder werkt niet.
Over haar rugje wrijven niet.
Zachtjes kloppen op haar rugje niet.
Rechtop houden, op wat voor manier dan ook, werkt niet.
Ze doet het gewoon niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71616530
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Werkt hier niet
Ze doet het gewoon niet.
Dan weet ik er nog wel een maar die staat vaak ook wel garant voor een golf voeding teruggeven... Eventjes op de buik leggen op bijvoorbeeld een aankleedkussen...?

Senna is gewoon al netjes opgevoed
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:23:33 #42
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71618427
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Werkt hier niet
Ze doet het gewoon niet.
Mijn man liep altijd een paar rondjes met Annicka terwijl hij haar over de schouder had, en dan stapte hij vrij nadrukkelijk rond (net nog geen stampen ) waardoor er een soort van gehobbel ontstond. Dat werkte hier wel goed.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71618438
Het was weer gezellig vannacht...
Tess heeft gisteravond behoorlijk lopen krijsen. Uiteindelijk een fles gegeven en toen was ze rustig. Ingebakerd en d'r naar bed gebracht want ze lag te gapen. Alleen dacht Tess er even heel anders over.. Die ging huilen. Heb d'r bij me genomen en uiteindelijk is ze om een uurtj eof 11 ofzo in slaap gevallen. Om 4.15 werd ze weer wakker, dus fles gegeven. Toen weer naar bed en toen sliep ze tot half 7 denk ik, toen was het weer huilen, maar het was nog lang geen tijd voor een fles. Heb d'r bij me genomen en uiteindelijk hebben we samen geslapen. Ik ben eruit gegaan en Tess heeft geslapen tot 8 uur en toen wa shet weer brullen.
D'r luier zat behoorlijk vol, kan zijn dat ze daar last van gehad heeft. Om 9.00 uur weer een fles en om 10.00 is ze in slaap gevallen in de cosi (moest naar buiten). Ze ligt er nu nog in, als ik haar eruit haal is het weer dolle pret.

We zijn sinds vanmorgen overgestapt op 5 flessen van 150/5. Eens kijken hoe ze het daarop doet.
En heb een zalfje gehad want ze heeft luieruitslag die ik met sudo/zinkzalf niet weg krijg.

Kinderpsych gaat zo bellen hoop ik..
We zitten hier heel erg in tweestrijd... wel of geen geplande opname voor Tess. Aan de ene kant zeg ik keihard NEE.. je doet je kind niet zomaar naar het ziekenhuis zonder medische redenen, maar aan de andere kant zeggen we ja, afhankelijk wat ze gaan doen in het zh. Laat ze maar eens kijken of ze een duidelijke oorzaak kunnen vinden voor het gehuil/gekrijs.

Miss, je kan Senna eerst tegen je schouder leggen, dan haar even naar voren kantelen zeg mar.. hand onder d'r kont, hoofd wat naar beneden toe bewegen, en dan weer terug omhoog....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71618652
wat een ellende vicky. maar als ze erachter kunnen komen waarom ze zo huilt is er wellicht iets aan te doen. missch dat de kinderpsych kan helpen met die beslissing? sterkte!
pi_71618824
Sterkte Vicky, hopelijk dat de kinderpsycholoog of het zk kan vinden waarom Tess vaker huilt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71618949
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef miss_sly het volgende:

Elin laat ook amper boertjes hoor. Toen ze heel piep was ook niet.
Als ik het idee had dat er wat dwars zat dan legde ik haar even op haar buik op t aankleedkussen wat raissa zegt. Maar sommige baby's boeren gewoon niet veel
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:47:58 #47
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71619132
Vicky, jeetje wat een nacht hebben jullie weer gehad. Ondanks dat opnamen in ziekenhuis niet fijn is, zo op deze manier kan het ook niet veel langer doorgaan toch? Het sloopt je. Heel veel sterkte

Lennon heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen, al dachten wij dat hij nog wel een keer wakker zou worden. Vanmorgen om kwart over 7 de fles bijna helemaal leeggedronken en nog even bij ons in bed geslapen doet ie alleen als hij zich niet lekker voelt . Fruit ging er ook goed in, hij heeft nog wel wat verhoging maar is wel een stuk vrolijker/levendiger dan gisteren.
Make love, not war ☮
pi_71619204
ehm bij elkaar slaapt tess al wel beter dan elin van 11 tot kwart over 4 en dan tot 7 en 8 is toch hartstikke netjes voor zo'n kleintje?
pi_71619415
Vicky, wat lijkt me dat lastig die tweestrijd

Iris heeft een betere nacht gemaakt dan de eerste nacht, wel fijn voor papa en mama die ook wat hebben kunnen slapen nu . En ze lijkt het drinken aan de borst ineens door te hebben.
Ze was nog wat afgevallen, maar als ze zo blijft drinken dan zal ze vast gauw gaan aankomen!
Fake it till you make it...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:09:18 #50
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71619660
Vicky ik snap dat je in tweestrijd zit, ik wil je alleen laten weten dat ik van dichtbij heb meegemaakt dat een geplande opname een wereld van verschil op kan leveren.
De jongste van vrienden van ons huilde net als Tess ook alleen maar zonder dat er een reden voor gevonden kon worden.
Ze is toen een aantal dagen opgenomen geweest en vanaf die periode gaat het hardstikke goed, ze groeide ineens een stuk harder en ontwikkelde ook veel beter.
Tuurlijk is het niet leuk maar ik denk dat jij inmiddels ook wel een beetje aan slaap toe bent en voor Tess is al dat huilen natuurlijk ook geen pretje.

Heel veel succes met het maken van de keuze
pi_71619832
Ik heb ondertussen ook een pmmetje gekregen van iemand van Fok die haar kindje ook met een geplande opname heeft laten opnemen in het zh en daar heel veel baat bij gehad heeft.

M. en ik zijn het er overeens dat we alles gedaan ehbben wat we konden doen maar dat we nu op een punt zijn aanbeland dat we niet meer weten wat we nog meer kunnen doen...
M. is nu onderweg naar huis en dan gaan we even goed kijken wat we gaan doen, voor Tess, voor onszelf maar ook voor Amber want die gaat nu heel vaak naar opa's en oma's toe omdat ik haar niet de aandacht kan geven die ze verdiend omdat Tess te veel aandacht vraagt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71619851
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm bij elkaar slaapt tess al wel beter dan elin van 11 tot kwart over 4 en dan tot 7 en 8 is toch hartstikke netjes voor zo'n kleintje?
dat 's nachts slapen is zeker netjes.. maar het huilen gaat van kwaad tot erger..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:18:26 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71619904
Heeft de psycholoog al gebeld Vicky? En ben je er al uit wat je doet? Probeer het jezelf niet aan te rekenen meid, jullie doen al zo ontzettend veel om Tess rustiger te krijgen! Wat al is gezegd: misschien vinden ze een oorzaak en zijn jullie er snel vanaf! Dit sloopt....

Onze mannen zijn iedere avond (nu al zeker een week lang) wakker en huilerig na de voeding van 19 uur. Dit gaat dan door tot 23 uur. Het gekke is dat ze beide wakker zijn... het lijkt of ze krampjes hebben en ze zijn beide ontroostbaar. Terwijl er overdag helemaal niks aan de hand is, dan slapen ze heerlijk tussen de voedingen. Niet zo gezellig voor papa, die z'n kids nu eigenlijk alleen nog huilend meemaakt (behalve in t weekend dan). Iemand een idee wat dit kan zijn? Toch de krampjes? En is het herkenbaar?
pi_71619910
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat 's nachts slapen is zeker netjes.. maar het huilen gaat van kwaad tot erger..
dat snap ik hoor..lijkt me erg vervelend. Ik dacht alleen dat je die nachten ook slecht vond gaan

sterkte iig
pi_71619930
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef mikoxx het volgende:
Heeft de psycholoog al gebeld Vicky? En ben je er al uit wat je doet? Probeer het jezelf niet aan te rekenen meid, jullie doen al zo ontzettend veel om Tess rustiger te krijgen! Wat al is gezegd: misschien vinden ze een oorzaak en zijn jullie er snel vanaf! Dit sloopt....

Onze mannen zijn iedere avond (nu al zeker een week lang) wakker en huilerig na de voeding van 19 uur. Dit gaat dan door tot 23 uur. Het gekke is dat ze beide wakker zijn... het lijkt of ze krampjes hebben en ze zijn beide ontroostbaar. Terwijl er overdag helemaal niks aan de hand is, dan slapen ze heerlijk tussen de voedingen. Niet zo gezellig voor papa, die z'n kids nu eigenlijk alleen nog huilend meemaakt (behalve in t weekend dan). Iemand een idee wat dit kan zijn? Toch de krampjes? En is het herkenbaar?
geef je bv?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:19:44 #56
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71619935
Goed dat je er over aan het nadenken bent en het met M gaat bespreken.
Idd niet alleen voor Tess maar ook voor jullie allemaal!

Heb erg met jullie te doen
pi_71619954
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef mikoxx het volgende:
we zijn het er beide overeens dat het zo niet langer kan... M. is bijna thuis en dan gaan we even praten en dan de psych bellen voor de geplande opname.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:22:47 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71620018
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

geef je bv?

Sinds twee dagen niet meer... Ze kregen al om en om fles/borst, nu dus volledig fles
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:23:35 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71620035
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

we zijn het er beide overeens dat het zo niet langer kan... M. is bijna thuis en dan gaan we even praten en dan de psych bellen voor de geplande opname.
Dat lijkt mij ook de juiste beslissing, al zou ik het ook supermoeilijk vinden hoor, da's helemaal niet gek! Succes meid!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:26:33 #60
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71620100
Ik zag net tandje nr 5 zitten, die is stiekum eventjes doorgekomen. Ik dacht: 'We hebben nu nr 3 en 4 gehad, weer even rust tot er weer andere exemplaren doorkomen. Niet dus...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')